abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57989207

Het vorige deel: Slank de zomer in # 147 - Met ronde crackers met kaas! :9

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57989234
Oeh, wat slaat die OP op mij
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57989238
Muaha.
En nu weer blij en enthousiast gaan posten allemaal!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57989257
Je wou wel graag een nieuwe openen he

Ik ben niet echt lui vandaag
pi_57989292
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:01 schreef Miss_S het volgende:
Je wou wel graag een nieuwe openen he

Ik ben niet echt lui vandaag
Moah, ik was gewoon in een bui van 'hup hup'!
Anders wil weer niemand iets zeggen, omdat je dan zomaar per ongeluk de laatste post hebt enzo
pi_57989348
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:03 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Moah, ik was gewoon in een bui van 'hup hup'!
Anders wil weer niemand iets zeggen, omdat je dan zomaar per ongeluk de laatste post hebt enzo
Ja dat klopt dat hebben sommige
Mij maakt het tegenwoordig niet meer uit, weet een beetje hoe het allemaal moet nu

Ik ga morgen choco koekjes maken
pi_57989464
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:06 schreef Miss_S het volgende:
Ja dat klopt dat hebben sommige
Mij maakt het tegenwoordig niet meer uit, weet een beetje hoe het allemaal moet nu

Ik ga morgen choco koekjes maken
Ik heb er meestal ook niet zo'n moeite mee, maar het kan net slecht uitkomen he.

Ik denk dat ik dit weekend ook wel slecht ga eten, ik heb een heerlijk weekend gepland
pi_57989515
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:12 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik heb er meestal ook niet zo'n moeite mee, maar het kan net slecht uitkomen he.

Ik denk dat ik dit weekend ook wel slecht ga eten, ik heb een heerlijk weekend gepland
Vertel vertel

Ik ook hoor ga die koekjes maken voor als we zondag naar het kasteel gaan en daar krijgen we ook nog een 4 gangen diner en ontbijtbuffet
pi_57989580
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:14 schreef Miss_S het volgende:
Vertel vertel
Uhm, nee
Iets met eten, drank, slapen en seks. Al valt dat laatste moeilijk te plannen natuurlijk. Maar eten, drank en trage ochtenden zullen er zijn!

Ga je trouwens zondag naar dat kasteel, en dan maandag weer terug?
pi_57989651
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:17 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Uhm, nee
Iets met eten, drank, slapen en seks. Al valt dat laatste moeilijk te plannen natuurlijk. Maar eten, drank en trage ochtenden zullen er zijn!

Ga je trouwens zondag naar dat kasteel, en dan maandag weer terug?
Seks is wel gezond

Ja zondag op maandag, was ook echt een overnachting
Dus erg kort maar het gaat om het idee
Over 2,5 week meerdere nachten in Parijs
pi_57989723
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:21 schreef Miss_S het volgende:
Seks is wel gezond

Ja zondag op maandag, was ook echt een overnachting
Dus erg kort maar het gaat om het idee
Over 2,5 week meerdere nachten in Parijs
Toch nog iets gezonds!
Nou, knoflook is ook gezond, en ik heb zojuist de meest beknoflookte olijven ooit gefabriceerd.

Dat het 1 nacht was wist ik, maar zondag op maandag lijkt me zo onhandig.. Of hebben jullie gewoon allebei een dag vrij?
pi_57989759
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:24 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Toch nog iets gezonds!
Nou, knoflook is ook gezond, en ik heb zojuist de meest beknoflookte olijven ooit gefabriceerd.

Dat het 1 nacht was wist ik, maar zondag op maandag lijkt me zo onhandig.. Of hebben jullie gewoon allebei een dag vrij?
Hij heeft vrij, ik niet maarja soms gaan leuke dingen voor
pi_57990622
Hoi.
pi_57991085
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Edit: en ook een knuf voor chico natuurlijk .
Dankje . Gelukkig kwam mijn eigen voorspelling uit: nu na het sporten zie ik alles een stuk positiever in, en ben ik alweer een stuk vrolijker. En barst ik van de spierpijn. Grapjas liet ons sprinten, opdrukken, buikspieren ... alles, hele training door ... ik voel mn borstspieren nu al protesteren (door het opdrukken) ... maar wel weer vrolijk, daar gaat het om .

Nu kan ik of gaan douchen ... of nog een sollicitatiebrief schrijven, nu ik toch een motiverende bui heb ... ik denk dat ik dat laatste maar eerst doe, morgen is de spierpijn vast erger .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57991377
Of eerst een brief schrijven en dan douchen

Ik ben ook weer terug van mijn werk. Héél even maar, want morgen weer een vroege dienst. Ik ben gewoon minder dan 8 uur thuis
pi_57991780
Ja, dat bedoel ik ook ... het laatste doe ik eerst, dus brief is nu bijna af, en meteen daarna douchen . Eigenlijk best smerig, zit hier lekker zweterig te wezen, maar móet misbruik maken van mijn productieve bui .

Maar, normaal heb je toch geen ochtenddienst na een avonddienst? Mijn moeder tenminste niet, daar moest altijd een bepaalde tijd tussen zitten (maar zij werkt in de zorg, jij misschien ergens anders? ).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57991835
Zo. Qua eten best een slechte week achter de rug, maar wel 2 keer lekker hard gelopen en morgen weer rondrennen op m'n werk waarschijnlijk. Ik voel me er dus niet eens kut over! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57992016
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 21:57 schreef Chicolate het volgende:
Ja, dat bedoel ik ook ... het laatste doe ik eerst, dus brief is nu bijna af, en meteen daarna douchen . Eigenlijk best smerig, zit hier lekker zweterig te wezen, maar móet misbruik maken van mijn productieve bui .

Maar, normaal heb je toch geen ochtenddienst na een avonddienst? Mijn moeder tenminste niet, daar moest altijd een bepaalde tijd tussen zitten (maar zij werkt in de zorg, jij misschien ergens anders? ).
Ik werk in de psychiatrie En inderdaad, normaal is het net de gewoonte. Je moet minstens 8 uur thuis kunnen zijn en dat red ik nu lang niet. Was even een uitzonderingssituatie op het werk. Gelukkig ben ik zondag wel vrij
pi_57992326
Het stokbrood is weer op
Morgen overdag maar weer opletten, ookal ga ik wel koekjes bakken dus........
pi_57993836
Slaap lekker
  vrijdag 11 april 2008 @ 23:48:08 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57994199
Ik zei toch dat er een nieuw topic zou zijn als ik terug was? .
Film was matig (Vantage Point) en het eten was lekker. Maar mijn maag + darmen raakten een beetje van streek.
Dit weekend weer hardlopen (ik ga gewoon zondagmiddag lopen ipv -avond, wellicht helpt dat) en ik heb al een gezonde maaltijd voor mezelf bedacht voor morgenavond en zondagavond. Mark mag zelf gaan bedenken wat 'ie gaat eten (zal wel kip tandoori worden dan ).
Verder heb ik het plan opgevat om te stoppen met sultanakoekjes, te stoppen met cola light (want: aspartaam) en meer vegetarische maaltijden klaar te maken .
Dit weekend maar even wat recepten opzoeken, maar morgen eerst eens uitslapen, voor zover dat lukt .
Weltrusten iedereen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57996321
Hier een newbee...die ook wel wat ondersteuning kan gebruiken bij het afvallen. Op zich is er niets extreems aan de hand, maar als ik me bedenk dat ik twee zomers geleden nog 12 kilo minder woog...word ik wel een beetje verdrietig. Kortom: tijd om er nu écht eens wat aan te gaan doen! En een stok achter de deur heb ik wel nodig, terugkijken op al mijn mislukte 'pogingen' van een paar dagen =)

Samengevat: studente, 24 jaar, 1.78m, weeg nu 70kg en wil graag terug naar de 58. Waarschijnlijk onhaalbaar, maar 60kg zou ik toch wel ergggg prettig vinden! En dan het liefst over 3 nachtjes slapen al

Groetjes!
pi_57997090
Welkom SterreMarit
Is 58 niet ook érg laag voor jou? Ik ben korter dan jij en zie er al prima uit bij 60-65

Heb je al een plan hoe je het gaat aanpakken?
  zaterdag 12 april 2008 @ 08:29:50 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57997316
op deze prachtige morgen.
Het zonnetje schijnt! . Vandaag even rustig aan doen, denk ik.
Het is nog lekker vroeg, dus ik heb de hele dag nog voor me . Eten (incl. laatste pakje sultana's ), douchen, kamer opruimen, even de stad in en dan vanmiddag lekker een boekje lezen .
Ik hoop dat het zonnetje de hele dag blijft. Volgens Nu.nl wordt het morgen onstuimig weer . Dan ga ik miss ook wel vandaag ipv morgen ff hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_57997326
optimistische post

Ik had ook al gehoord dat het morgen regen enzo werd, dus ik zou inderdaad vandaag gaan hardlopen. Helaas zit ik sowieso tot drie uur hier op mijn werk, maar hier hebben we gelukkig ook een balkon, dus ik kan in ieder geval in de zon lunchen

En verder heb ik hier nu een lekkere, grote pot rooibosthee en een mok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')