Mag ik even?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:28 schreef ffTzz het volgende:
Laffe Italianen, waardeloos anti voetbal
neequote:Op donderdag 10 april 2008 22:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Was het niet PSV dat anti-voetbal speelde?
Ze spelen mooierder voetbal dan PSV. Ziet er niet uit.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:28 schreef ffTzz het volgende:
Hebben ze geleerd van PSVquote:Op donderdag 10 april 2008 22:28 schreef ffTzz het volgende:
Inderdaad, puur op basis van het zo nu en dan totaalvoetbal van PSV, zou de club uit Eindhoven moeten doorgaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:28 schreef ffTzz het volgende:
In Eindhoven worden ze ook een beetje arogant.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij dachten ze in Eindhoven voor de wedstrijd nog dat ze al met één been in de halve finale stonden, die indruk kreeg ik in ieder geval wel als ik de interviews in de krant en in de Vi moet geloven.![]()
Dan is het extra wrang om er op deze manier - kansloos namelijk - eruit te vliegen, en Bayern Munchen vliegt eruit tegen Getaffe, dus als het Psv was gelukt de halve finale te bereiken had ik ze nog een reeële kans gegeven om de finale te halen en te winnen ook, maar voorlopig zal Feyenoord de laatste Nederlandse club blijven die een Europacup won.
Inderdaad, de arrogantie van PSV nam Ajax-vormen (van ruim tien jaar terug) aan.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij dachten ze in Eindhoven voor de wedstrijd nog dat ze al met één been in de halve finale stonden, die indruk kreeg ik in ieder geval wel als ik de interviews in de krant en in de Vi moet geloven.![]()
Dat vond ik ook nogal grappig vorige weekquote:Op donderdag 10 april 2008 22:30 schreef DANILXL het volgende:
van te voren al zeggen dat fiore nooit scoort bij uitwedstrijden
nou dat blijkt wel weer ja
op basis van het zo nu mag geen club door, maar met anti voetbal dus welquote:Op donderdag 10 april 2008 22:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, puur op basis van het zo nu en dan totaalvoetbal van PSV, zou de club uit Eindhoven moeten doorgaan.
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:07 schreef Devrim_ het volgende:
We hebben eenF
We hebben eenI
We hebben eenO
We hebben eenR
We hebben eenE
We hebben eenN
We hebben eenT
We hebben eenI
We hebben eenN
We hebben eenA
FIORENTINA
Hoi Davy
En jij denkt dat hij haalbaar is?quote:
Hoe kan je als PSV-fan (?) een andere club anti-voetbal verwijten?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:33 schreef ffTzz het volgende:
[..]
op basis van het zo nu mag geen club door, maar met anti voetbal dus wel
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe kan je als PSV-fan (?) een andere club anti-voetbal verwijten?
Kijk daar ben ik het mee eens...quote:Op donderdag 10 april 2008 22:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jammer voor psv, maar als je zó verdedigend speelt in een thuiswedstrijd dan weet je dat je nooit meer gaat scoren als je eenmaal achter staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |