Wat!?!quote:
Oh, duidelijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, duidelijk...ja sorry. ben niet duidelijk, ben nogal van slag af eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond heeft halverwege de training een van onze jongens een hartinfarct gekregen. Hij stortte zo pardoes bewusteloos neer, vol op zijn plaat. Neus en mond bloeden als een rund. Gelijk 112 gebeld en gelijk zelf gestart met reanimeren. Ik niet zelf, maar martin en pieter.
De ambulancedienst bleef aan de gang met reanimeren. De ene na de ander, 1 motorambulance, toen een gewone ambulance, toen nog een ambulance erbij met andere aparatuur, 7 man waren met hem bezig, ze kregen hem niet stabiel.
hij werd omringd door 4-5 apparaten, infuus, en tot drie keer toe geschokt. 1 keer om zn hart aan het lopen te krijgen, en 2x om het hart aan de gang te houden. Toen ze hem eindelijk stabiel hadden naar het ziekenhuis. Zware hartinfarct dus, hij werd na aankomst en nadat het hartfilmpje was gemaakt gelijk gedotterd.
Hij is nu stabiel, en dotteren is goed gelukt. Aan het begin van de avond waren ze heel negatief, zagen ze het somber in (dat zeiden ze zelfs zo). Na het dotteren zeiden ze dat het er erg goed uitzag, en dat zijn hart heel sterk was nu. Ze houden hem nog 48 uur in coma. Zondagavond maken ze hem langzaam wakker en dan is het afwachten in hoeverre hij hersenschade heeft opgelopen.
ik haat dit, en ben echt erg van slag. Ben ik niet gewend van mezelf
![]()
![]()
Jonge vent, week geleden 42 jaar geworden, net een kindje van 3 maanden, supergezond, traint al 26 jaar 3 dagen in de week en daarnaast hardlopen. niet roken, weinig drinken en heeeeel af en toe een jointje.
Oorzaak: stress.
kom net uit het ziekenhuis vandaan. we hebben met zijn vieren (ik met drie trainers) nog even een bakkie gedaan om de boel te laten zaken.
lolwut
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:04 schreef BrandX het volgende:
hartinfarct -
Damnquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja sorry. ben niet duidelijk, ben nogal van slag af eigenlijk.
Ik vind het al knap van je dat je zo met de situatie om bent gegaan. Klasse hoor echt top!quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:04 schreef BrandX het volgende:ik haat dit, en ben echt erg van slag. Ben ik niet gewend van mezelf
![]()
![]()
weltrusten Damart en Houniet en Brandxquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:10 schreef DaMart het volgende:
Ik wens jullie een goede nacht, ik duik mijn bed in.
ja.. .echt bizar.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Damn
Toch blijft het vreemd hoe sporters, mensen die gezond horen te zijn, zomaar ineens kunnen omvallen.
I know, dank je welquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:05 schreef cablegunmaster het volgende:
Sterkte brandx!!!! het is niet jouwn schuld dat dit gebeurt.
Dank je. da's liefquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vind het al knap van je dat je zo met de situatie om bent gegaan. Klasse hoor echt top!
ah, dat is prettig, kuuk!quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:04 schreef Kuukske het volgende:
Balen BX. Ik heb voor de verandering weer eens heerlijk geslapen, zonder wakker te worden van hoesten en niezen.
Ja, tijdens een verkoudheid waardeer je je slaap pas echt.quote:
true, true. Had ik een paar weken geleden ook. En dan 'sochtends, wanneer je eindelijk wat hebt geslapen, wakker worden en een oase van zakdoekjes op de grond zien liggenquote:Op zaterdag 12 april 2008 08:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, tijdens een verkoudheid waardeer je je slaap pas echt.
Bwhehehe. Ja. En er dan ook nog uit moeten om te werken, maar dat gedeelte heb ik toch maar geskiptquote:Op zaterdag 12 april 2008 08:10 schreef BrandX het volgende:
true, true. Had ik een paar weken geleden ook. En dan 'sochtends, wanneer je eindelijk wat hebt geslapen, wakker worden en een oase van zakdoekjes op de grond zien liggen
verstandig. Soms heeft verkoudheid meer prio dan werkenquote:Op zaterdag 12 april 2008 08:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bwhehehe. Ja. En er dan ook nog uit moeten om te werken, maar dat gedeelte heb ik toch maar geskipt.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
verstandig. Soms heeft verkoudheid meer prio dan werken
quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:15 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
Dus jij was het!
![]()
Lammetje bruut vermoord
quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja, sorryhet schaap had geen kans... het stond er zo zielig en mn vriendin maar zeggen laten we het ophangen aan een boom!!! ik keek dat beessie zo aan ,het beessie keek terug met van die waterige oogjes.. zo onschuldig dus begon ik het te wurgen. Want als het 1 ding niet tegen kan is smeken als je niks gedaan hebt.
na afloop was mn woede nog niet gekalmeerd, ik sneed het beest door de helft en haalde de ingewanden eruit.
De ingewanden zagen er smakelijk uit , dus ik moest ze ergens drogen voor ik ze ging bakken en opeten.
dus ik gooide ze over een routebord neer want dat had een groot oppervlak waardoor het eerder droogde.
ik ging maar slapen, mn woede gekalmeerd.
(dit voorval speelde plaats in noord groningen en heeft dus geen enkele relatie tot het nieuwsbericht, en is zeer fictief)
Jep, hier thuis is niemand, in de straat zie ik niemand, vogeltjes fluiten,quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is het daar ook zo rustig als hier?
ai, daar gaat je rust.quote:Op zaterdag 12 april 200810:32 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Jep, hier thuis is niemand, in de straat zie ik niemand, vogeltjes fluiten,
ow, en ineens hoor ik een boor...
hey Jortquote:Op zaterdag 12 april 200810:34 schreef JortK het volgende:
Tering BX wat een verhaal zo op de zaterdagochtend [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |