Hij kan een paar standaard zinnetjes lullen that's it.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gomes spreekt geen goed nederlands hoor?
LOSSSS!!!!!!!!11quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij kan een paar standaard zinnetjes lullen that's it.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:09 schreef Remote het volgende:
Voor de verandering heb ik er een redelijk goed gevoel bij
Vandaar dat je morgenmiddag gaat fitnessen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik krijg er steeds minder vertrouwen in eigenlijk
Logisch als er steeds minder wedstrijden te spelen zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik krijg er steeds minder vertrouwen in eigenlijk
Ik bedoel dus meer morgen zelfquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Logisch als er steeds minder wedstrijden te spelen zijn.
Dat zou wel des Ajax zijn eigenlijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik bedoel dus meer morgen zelf
Heb zo een gevoel dat psv verliest en AJAX ook
Sure,,groningenquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik bedoel dus meer morgen zelf
Heb zo een gevoel dat psv verliest en AJAX ook
Als ze dat doen kan dat beter in een half lege Gelredome volgende weekquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:34 schreef notunreal het volgende:
Laat ik dan heel pessimistisch zijn.. Pisvee wint morgen met 1-0 en gaat een feesie bouwen..
Laatste minuut of buitenspel goal.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:34 schreef notunreal het volgende:
Laat ik dan heel pessimistisch zijn.. Pisvee wint morgen met 1-0 en gaat een feesie bouwen..
Eigen doelpunt van Twente ook nog.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:34 schreef notunreal het volgende:
zou leuk zijn jaquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:58 schreef _Mike_ het volgende:
Of wij verliezen met 1-0 en PSV verliest met 0-5 zal wel een leuke huldiging zijn dan
Maakt ze niet uit, ze zien het hele jaar al kut voetbalquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:58 schreef _Mike_ het volgende:
Of wij verliezen met 1-0 en PSV verliest met 0-5 zal wel een leuke huldiging zijn dan
Alsof dat iets uitmaaktquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:58 schreef _Mike_ het volgende:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:49 schreef joey_81 het volgende:
Oeps, ik dacht dat Vertongen een Nederlander was en alleen Vermealen een Belg.
Bij Ajax is het niet veel anders.quote:Op zondag 13 april 2008 00:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maakt ze niet uit, ze zien het hele jaar al kut voetbal
Soms kan ik best genieten hoor.quote:
Vooral die laatste zin doet het hemquote:'Ajax informeerde naar Marcelo Moreno'
Het samenwerkingsverband tussen Ajax en Cruzeiro werpt zijn eerste vruchten af. Volgens de Braziliaanse krant Jornal do Brasil heeft Ajax-scout Hans van der Zee in opdracht van Marco van Basten Marcelo Moreno al meedere malen bekeken bij zijn huidige club Cruzeiro.
Hans van de Zee was zó geïnteresseerd in de diensten van Marcelo Moreno dat hij Ajax liet informeren de Boliviaan. Helaas is Ajax niet de enige club die achter de verrichtingen aan zit van de spits Marcelo Moreno. Ook Real Madrid en Liverpool zijn geïntresseerd in 21-jarige speler. Gezien het samenwerkingsverband van beide clubs, zal Marcelo Moreno zijn keuze laten vallen op Ajax.
quote:Op zondag 13 april 2008 00:33 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n eerbetoon zie je toch nergens anders in Nederland als bij ons he.
Dat kennen jullie daar niet he.quote:
Nee echt nietquote:
Ik bedoel ook dat t weinig voorstelt..quote:Op zondag 13 april 2008 00:40 schreef NoJokes het volgende:
Dat is 1 deel van het stadion..
Wat is het grote verschil nou? Dat het rood wit heel het stadion rond ging, groter was etc?quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:33 schreef Silenus het volgende:
Tyfus, werk aan het spoor morgen tussen Utrecht en Amsterdam. Moet echt om 08.00 u op gaan staan om die bus nog te gaan halen.
Ga uitgerekend jij nou vertellen dat iemand niet dom moet doen?quote:Op zondag 13 april 2008 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe niet zo dom johDat was gewoon een mooie actie.
Doekje voor Sjonnie was wel iets extra's natuurlijkquote:Op zondag 13 april 2008 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat is het grote verschil nou? Dat het rood wit heel het stadion rond ging, groter was etc?
Dat lees je toch? Of zijn naast je hersenen ook je ogen onderontwikkeld?quote:Op zondag 13 april 2008 00:43 schreef Loserkid het volgende:
Ga uitgerekend jij nou vertellen dat iemand niet dom moet doen?
Voor Sjon was echt speciaal met 2 spandoeken van hem plus de rood wit actie.quote:Op zondag 13 april 2008 00:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Doekje voor Sjonnie was wel iets extra's natuurlijk![]()
En die van jullie was wel mooi hoor laat daar geen misverstand over bestaan.
Dat zal Philips wel weer voor ze hebben geregeld ofzo.. waarbij de instructies van te voren toegezonden werden:quote:
quote:Beste supporter (van PSV),
Volgende week zal je op je stoeltje een papiertje vinden. Werp dit niet weg. Het is de bedoeling dat jullie dit allemaal TEGELIJK omhoog houden (anders werkt het niet), als eerbetoon aan Gomes, onze keeper (die in het blauw). We maken foto's zodat jullie het effect later kunnen terugzien.
n.b. niet schrikken van de kleuren, je bent niet per ongeluk in het stadion van Fortuna terecht gekomen, het gaat om de vlag van Brazilië (het land waar onze keeper vandaan komt (die in het blauw)).
Groetjes,
Philips (die van de gloeilampen)
Dat is toch gewoon een schitterend eerbetoon?quote:
Hé wat schattig, de Ajacieden beseffen dat ze de eeuwige nummer 2 van de eredivisie zijnquote:Op zondag 13 april 2008 00:33 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n eerbetoon zie je toch nergens anders in Nederland als bij ons he.
Top!quote:Ruim een maand later dan we hadden gehoopt hebben we vanochtend ROGER van het vliegveld opgehaald. Hij is weer thuis en zeer zeer zeer blij om weer in ons midden te zijn. Hij kwam vanochtend om 5.09 uur aan en er waren erg veel mensen op de been op Schiphol. Tot onze verbazing was zelfs een groepje uit Vak 410 heel vroeg uit de veren gekomen om Roger met een spandoek te verwelkomen. Wij (de familie en naaste vrienden) hebben veel RESPECT voor deze jongens en het wordt erg GEWAARDEERD, op hun manier hebben ze ons grote steun verleend. Verder waren zijn beste maten er natuurlijk ook, weer een stel TOPPERS. Wie natuurlijk niet ontbraken waren zijn vrouw, zijn kinderen, ik (schoonzus) en natuurlijk zijn moeder + alle directe aanhang/familie. Zo stonden we daar met een man of 35 te turen naar de Gate of we hem al zagen en eindelijk was het dan zover. Het is een mooie dag vandaag. Met dit bericht wil ik dan ook de up-date sluiten, wij gaan weer lekker verder met ons oude goeie leven. Iedereen die op welke manier iets heeft bijgedragen
BEDANKT
Familie Roger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |