oh okquote:Op donderdag 10 april 2008 15:27 schreef Hot_Baboon het volgende:
nee die is echt dom. TS bedoelt wijven die zich zo VOORDOEN
Da's gewoon slim, er is altijd wel weer een man die het gelooft en het voor haar doetquote:Op donderdag 10 april 2008 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
Of van die vrouwen die als ze iets moeten doen direct zo doen van: "oohhh maar daar kan ik helemaal niks van hihihi" terwijl ze niet eens de moeite er voor nemen.
Ik erger me.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:29 schreef hsn het volgende:
ik irriteer me er aan als deze personen dan nog gaan opscheppen over hun studie terwijl ze de meest domme dingen doen en erg dom overkomen, tenzij ze zich bewust anders voordoen.
Jij slimmerikquote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef Lakitu het volgende:
Ik doe gymnasium, en geloof me, er zitten zo veel domme meisjes.
Ja, dat bedoel ik. Heel vreemd vind ik dat.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:29 schreef hsn het volgende:
Mensen die veel kunnen onthouden en daardoor een zwaardere studie afmaken hoeven niet perse intelligent te zijn.
Ik irriteer me er aan als deze personen dan nog gaan opscheppen over hun studie terwijl ze de meest domme dingen doen en erg dom overkomen, tenzij ze zich bewust anders voordoen.
Klopst.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef Lakitu het volgende:
Ik doe gymnasium, en geloof me, er zitten zo veel domme meisjes.
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Da's gewoon slim, er is altijd wel weer een man die het gelooft en het voor haar doet
quote:
http://www.menarebetterthanwomen.com/quote:Op donderdag 10 april 2008 15:39 schreef DroogDok het volgende:
[..]Bubble Gum emancipatie
Vrouwen kunnen het gewoon niet helpen, mannen zij nu eenmaal zwaar superieur, daarom lijken gewoon alle vrouwen dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |