quote:Op donderdag 10 april 2008 21:57 schreef Zwansen het volgende:
Lol, waarom moet Montana nu het nieuwe topic openen? Heerlijk sneu.
Mutu rolt PSV in zijn eentje opquote:Op donderdag 10 april 2008 21:57 schreef gimme.shelter het volgende:
Afgelopen!!
We hebben al een paar jaar langs niks te doen op een doordeweekse dag, laat ons lekker.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:59 schreef Zwansen het volgende:
Eerste 13 posts in dit topic zijn 8 van een Ajacied ofzo.
Als je je eraan ergert, koop dan volgende keer een kaartje en ga lekker in het stadion zitten.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:59 schreef Zwansen het volgende:
Ik eigenlijks ook niet nu ik me bedenk.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:58 schreef Rossoneri het volgende:
kan niet zeggen dat ik er rouwig om ben.
het lijkt bijna het ajax topic nadat ajax had verloren van twente alleen toen waren het de psv'ers.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:59 schreef Zwansen het volgende:
Want dit levert ajax 9 miljoen op ?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik eigenlijks ook niet nu ik me bedenk.
De uitschakeling van Ajax door Slavia werd hier massaal door de boeren gevierd. Dus ja in dat opzicht is het gerechtigheid
Omdat de Nederlandse competitie niet zoveel voorstelt. Eerst kon Ajax de Nederlandse eer nog wel een beetje hoog houden maar dat zit er nu ook even niet meer inquote:Op donderdag 10 april 2008 22:00 schreef TheZapster het volgende:
Maar tjonge hoe is het in godsnaam mogelijk dat een middelmatig team als dit kampioen van nederland wordt
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:59 schreef Zwansen het volgende:
QFTquote:Op donderdag 10 april 2008 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De uitschakeling van Ajax door Slavia werd hier massaal door de boeren gevierd. Dus ja in dat opzicht is het gerechtigheid
Kan ik me niet voorstellen. Iedereen is toch altijd voor de Nederlandse ploeg als ze in Europa spelen!?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik vind het hoogst opmerkelijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je je eraan ergert, koop dan volgende keer een kaartje en ga lekker in het stadion zitten.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Iedereen is toch altijd voor de Nederlandse ploeg als ze in Europa spelen!?
Natuurlijk niet, ik gun Feyenoord en PSV niks, ook niet Europees.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Iedereen is toch altijd voor de Nederlandse ploeg als ze in Europa spelen!?
Ben je echt zo dom dat je dit als serieus argument gebruikt? Dat is natuurlijk heel iets anders. Daar had PSV direct profijt van.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:01 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
het lijkt bijna het ajax topic nadat ajax had verloren van twente alleen toen waren het de psv'ers.
de rest van NL had hun lolletje al op 29 augustus en 4 oktober, dus niet zeiken.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:59 schreef Zwansen het volgende:
Wij hier indirect.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom dat je dit als serieus argument gebruikt? Dat is natuurlijk heel iets anders. Daar had PSV direct profijt van.
Interesseren is een groot woord, als Feyenoord en PSV spelen, ben ik voor de tegenstander.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind het hoogst opmerkelijk.Meer niet. En dacht dat jij je al helemaal niet voor NL'se clubs in Europa interesseerde. Maar al wel vantevoren een topic klaar hebben staan.
Dat is toch raar? Ik proef de afgunst. Heerlijk. Maar ik gun het jullie.
Jeetje wat ben jij zielig.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Rossoneri![]()
AFCA de mooiste![]()
Mutu![]()
Fiorentina![]()
Verder in de UC![]()
PSV?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, de titel is in Eindhoven al verspeeld.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:06 schreef Zwansen het volgende:
Ik doe ff mee met het opnaaien en het reacties uitlokken.
[ afbeelding ]
Ach laat mij ook even genieten.quote:
Dat valt ook wel weer meequote:Op donderdag 10 april 2008 22:07 schreef Frasier het volgende:
Die Gomes is trouwens ook maar een matige keeper zeg.
Wees nou eerlijk, het zou andersom toch precies zo zijn?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef Zwansen het volgende:
8 reacties op rij van Ajacieden. En als ik Rossoneri meetel 10. Hoezo afgunst.
Maar goed, veel plezier ermee.
GELEZEN HEREN TRAINERS + STAF ? NIET OPSTELLEN VOLGEND JAAR DE EERSTE WEDSTRIJD DUS.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]Marcellis, mist het eerste Europese duel volgend seizoen.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
GELEZEN HEREN TRAINERS + STAF ? NIET OPSTELLEN VOLGEND JAAR DE EERSTE WEDSTRIJD DUS.
Gewoon een kwestie van even de bal terugkaatsen, met 8 europese potjes verschil, dat wel.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef Zwansen het volgende:
8 reacties op rij van Ajacieden. En als ik Rossoneri meetel 10. Hoezo afgunst.
Maar goed, veel plezier ermee.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:11 schreef Frasier het volgende:
Nog even Kenneth z'n reactie op 't vertoonde spel van vanavond:
[ afbeelding ]
mwah jullie hebben er wel meer een handje van. en nog geheel ten onrechte ook.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wees nou eerlijk, het zou andersom toch precies zo zijn?
Het is overigens logischer dat Ajacieden hier reageren, échte PSV'ers horen in het stadion te zitten.![]()
Heb jij ook al zo'n shirtje gekocht?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van even de bal terugkaatsen, met 8 europese potjes verschil, dat wel.
Nou.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wees nou eerlijk, het zou andersom toch precies zo zijn?
generaliseren..quote:Op donderdag 10 april 2008 22:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
mwah jullie hebben er wel meer een handje van. en nog geheel ten onrechte ook.
en zijn reactie op het wederom missen van het landskampioenschap.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:11 schreef Frasier het volgende:
Nog even Kenneth z'n reactie op 't vertoonde spel van vanavond:
[ afbeelding ]
Dit is de frustratie van weer een kutseizoen, exact dezelfde frustratie waardoor in de jaren negentig de de anti-Ajaxhouding bij (bijvoorbeeld) PSV is ontstaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
mwah jullie hebben er wel meer een handje van. en nog geheel ten onrechte ook.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou.
Normaal gesproken zijn PSV en Feyenoorders degene die de calimero's zijn en dit soort dingen doen. Ajax uitlachen etc.
Maar jullie hebben het aardig overgenomen. Geef toe, 10 jaar geleden zou zoiets nooit gebeurd zijn omdat jullie wisten dat jullie 'boven' PSV stonden. Nu is het blijkbaar anders.
PSV heeft een beetje jullie rol overgenomen en nu zijn jullie het die hard lachen als wij worden uitgeschakeld.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:09 schreef Grulez het volgende:
Tsja met Lazovic als spits win je natuurlijk nooit. Wat een middelmaat is dat.
Mee eens, zie ook mijn reactie op Grulez .quote:Op donderdag 10 april 2008 22:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou.
Normaal gesproken zijn PSV en Feyenoorders degene die de calimero's zijn en dit soort dingen doen. Ajax uitlachen etc.
Maar jullie hebben het aardig overgenomen. Geef toe, 10 jaar geleden zou zoiets nooit gebeurd zijn omdat jullie wisten dat jullie 'boven' PSV stonden. Nu is het blijkbaar anders.
PSV heeft een beetje jullie rol overgenomen en nu zijn jullie het die hard lachen als wij worden uitgeschakeld.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
en zijn reactie op het wederom missen van het landskampioenschap.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol die Lazovic is een prutser eerste klas.
Dat deden jullie toch ookquote:Op donderdag 10 april 2008 22:16 schreef VoreG het volgende:
[..].
Dit is gewoon terugpakken. De Ajaxtopics stroomden vol na Slavia en Zagreb, nu gebeurt hetzelfde. Ga nou niet zo verongelijkt doen.
Ik snap nog steeds niet wat die gast bij een club als PSV doetquote:Op donderdag 10 april 2008 22:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol die Lazovic is een prutser eerste klas.
Lach echt de ballen uit mijn broek met jou!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
en zijn reactie op het wederom missen van het landskampioenschap.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef Mr.N het volgende:
P.S: En wat een tsunami van Ajacieden opeens in deze topic![]()
Goh, altijd weer die Ajacieden he?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef Mr.N het volgende:
Ik moest wel lachenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
GELEZEN HEREN TRAINERS + STAF ? NIET OPSTELLEN VOLGEND JAAR DE EERSTE WEDSTRIJD DUS.
die shirtjes waar ajacieden zich schijnbaar drukker over maken dan anderen?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n shirtje gekocht?
Of er zijn gewoon weinig PSV'ers.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef Mr.N het volgende:
Wat een kut wedstrijd speelt PSV vandaag zeg
Heracles gaat lekker winnen van dat kak.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:16 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Eeeeejjj , jullie gaan verliezen zondag
Nee zeker niet. En respect dat je het toegeeft trouwens.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mee eens, zie ook mijn reactie op Grulez .
Zo onlogisch is het toch niet?
nee hoor, ik stang leuk mee. Mijn Ajax-haat is gestoeld op een aantal ervaringen met zekere "fans" waardoor ik de club bijzonder weinig meer gun. De perikelen rondom Suarez en Silva maakten het er niet beter op.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lach echt de ballen uit mijn broek met jou!![]()
Waar komt jouw Ajax-haat vandaan? Of is het een soort "Boeren United"?
Ik zit al sinds het begin van de wedstrijd in het topic, calimero.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef Mr.N het volgende:
Wat een kut wedstrijd speelt PSV vandaag zeg
Volgens mij werd PSV er ook nogal mee voor de gek gehouden dat ze zo lang de poulefase niet door wisten te komen.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou.
Oderint dum metuant.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee zeker niet. En respect dat je het toegeeft trouwens.
Vroeger was het echt zo dat iedereen die niet voor Ajax was, sterk hoopte dat Ajax zou verliezen. Beker, competitie e.d. Omdat Ajax gewoon de club was, en beter was dan de rest. Als PSV eens een keer werd uitgeschakeld deden de Ajacieden daar niet veel mee omdat ze geen reden zagen om zich druk te maken om zo'n clubje.
Nu zie je het een beetje omgekeerd, en eigenlijk is dat gewoon een compliment voor PSV. Als je nooit iets presteert zal men zoiets nooit doen.
nee hij werd wel geduwdquote:Op donderdag 10 april 2008 22:20 schreef fransbreda het volgende:
een cadeautje...
Ook niet, zoals je misschien kunt lezen vind ik dat Zwansen het sliep-uit gedoe hier maar als een man moet nemen.quote:
En straks ook al geen kampioenschap.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:22 schreef xFriendx het volgende:
Alles gaat mis vandaag.
Straks 3-0 en nogmaals een geblesseerde Gomes.
tot vandaag dus.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gehouden
Simons
Die mist toch nooit?
Ach, als hij toch af en toe moet missen, doe dan maar op zo'n moment.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gehouden
Simons
Die mist toch nooit?
Nu gaat alles goedkomen.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:23 schreef _Administr8or_ het volgende:
Mendez eraf! Dat had al veel eerder moeten gebeuren..
Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:28 schreef ffTzz het volgende:
Laffe Italianen, waardeloos anti voetbal
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:28 schreef ffTzz het volgende:
PSV is nederlands hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 22:28 schreef ffTzz het volgende:
Laffe boeren, waardeloos anti voetbal altijdquote:Op donderdag 10 april 2008 22:28 schreef ffTzz het volgende:
Mag ik even?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:28 schreef ffTzz het volgende:
neequote:Op donderdag 10 april 2008 22:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Was het niet PSV dat anti-voetbal speelde?
Ze spelen mooierder voetbal dan PSV. Ziet er niet uit.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:28 schreef ffTzz het volgende:
Hebben ze geleerd van PSVquote:Op donderdag 10 april 2008 22:28 schreef ffTzz het volgende:
Inderdaad, puur op basis van het zo nu en dan totaalvoetbal van PSV, zou de club uit Eindhoven moeten doorgaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:28 schreef ffTzz het volgende:
In Eindhoven worden ze ook een beetje arogant.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij dachten ze in Eindhoven voor de wedstrijd nog dat ze al met één been in de halve finale stonden, die indruk kreeg ik in ieder geval wel als ik de interviews in de krant en in de Vi moet geloven.![]()
Dan is het extra wrang om er op deze manier - kansloos namelijk - eruit te vliegen, en Bayern Munchen vliegt eruit tegen Getaffe, dus als het Psv was gelukt de halve finale te bereiken had ik ze nog een reeële kans gegeven om de finale te halen en te winnen ook, maar voorlopig zal Feyenoord de laatste Nederlandse club blijven die een Europacup won.
Inderdaad, de arrogantie van PSV nam Ajax-vormen (van ruim tien jaar terug) aan.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij dachten ze in Eindhoven voor de wedstrijd nog dat ze al met één been in de halve finale stonden, die indruk kreeg ik in ieder geval wel als ik de interviews in de krant en in de Vi moet geloven.![]()
Dat vond ik ook nogal grappig vorige weekquote:Op donderdag 10 april 2008 22:30 schreef DANILXL het volgende:
van te voren al zeggen dat fiore nooit scoort bij uitwedstrijden
nou dat blijkt wel weer ja
op basis van het zo nu mag geen club door, maar met anti voetbal dus welquote:Op donderdag 10 april 2008 22:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, puur op basis van het zo nu en dan totaalvoetbal van PSV, zou de club uit Eindhoven moeten doorgaan.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:07 schreef Devrim_ het volgende:
We hebben eenF
We hebben eenI
We hebben eenO
We hebben eenR
We hebben eenE
We hebben eenN
We hebben eenT
We hebben eenI
We hebben eenN
We hebben eenA
FIORENTINA
Hoi Davy
En jij denkt dat hij haalbaar is?quote:
Hoe kan je als PSV-fan (?) een andere club anti-voetbal verwijten?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:33 schreef ffTzz het volgende:
[..]
op basis van het zo nu mag geen club door, maar met anti voetbal dus wel
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe kan je als PSV-fan (?) een andere club anti-voetbal verwijten?
Kijk daar ben ik het mee eens...quote:Op donderdag 10 april 2008 22:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jammer voor psv, maar als je zó verdedigend speelt in een thuiswedstrijd dan weet je dat je nooit meer gaat scoren als je eenmaal achter staat.
Ach, of je nou in de eerste ronde of kwartfinale van de UEFA Cup wordt uitgeschakeld, het is allebei niks.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:36 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed..wij zijn tenminste nog ver gekomen in Europa...
Dat kan je van de rest niet zeggen..
zie je tochquote:Op donderdag 10 april 2008 22:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe kan je als PSV-fan (?) een andere club anti-voetbal verwijten?
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:36 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed.. PSV is tenminste nog ver gekomen in Europa...
Dat kan je van dat arrogante clubje uit het Nederlandse hoofdstad niet zeggen..
precies, en denken dat die goed isquote:Op donderdag 10 april 2008 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
Lazovic. 2 Ongelofelijk dikke kansen gemist en schuldig aan de tweede tegengoal. Wat een lul.
Lekker makkelijk om je zo van de kansloze nederlaag af te zetten.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:36 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed..wij zijn tenminste nog ver gekomen in Europa...
Dat kan je van de rest niet zeggen..
Het was meer onmacht. PSV had niet de kwaliteit op het veld staan om wat te forcernen aanvallend.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jammer voor psv, maar als je zó verdedigend speelt in een thuiswedstrijd dan weet je dat je nooit meer gaat scoren als je eenmaal achter staat.
En als hij dan ooit een keer scoort meteen zo overdreven reageren.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
precies, en denken dat die goed is
Nou, het krachtsverschil was vandaag wel iets groter dan "net een beetje minder goed".quote:Op donderdag 10 april 2008 22:43 schreef Flaccid het volgende:
[..]
PSV is gewoon net iets minder goed. Volgend jaar beter
Fiorentina kreeg er minstens zo veel.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:44 schreef RijstNatie het volgende:
Hoe kun je nou FUCKING zeggen dat dit een machteloos PSV was?
fucking 4 100% kansen in de 2e helft !!
Lazovic ramt die bal over
Koevermans aait de bal
Penalty voor simons
en nog een stel kansen
niks machteloos, gewoon onkunde bij het scoren
Ik durf het wel te zeggen hoor, PSV was machteloos. Dan kunnen ze wel 3 kansen hebben gecreërd, ze hebben geen moment Fiorentina echt onder druk kunnen zetten.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:44 schreef RijstNatie het volgende:
fucking 3 100% kansen in de 2e helft !!
Koevermans aait de bal
Penalty voor simons
en nog een stel kansen
Fiorentina heeft inderdaad geen kans gehad verderquote:Op donderdag 10 april 2008 22:44 schreef RijstNatie het volgende:
Koevermans aait de bal
Penalty voor simons
en nog een stel kansen
Ach, instelling is ook gewoon laf. Stel gewoon twee spitsen op en minimaal twee creatieve middenvelders!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het was meer onmacht. PSV had niet de kwaliteit op het veld staan om wat te forcernen aanvallend.
Hoeveel van die "kansen" waren echt uitgespeelde kansen?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:44 schreef RijstNatie het volgende:
Koevermans aait de bal
Penalty voor simons
en nog een stel kansen
leuk om te horen toch dat je werk goed wasquote:Op donderdag 10 april 2008 22:47 schreef okee6 het volgende:
Wat een gejank van Guus. Minder kwaliteit: Cocu en Alex zijn weg, Afellay in opleiding, goh kop eens een open deur in.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:48 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Javi Casquero 91' 2-1
Braulio 93' 3-1
Getafe CF![]()
![]()
I second that, gelijk, gezeur over vroeger.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:47 schreef okee6 het volgende:
Wat een gejank van Guus. Minder kwaliteit: Cocu en Alex zijn weg, Afellay in opleiding, goh kop eens een open deur in.
heb jij een andere wedstrijd zitten kijken ofso?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Fiorentina kreeg er minstens zo veel.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:48 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Javi Casquero 91' 2-1
Braulio 93' 3-1
Getafe CF![]()
![]()
Dit zijn ze gewend, hiermee boeken ze Europees vaker succes. Dat omgooien lijkt me onverstandig. De buitenspelers waren toch wel aanvallend ingesteld.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, instelling is ook gewoon laf. Stel gewoon twee spitsen op en minimaal twee creatieve middenvelders!
wat maakt het uit of het uitgespeelde kansen waren trut?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoeveel van die "kansen" waren echt uitgespeelde kansen?
Zet je bril eens af johquote:Op donderdag 10 april 2008 22:50 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
heb jij een andere wedstrijd zitten kijken ofso?
Mutu scoort van 25 meter uit een vrijtrap die er precies invliegt, als hij die bal nog 10x schiet gaat hij 5x over en de andere 4x red gomes.
Dat 2e doelpunt; gomes red en dan stuiterd de bal precies voor de voeten voor Mutu, de bal had net zo goed de andere kant op kunnen rollen.
en nog een paar kleine KUT kansen, opzouten kut wedstrijd....
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:50 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Mutu scoort van 25 meter uit een vrijtrap die er precies invliegt, als hij die bal nog 10x schiet gaat hij 5x over en de andere 4x red gomes.
Dat 2e doelpunt; gomes red en dan stuiterd de bal precies voor de voeten voor Mutu, de bal had net zo goed de andere kant op kunnen rollen.
en nog een paar kleine KUT kansen, opzouten kut wedstrijd.....
Dat maakt veel uit met de stelling dat Fiorentina PSV wegspeelde.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:52 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
wat maakt het uit of het uitgespeelde kansen waren trut?
het was fucking 3-8 meter voor het doel, als je dan de bal er niet inschiet is het gewoon
Ik keek Nederland 3. Jij?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:50 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem, PSV is zo kut om tegen te spelen. Het is geen wereldploeg, maar degelijk, té degelijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Subtiele opmerking "Dat is het spel van Psv, op voorsprong komen en dan kun je achterover leunen"
Dat is ook het enige dat ze kunnen, zodra het moeilijk wordt is er weinig creativiteit en zijn er geen spelers die opstaan. Jammer dat ze in Nederland op onvoldoende weerstand kunnen rekenen.
Helemaal mee eens. We hebben zeker in de verdediging een Alex-type nodig. En een aanvaller als kezman die alles er intikt. Lazovic is een Kezman die het net niet doet.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nou, het krachtsverschil was vandaag wel iets groter dan "net een beetje minder goed".
mag het niet hopenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:58 schreef Tallie1982 het volgende:
De mensen die denken dat psv zondag gaat verliezen door deze klap
HOPEN.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:58 schreef Tallie1982 het volgende:
De mensen die denken dat psv zondag gaat verliezen door deze klap
Dat noemen ze nou voetbal...quote:Op donderdag 10 april 2008 22:50 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
en nog een paar kleine KUT kansen, opzouten kut wedstrijd ...
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:50 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
en nog een paar kleine KUT kansen, opzouten kut wedstrijd ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |