Whehequote:Op vrijdag 11 april 2008 16:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh god!!!!!!!!!!!111
Gast chill ik moet voetballen vanavond.
Wat dacht jij dan?quote:
Ja. Eh. Nou. Eh. Je lonkte tegelijkertijd ook een beetje naar Muckquote:
VdVquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:33 schreef vdvorst het volgende:
Middag
Nog iemand die iets tegen fontys heeft? Tadaa: Leraar afschieten leef je uit. (ik zit aan een algemeen fontys slowchat reeks in klaagbaak te denken)
Ik val niet op Muckquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Eh. Nou. Eh. Je lonkte tegelijkertijd ook een beetje naar Muck![]()
....
Maargoed. Je gaat dus voetballen
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Houden zo. Als je lief bent mag je misschien wel een keertje koffie komen drinken
Nee.quote:
Oeh! Gaan we persoonlijk worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oeh! Gaan we persoonlijk worden?
Ouwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach,dankzij veel vitamientjes en slaap zie ik er nog niet bejaard uit (als je me 's ochtends niet te vroeg wakker maaktquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oeh! Gaan we persoonlijk worden?
Precies goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
Dat wisten we al liefjequote:
Whehe.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:43 schreef DaMart het volgende:
Zo, het luie zweet is weer uit het lichaam! Nu nog even eraf spoelen.
Hier staat de oven nu voor te verwarmen... dus ook zo eens wat te eten makenquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Ik ben inmiddels thuis en heb gegeten
Dan je cremetjes opsmeren?quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach,dankzij veel vitamientjes en slaap zie ik er nog niet bejaard uit (als je me 's ochtends niet te vroeg wakker maakt)
Zondagochtend weer, moet echt weer gaan trainenquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:43 schreef DaMart het volgende:
Zo, het luie zweet is weer uit het lichaam! Nu nog even eraf spoelen.
Vrijdagmiddag vind ik echt een heerlijk moment om te gaan trainen. Er zijn maar weinig andere mensen tussen 17:00 en 19:00, dus je hebt de ruimte en hoeft niet te vechten om van een apparaat gebruik te kunnen makenquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zondagochtend weer, moet echt weer gaan trainen
Heeft je baasje je niet eens een schoteltje Whiskas gegeven?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:28 schreef PoeK het volgende:
Ik ben de ganse dag al thuis, maar heb nog niet gegeten.
Op vanmiddag na dan.
Echte mannen gebruiken geen crèmes op hun gezichtquote:
quote:
quote:
Miauwquote:
Neequote:Op vrijdag 11 april 2008 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft je baasje je niet eens een schoteltje Whiskas gegeven?
Nou, dan zorgen wij wel voor je!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:37 schreef PoeK het volgende:
[..]
Nee
De hond
Ik zal 'm eens in z'n muil krabben, dat zal 'm leren
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, dan zorgen wij wel voor je!
[ afbeelding ]
quote:
Dat dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|