quote:Op donderdag 10 april 2008 22:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol die Lazovic is een prutser eerste klas.
Dat deden jullie toch ookquote:Op donderdag 10 april 2008 22:16 schreef VoreG het volgende:
[..].
Dit is gewoon terugpakken. De Ajaxtopics stroomden vol na Slavia en Zagreb, nu gebeurt hetzelfde. Ga nou niet zo verongelijkt doen.
Ik snap nog steeds niet wat die gast bij een club als PSV doetquote:Op donderdag 10 april 2008 22:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol die Lazovic is een prutser eerste klas.
Lach echt de ballen uit mijn broek met jou!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
en zijn reactie op het wederom missen van het landskampioenschap.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef Mr.N het volgende:
P.S: En wat een tsunami van Ajacieden opeens in deze topic![]()
Goh, altijd weer die Ajacieden he?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef Mr.N het volgende:
Ik moest wel lachenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
GELEZEN HEREN TRAINERS + STAF ? NIET OPSTELLEN VOLGEND JAAR DE EERSTE WEDSTRIJD DUS.
die shirtjes waar ajacieden zich schijnbaar drukker over maken dan anderen?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n shirtje gekocht?
Of er zijn gewoon weinig PSV'ers.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef Mr.N het volgende:
Wat een kut wedstrijd speelt PSV vandaag zeg
Heracles gaat lekker winnen van dat kak.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:16 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Eeeeejjj , jullie gaan verliezen zondag
Nee zeker niet. En respect dat je het toegeeft trouwens.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mee eens, zie ook mijn reactie op Grulez .
Zo onlogisch is het toch niet?
nee hoor, ik stang leuk mee. Mijn Ajax-haat is gestoeld op een aantal ervaringen met zekere "fans" waardoor ik de club bijzonder weinig meer gun. De perikelen rondom Suarez en Silva maakten het er niet beter op.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lach echt de ballen uit mijn broek met jou!![]()
Waar komt jouw Ajax-haat vandaan? Of is het een soort "Boeren United"?
Ik zit al sinds het begin van de wedstrijd in het topic, calimero.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef Mr.N het volgende:
Wat een kut wedstrijd speelt PSV vandaag zeg
Volgens mij werd PSV er ook nogal mee voor de gek gehouden dat ze zo lang de poulefase niet door wisten te komen.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou.
Normaal gesproken zijn PSV en Feyenoorders degene die de calimero's zijn en dit soort dingen doen. Ajax uitlachen etc.
Maar jullie hebben het aardig overgenomen. Geef toe, 10 jaar geleden zou zoiets nooit gebeurd zijn omdat jullie wisten dat jullie 'boven' PSV stonden. Nu is het blijkbaar anders.
PSV heeft een beetje jullie rol overgenomen en nu zijn jullie het die hard lachen als wij worden uitgeschakeld.
Oderint dum metuant.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee zeker niet. En respect dat je het toegeeft trouwens.
Vroeger was het echt zo dat iedereen die niet voor Ajax was, sterk hoopte dat Ajax zou verliezen. Beker, competitie e.d. Omdat Ajax gewoon de club was, en beter was dan de rest. Als PSV eens een keer werd uitgeschakeld deden de Ajacieden daar niet veel mee omdat ze geen reden zagen om zich druk te maken om zo'n clubje.
Nu zie je het een beetje omgekeerd, en eigenlijk is dat gewoon een compliment voor PSV. Als je nooit iets presteert zal men zoiets nooit doen.
nee hij werd wel geduwdquote:Op donderdag 10 april 2008 22:20 schreef fransbreda het volgende:
een cadeautje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |