Dan kan de stof in ieder geval niet meer veranderenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:09 schreef Pakspul het volgende:
Als je echt van mening bent dat je TT een grote bijdrage heeft in je leven, dan moet je maar even PM'en en dan kan ik het wel voor je regelen.
Op z'n minst één keer contact opnemen met de leraar was wel verstandig geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:06 schreef vdvorst het volgende:
Wat moet ik doen dan? dagelijks de leraren emailen of de stof veranderd is?
Dan moet de rest van de klas ook herkansen, want de stof is veranderd dus het tentamen wat we de 1e keer gemaakt hebben is achterhaaldquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op z'n minst één keer contact opnemen met de leraar was wel verstandig geweest.
Pubers
Jij hier?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op z'n minst één keer contact opnemen met de leraar was wel verstandig geweest.
Pubers
Tja, volgens school niet, daar gaat het omquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:21 schreef Bastard het volgende:
5.5 is in mijn ogen onvoldoende, dus minder in de zandbak spelen en meer je huiswerk maken dunkt me!
Zelfde jaar, eerste keer was in oktober, november ongeveerquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:18 schreef Monolith het volgende:
Heb je het vak gewoon een jaar later nog eens geprobeerd of is het nog een herkansingsmogelijkheid in hetzelfde jaar zonder dat het vak opnieuw gegeven is? Dat de inhoud van een vak van jaar tot jaar verschilt is namelijk niet zo ongebruikelijk.
U vraagt, wij draainen painten:quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:23 schreef Bastard het volgende:
Kun je niet een plaatje in paint maken van een kader en er dan het woord "Juridisch" bijschrijven?
In het echte (bedrijfs)leven kom je niet weg met een 5,5 manneke.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:21 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Tja, volgens school niet, daar gaat het om
Tja, ik dacht dat ze eventuele wijzigingen ook wel door zouden geven...quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:26 schreef znarch het volgende:
Bij ons wordt als je een tentamen moet herkansen gewoon vermeld welke stof je moet kennen en of deze veranderd is sinds de vorige keer.
Weet ik, maar met een 5.5 had ik al niet hoeven te herkansen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In het echte (bedrijfs)leven kom je niet weg met een 5,5 manneke.
Ehm, ik zal dus nog een paar jaar ff door moeten zettenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:28 schreef Yi-Long het volgende:
Ach man... het is op veel scholen zo'n ongelooflijke bende.
Het aantal keren dat ik leraren heb willen afschieten is niet meer op 1 hand te tellen. De opleiding was makkelijk, maar alle bullshit waar je mee te maken krijgt doordat de school zelf er zo'n teringbende van maakt
(opdrachten die ze kwijtmaken, cijfers die niet aangepast worden, kapotte hardware, totale servers die ze wissen waarna al je werk kwijt is, etc etc...)
Afschieten is een oplossing, maar het is zo'n gigantisch groot aantal van die idioten die lopen te kloten, dat je een fortuin aan kogels kwijt zou zijn.
Gewoon doorbijten en door blijven zeiken, en dan luisteren ze toch niet naar je, maar goed.
Wellicht kun je, als je eenmaal je diploma hebt, nog op een andere manier 'wraak' nemen op de school. Denk aan instant jelly in de wc's ofzo.
Binnen 1 minuut een reactie terugquote:Best meneer van ....,
Vorige week heb ik de herkansing van Juridische Kaders gemaakt. Tot mijn, uiteindelijk niet grote verbazing, had ik hier weer een onvoldoende voor.
Wat mij, samen met andere herkansers namelijk opviel, de stof was veranderd.
Ik heb inmiddels vernomen dat Jan al een bericht terug heeft gehad, met de mededeling dat dit risico, of hoe het omschreven werd, bij ons ligt.
Hiervan sta ik dan weer wél te kijken. Hoe kunnen wij, als wij geen lessen meer krijgen, weten dat het boek, de stof etc. veranderd is?
Wij krijgen geen lessen meer, ik heb me netjes ingeschreven voor de herkansing, de stof geleerd, en dat blijkt dus uiteindelijk verloren tijd.
Als echt blijkt, dat er niets aan veranderd kan worden, wil ik me graag inschrijven voor de dagelijks/wekelijkse nieuwsbrief met de laatste updates over stof, boeken etc...
Dan kan ik hopelijk van de derde ook daadwerkelijk de laatste herkansing maken.
--
MVG,
quote:Vanwege vakantie ben ik afwezig tot en met 10 februari. Uw berichten worden bewaard en ik neem z.s.m. daarna contact op. Met vriendelijke groet,
Hehe, maar toch had ik liever gehad, dat ik het gewoon gehaald had,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |