Heftig BXquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja sorry. ben niet duidelijk, ben nogal van slag af eigenlijk.
Vanavond heeft halverwege de training een van onze jongens een hartinfarct gekregen. Hij stortte zo pardoes bewusteloos neer, vol op zijn plaat. Neus en mond bloeden als een rund. Gelijk 112 gebeld en gelijk zelf gestart met reanimeren. Ik niet zelf, maar martin en pieter.
De ambulancedienst bleef aan de gang met reanimeren. De ene na de ander, 1 motorambulance, toen een gewone ambulance, toen nog een ambulance erbij met andere aparatuur, 7 man waren met hem bezig, ze kregen hem niet stabiel.
hij werd omringd door 4-5 apparaten, infuus, en tot drie keer toe geschokt. 1 keer om zn hart aan het lopen te krijgen, en 2x om het hart aan de gang te houden. Toen ze hem eindelijk stabiel hadden naar het ziekenhuis. Zware hartinfarct dus, hij werd na aankomst en nadat het hartfilmpje was gemaakt gelijk gedotterd.
Hij is nu stabiel, en dotteren is goed gelukt. Aan het begin van de avond waren ze heel negatief, zagen ze het somber in (dat zeiden ze zelfs zo). Na het dotteren zeiden ze dat het er erg goed uitzag, en dat zijn hart heel sterk was nu. Ze houden hem nog 48 uur in coma. Zondagavond maken ze hem langzaam wakker en dan is het afwachten in hoeverre hij hersenschade heeft opgelopen.
ik haat dit, en ben echt erg van slag. Ben ik niet gewend van mezelf
![]()
![]()
Jonge vent, week geleden 42 jaar geworden, net een kindje van 3 maanden, supergezond, traint al 26 jaar 3 dagen in de week en daarnaast hardlopen. niet roken, weinig drinken en heeeeel af en toe een jointje.
Oorzaak: stress.
kom net uit het ziekenhuis vandaan. we hebben met zijn vieren (ik met drie trainers) nog even een bakkie gedaan om de boel te laten zaken.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zit ik hier in de praktijkruimte van mijn schoonmoeder omdat mijn vriendin moet studeren, blijkt dat ze hier gewoon draadloos internet hebben
Chillquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zit ik hier in de praktijkruimte van mijn schoonmoeder omdat mijn vriendin moet studeren, blijkt dat ze hier gewoon draadloos internet hebben
Gaat niet lukken denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nog niet, ga ik zo ff mee aan de slag.
Ja, maar het is ok nog vroegquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heey leg eens uit waarom het niet gaat lukken dan!![]()
[..]
Pakketbezorgers
PoeK = PoeKquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:49 schreef JortK het volgende:
PoeK = eer-pik ?
Ja vertel mij wat, ik was zo rond de klok van 15.00 uur een keer bij de winkels klaarquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:48 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ja, maar het is ok nog vroeg
Ik was ook altijd pas net in Lisse nu.
Of nou ja, net...
Winkels klaar, dan rest nog.
Toen was ik altijd zo'n beetje klaar met werkquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat, ik was zo rond de klok van 15.00 uur een keer bij de winkels klaar
eer-pik is niet meerquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:49 schreef JortK het volgende:
PoeK = eer-pik ?
Ik begon dan pas een beetje op dreef te rakenquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:54 schreef PoeK het volgende:
[..]
Toen was ik altijd zo'n beetje klaar met werk
quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik duik ff de stad in, tot straks
RIPquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, even 200 posts binnen getikt vandaag.
Kap daar eens meequote:Op zaterdag 12 april 2008 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Spammer!quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
owh ja...sowwyquote:Op zaterdag 12 april 200812:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kap daar eens mee [afbeelding]
Ik ging jou inhalen ja [afbeelding]
Dan moet tong zich vandaag wel weer inhoudenquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
maar jij gaat voor de #1-positie vandaag?
Komt nog wel, zijn maar 1100 postsquote:
Neuh, ben al gestopt eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 april 200812:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
maar jij gaat voor de #1-positie vandaag? [afbeelding]
ja, dat ging lekker idd..quote:Op zaterdag 12 april 200812:46 schreef vdvorst het volgende:
zo, ben ik weer,
wat waren het goeie topics ofniet inda [afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 april 200812:59 schreef vdvorst het volgende:
[CSC] Countdown naar de 60 miljoen! #1
[afbeelding] [afbeelding]
ja, dat zijn al die mensen die slechts 1 post doen om dat ronde getal te halen.quote:Op zaterdag 12 april 200812:53 schreef vdvorst het volgende:
Ehm, net voor 12 uur waren er 200 reacties in 5 minuten,
ben ik 45 minuten weg, zijn er maar 1000 reacties bijgekomen
Koffie! [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |