abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58118700
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:37 schreef freud het volgende:

[..]

Maar wat is dan de correlatie tussen minder uitwijkmogelijkheden en meer schommelingen tussen de euro en de dollar? Omdat de euro nu een beter alternatief is? Valutaschommelingen worden doorgaans tegen een scala van munten getoetst namelijk.
Ja, dat is dus precies mijn punt. Het aantal munten is afgenomen waardoor elke beweging nu plotseling gaat zitten in de verhouding tussen een kleiner aantal munten. En tussen de euro en dollar betekent dat dus grotere bewegingen op en neer dan we gewend zijn.
pi_58118805
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:57 schreef De_Ananas het volgende:
Heeft er iemand nog een linkje van dat de FED steeds meer genationaliseerd wordt? M'n docent zei van niet namelijk
Helemaal niemand?

Zoiets was in een topic voorbij gekomen, ik weet het zeker!
pi_58120188
Tja, ik kan het wel voor je opzoeken, maar als ik het kan, kan jij het ook toch?
Ik heb het niet bij de hand
pi_58120338
quote:
Op donderdag 17 april 2008 20:16 schreef ItaloDancer het volgende:
Tja, ik kan het wel voor je opzoeken, maar als ik het kan, kan jij het ook toch?
Ik heb het niet bij de hand
Er staan 10000 artikelen in een topic, ik zie door de bomen het bos niet meer
pi_58123798
Erg goede cijfers van Google, winststijging van 31%.
  donderdag 17 april 2008 @ 22:40:07 #156
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_58124182
Yep, aftermarket 510 dollar al. Futs trekken aan.

Denk dat als Citigroup meevalt de kans op een grote crash for the moment weg is en alles de weg omhoog weer gaat vinden.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_58124380
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:40 schreef Mr.J het volgende:

Denk dat als Citigroup meevalt de kans op een grote crash for the moment weg is en alles de weg omhoog weer gaat vinden.
Eindelijk nog eens iemand die 't ook een beetje positief inziet
pi_58124558
Kan iemand aangeven waarom de verhouding Britse pond vs. euro zo snel is gedaald? De afgelopen 5 jaar was een euro ongeveer £0,67 waard maar dit is in een half jaar £0,80 geworden. Tussen het pond en de dollar is het verloop veel minder stabiel.
Hoeveel zal dit de (euro)economie beļnvloeden? (Lijkt me dat bijv. producten/vakanties uit de eurozone duurder worden voor Britten?)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 17 april 2008 @ 22:55:36 #159
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_58124710
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:46 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

Eindelijk nog eens iemand die 't ook een beetje positief inziet
Ik lul ook maar naar mijn positie he.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_58127883
quote:
Op donderdag 17 april 200822:40 schreef Mr.J het volgende:

Het is inderdaad strontgoedkoop geworden op te adverteren bij Google... in USD dan
pi_58129593
quote:
Op donderdag 17 april 2008 20:22 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Er staan 10000 artikelen in een topic, ik zie door de bomen het bos niet meer
probeer de site van mish eens. ik ga het zelf nu ook niet doen hoor. er staat me iets bij dat sudden debt er ook aleens mee kwam. dus: archieven zoeken bij mish en sudden debt succes!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:27:52 #162
78918 SeLang
Black swans matter
pi_58130891
quote:
U.K. Government May Issue Bonds for Banking Rescue, FT Says

April 18 (Bloomberg) -- The U.K. will probably issue bonds worth tens of billions of pounds to fund the Bank of England's plan to help U.K. banks raise cash, the Financial Times said.

The central bank is working on a program to accept mortgage-backed securities as collateral for government bonds for up to three years, the newspaper said.

But the bank has only 3 billion pounds ($5.97 billion) in gilts and other bonds on its balance sheet, according to its latest bulletin, in January, the FT said. So it will need to turn to the government to fund the rescue plan, the newspaper said.

The bailout plan could be worth as much as 50 billion pounds, though details are still being worked out, the FT said, citing one person familiar with the matter. The bank may accept securities backed by credit-card loans, the newspaper said.

Representatives of the bank and the U.K. Treasury declined to comment, the FT said.
De grote bailout door de belastingbetaler in de UK zal binnenkort wel officieel worden aangekondigd
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:34:06 #163
78918 SeLang
Black swans matter
pi_58131027
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:51 schreef Aether het volgende:
Kan iemand aangeven waarom de verhouding Britse pond vs. euro zo snel is gedaald? De afgelopen 5 jaar was een euro ongeveer £0,67 waard maar dit is in een half jaar £0,80 geworden. Tussen het pond en de dollar is het verloop veel minder stabiel.
Groot handelstekort (per hoofd van de bevolking meer dan de USA), overgewaardeerde huizenmarkt en de bailout van banken. De instorting van de £ is begonnen met de bailout van Northern Rock.
quote:
Hoeveel zal dit de (euro)economie beļnvloeden? (Lijkt me dat bijv. producten/vakanties uit de eurozone duurder worden voor Britten?)
Hogere import inflatie maar wel meer concurrerende export.
Voor mij is het een extra reden om nog even in de UK te blijven want door de dalende £ wordt het elke dag goedkoper.
Mijn reisverslagen
  vrijdag 18 april 2008 @ 12:56:19 #164
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_58134424
Zo de dollar is opeens met 1 ct gestegen....
Apart...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_58134881
cijfers citigroup:
quote:
Fors verlies voor Citigroup
Citigroup, de grootste bank in de verenigde Staten, heeft in het eerste kwartaal van dit jaar een nettoverlies geleden van 5,11 miljard dollar.

Afschrijvingen
De bank heeft de afgelopen drie maanden opnieuw miljarden dollars afgeschreven als gevolg van de kredietcrisis. Citigroup boekte in dezelfde periode in 2007 nog een nettowinst van 5 miljard dollar.

Verlies
Het verlies per aandeel kwam uit op 1,02 dollar. Dat is meer dan analisten verwacht. Zij gingen uit van een verlies van 96 dollarcent per aandeel. Citigroup boekte verder een omzet van 13,2 miljard euro. Dat is een daling van 48% ten opzichte van dezelfde periode in 2007.
(http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/home/)/components/financien/rtlz/2008/weken_2008/16/0418_1300_fors_verlies_citigroup.xml)

waarop gereageerd wordt met:
quote:
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX loopt vrijdag verder op naar een winst van 1,5% nadat Citigroup de cijfers over het eerste kwartaal bekendmaakte, aldus handelaar Gert-Jan Geels van Eureffect. 'De cijfers impliceren een einde aan de onzekerheid over het effect van de impact van de financiele crisis. De belegger weet het nu, wil bevestiging van het gegeven dat het glas halfvol is, heeft tot die tijd de kaarten tegen de borst gehouden en krijgt nu die bevestiging en gaat over tot kopen. De omzetten zie je daarom ook meteen oplopen', aldus Geels. Het aandeel Citigroup noteert na de cijfers in Frankfurt 5,8% hoger. De AEX gaat vrijdag om circa 12.40 uur met 1,6% omhoog naar 469,09 punten. (ANS)
http://www.beurs.nl/nieuws/artikel.php?id=256865&taal=NL

wat er al niet gedaan wordt om maar kunstmatig positief te blijven. op de een of andere manier moet ik aan die ene irakees denken die in die laatste oorlog minister van het een of ander was en stug bleef volhouden dat de irakezen heus aan het winnen waren............................

[ Bericht 2% gewijzigd door simmu op 18-04-2008 17:44:23 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_58135514
quote:
Op vrijdag 18 april 200813:16 schreef simmu het volgende:
cijfers citigroup:
[..]

http://www.beurs.nl/nieuws/artikel.php?id=256865&taal=NL

wat er al niet gedaan wordt om maar kunstmatig positief te blijven. op de een of andere manier moet ik aan die ene irakees denken die in die laatste oorlog minister van het een of ander was en stug bleef volhouden dat de irakezen heus aan het winnen waren............................

"Er is geen crisis en de dollar gaat prima mensen!"
pi_58137678
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:34 schreef SeLang het volgende:

[..]

Groot handelstekort (per hoofd van de bevolking meer dan de USA), overgewaardeerde huizenmarkt en de bailout van banken. De instorting van de £ is begonnen met de bailout van Northern Rock.
[..]

Voor mij is het een extra reden om nog even in de UK te blijven want door de dalende £ wordt het elke dag goedkoper.
En wat gaan ze exporteren dan? Ontslagen bankiers en winkelbediendes?
pi_58138080
quote:
Op vrijdag 18 april 200815:20 schreef HiZ het volgende:

[..]

Die horken wil toch niemand hebben?
pi_58138824
1,57

Amsterdam door het dak, gesleurd wordt er, sjongejonge.
pi_58138978
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Er is geen crisis en de dollar gaat prima mensen!"
OMG ja die scene. Gaat ook de boeken in als een klassieker.
  vrijdag 18 april 2008 @ 16:17:10 #171
78918 SeLang
Black swans matter
pi_58139030
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:20 schreef HiZ het volgende:

[..]

Olie en gas, (financial) services, medicijnen, militaire equipment, dranken, tabaksproducten, etc
Mijn reisverslagen
pi_58139154
quote:
Op vrijdag 18 april 200816:15 schreef jpjedi het volgende:

[..]

OMG ja die scene. [afbeelding] Gaat ook de boeken in als een klassieker. [afbeelding]
Hey, je zit in 'Incredible India'! (jajah, ik kijk tv )
pi_58141871
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:22 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Hey, je zit in 'Incredible India'! (jajah, ik kijk tv )

He.. ja incredible beschrijft het vaak redelijk goed. En die reclame wordt je wel aardig beu... Geeft ook een erg natuurgetrouw beeld van India.

Heb je daar ook reclame om de 5 minuten en dan lke keer dezelfde?
pi_58142145
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:34 schreef SeLang het volgende:

[..]

[..]

Wel grappig dat het zo slecht met de UK gaat, het is namelijk een van de weinige EU-landen met een energie-overschot. Overigens zal dat overschot in de toekomst snel verdwenen zijn en zullen ze energie gaan importeren. Maar toch. Hoe kom je aan handelstekort als je zelfvoorzienend bent in energie
  vrijdag 18 april 2008 @ 18:50:17 #175
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_58142294
Dollar is 2 ct gedaald vandaag
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')