quote:Op donderdag 17 april 2008 12:41 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik hebin de tijd net gelezen dat men verwacht dat de kredietcrisis aan't opgelost raken is...
Ben benieuwd... Hoop 't niet eigenlijk, had graag een grotere voorraad gehad om aan de way up te beginnen...
je zou het toch totaal andersom verwchten??quote:Op donderdag 17 april 2008 13:32 schreef freud het volgende:
Haha, de VS importeert meer dan dat wij bij ze kopen?!
Mja, misschien zinje r wat grondstofleveranciers gevonden in europa die in $ willen afrekenen of zoquote:Op donderdag 17 april 2008 13:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je zou het toch totaal andersom verwchten??Wat kan dit nou veroorzaken?
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:32 schreef freud het volgende:
Haha, de VS importeert meer dan dat wij bij ze kopen?!
250 miljard aan afschrijvingen.... 1000 miljard geschat.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:41 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik hebin de tijd net gelezen dat men verwacht dat de kredietcrisis aan't opgelost raken is...
Ben benieuwd... Hoop 't niet eigenlijk, had graag een grotere voorraad gehad om aan de way up te beginnen...
ja van die toeristen snap ik ook wel maar EU nou niet echt een grondstoffen markt voor de VS.. meer finished goods. Enkel de swedish en german steel doen het goed maar of dat de cijfers zo kan beinvloeden??quote:Op donderdag 17 april 2008 13:45 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, misschien zinje r wat grondstofleveranciers gevonden in europa die in $ willen afrekenen of zo, en dat ze daarom in europa zijn gaan shoppen? toeristen die naar de VS gaan om te shoppen, tellen niet mee in de export he...
Freud, de economie reikt verder dan de US alleen bedoel ik, kredietcrisis = negatief sentiment in europa = onterecht goedkope aandelen = koopkansen.quote:
Mja, maar ze kunnen niet eeuwig bezig blijven met banken opkopen, zonder dat men onraad ruikt. BS was maar het topje van de ijsberg hoor, en omdat alles onderling stevig geleveraged is, is het domino-effect erg aanwezig.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:54 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Freud, de economie reikt verder dan de US alleen bedoel ik, kredietcrisis = negatief sentiment in europa = onterecht goedkope aandelen = koopkansen.
De kans dat 't inderdaad op een wereldwijde systeemcrisis uitdraait zal wel klein zijn, als je ziet hoe ze Bear hebben rechtgehouden.
Netjes... ondanks de dure olie.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef ItaloDancer het volgende:
Ook wel gaaf
EURO-15 HANDELSOVERSCHOT FEB EUR 0,8 MRD; CONSENSUS -3,5
De VS heeft al decennia lang problemen om concurrerend hun producten aan te verkopen... zelfs met hun lage dollarquote:Op donderdag 17 april 2008 13:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je zou het toch totaal andersom verwchten??Wat kan dit nou veroorzaken?
Dat is wel weer waar.. Zo erg zelfs dat USAF de Airbus koopt.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:34 schreef pberends het volgende:
[..]
De VS heeft al decennia lang problemen om concurrerend hun producten aan te verkopen... zelfs met hun lage dollar.
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar.. Zo erg zelfs dat USAF de Airbus koopt.
Ik heb 't vaker gezegd: die beurscijfers zijn net zo betrouwbaar als koffiedik.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Snappen doe ik het niet meer hoor.
In NY gaat het schijnbaar ineens weer geweldig en in Philadelphia wordt het alleen maar dramatischer?
Kunnen we nog wel wat met die cijfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |