ja want hij wil o zo graag naar Napoli alleen de Ajax fans houden hem tegen..quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Het dikgedrukte: slechts wat slechte Ajax fans proberen je te overtuigen om te blijven![]()
Pas nou op, straks komt er weer een boer langs met een plaatje van een kuikentje en een eierdop op z'n kopquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:36 schreef Saekerhett het volgende:
PSV met dit baggervoetbal zoals tegen Fiorentina wint nog niet eens thuis van Telstar. Totaal geen creativiteit. Als Twente nou de paar kansen die ze zeker krijgen gewoon afmaken en dat Gomes niet weer van die onmogelijke reddingen maakt, zie ik het wel positief in voor ons. Maar ja, PSV zou PSV niet zijn als ze weer gewoon compleet onverdiend winnen met 1-0 door een schwalbe...
In Nederland zijn er alleen weinig spelers die de kwaliteiten van Mutu hebben om Gomes te passeren.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:36 schreef Saekerhett het volgende:
PSV met dit baggervoetbal zoals tegen Fiorentina wint nog niet eens thuis van Telstar. Totaal geen creativiteit. Als Twente nou de paar kansen die ze zeker krijgen gewoon afmaken en dat Gomes niet weer van die onmogelijke reddingen maakt, zie ik het wel positief in voor ons. Maar ja, PSV zou PSV niet zijn als ze weer gewoon compleet onverdiend winnen met 1-0 door een schwalbe...
Daar ben ik inmiddels immuun voor geworden, omdat dat het enige is waar die lampen mee strooien.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Pas nou op, straks komt er weer een boer langs met een plaatje van een kuikentje en een eierdop op z'n kop
Napels is ook zo mooi om te wonen enzoquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ja want hij wil o zo graag naar Napoli alleen de Ajax fans houden hem tegen..
Napoli
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:36 schreef Saekerhett het volgende:
quote:AC Milan heeft interesse in Escudé
Naar verluidt volgt AC Milan de Franse centrale verdediger Julien Escudé. De speler van Sevilla zal wellicht deel uit maken van de renovatie die AC Milan mogelijk zal ondergaan.
De oude routiniers Cafu, Paolo Maldini, Simic en Favalli zien het einde van hun carrière naderen. AC Milan wil hiervoor in de plaats jongere spelers aantrekken, maar ook spelers die op Europees niveau de nodige ervaring hebben. Volgens enkele Spaanse media zou Julien Escudé van Sevilla hiervoor in aanmerking komen.
De oud-Ajacied heeft nog een contract tot 2011 bij Sevilla.
Stelletje kneuzen zijn hetquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, Huntelaar krijgt echt tientallen, zoniet honderden berichten per dag van Napoli fans die hem smeken te komen..
Prachtig om te lezen, ook al begrijp ik de helft niet.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:47 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen ze niet direct bij de eerste wedstrijd al die schaal geven en die derde ster erbij plakken?
Of is dit weer te arrogant![]()
quote:11/04/2008 - Mario
Beste klass.i 'm een voorstander van naples, moet u rekening houden met de club Napels. U lijst van de redenen voor die moeten choice.1) en de stad fans zijn mooi en zeer hot.2) de onderneming is zeer solide en ambitious.3) andere bedrijven zijn momenteel meer bekend is waar, maar we zullen worden en we veel jonge Getalenteerde en veel Reasoneds.4) de naples stadim is de echte magie twaalfde man in het veld, een echte kleine maracanà.5) vrouwen zijn zeer beautiful6 Napolitaans), de stad heeft willen inwisselen tegen de buitensporige macht van clubs als dieven juventus, Milan, internationale en andere oplichterij die overeenkomen met de vaststelling en hebben gedicteerd recht, maar de geschiedenis heeft veranderd u ook helpen de geschiedenis te herschrijven in een nieuwe stad van maradona, omdat we hier nog steeds voelbaar en haar imago. Bij voorbaat dank, u bent de beste!
Daar heb je de dikke loodgieter uit Napoliquote:
Dat stukje komt rechtstreeks uit een of andere vertaalmachine volgens mij. Wat enorm slecht zegquote:
Het heeft wel iets aandoenlijksquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat stukje komt rechtstreeks uit een of andere vertaalmachine volgens mij. Wat enorm slecht zeg
Ja dat is waar.. Zullen wij met zn allen het gastenboek van Eto'o gaan volspammen met gebroken Nederlands / Engels / Kameroens ?? Misschien vindt ie ons dan zo schattig dat ie komtquote:
Ja! Weer een excuus om de meest brute image ooit te posten:quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Daar heb je de dikke loodgieter uit Napoli
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja! Weer een excuus om de meest brute image ooit te posten:
[ afbeelding ]
Kut wat doe ikquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja! Weer een excuus om de meest brute image ooit te posten:
[ afbeelding ]
Another hotlink failedquote:
Super Mario.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:42 schreef toma het volgende:_!
Zullen we het over Ajax hebben ipv super Mario?
Er is momenteel toch geen flikker te besprekenquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:42 schreef toma het volgende:_!
Zullen we het over Ajax hebben ipv super Mario?
quote:Supertalent Gai Assulin van FC Barcelona staat op het lijstje van Ajax. De net 17-jarige vleugelaanvaller van de Catalanen zou voor één jaar gehuurd kunnen worden. Dat weten betrouwbare bronnen vandaag aan Europe Soccer te melden.
De snelle en dribbelvaardige speler geldt als één van de grootste talenten binnen de jeugdopleiding van 'Barca'. De Israeliër, die onlangs zijn debuut maakte voor het nationale elftal , komt op dit moment nog niet in aanmerking voor een vaste plaats in het eerste team. Om de speler wat ervaring op te laten doen zou Barcelona van plan zijn de speler, na het tekenen van een 3-jarig contract, te verhuren.
Ajax zou daar geen problemen mee hebben en zou de speler voor 1 jaar willen huren. Ook Assulin zou niet onwelwillend tegenover een vertrek staan naar Amsterdam. De speler woonde eerder in Nederland en België in verband met zijn vaders werk. Assulin beheerst dus de Nederlandse taal enigzins.
Omdat Assulin nog geen contract heeft getekend zijn andere clubs ook nog in de race voor de international. Onder meer Tottenham, Manchester City, Arsenal en Chelsea strijden om de handtekening van de aanvaller. De verwachting is dat de speler zijn toekomst verbindt aan de Catalanen, aangezien de familie van Assulin zich ook in Barcelona heeft gevestigd.
En vooral omdat het nog een vleugelaanvallers is, daar hebben wij er nog geen vanquote:
kwantiteit is niet hetzelfde als kwaliteit. Als die jongen het verschil kan maken (ook al is t maar voor 1 seizoen) is ie altijd welkom.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En vooral omdat het nog een vleugelaanvallers is, daar hebben wij er nog geen van
quote:Shota Arveladze stopt na dit seizoen
met voetballen.Dat maakte de 35-jarige
Georgische aanvaller van het Spaanse
Levante bekend.
Arveladze speelde van 1997 tot en met
2001 voor Ajax.In ruim vier seizoenen
maakte hij 55 competitiedoelpunten.Na
een avontuur bij Glasgow Rangers keerde
de spits in 2005 terug in Nederland.
Twee seizoenen was hij de aanvalsleider
van AZ en scoorde 36 keer voor de club
uit Alkmaar.Vorig seizoen verspeelde
Arveladze met AZ de landstitel op de
laatste speeldag.Bij Levante heeft de
61-voudig international (26 goals) door
blessures tot nu toe slechts twee keer
gespeeld in de Primera Division.
Ajax moet Klaas-Jan een salaris van + 3 milj. per jaar geven en Bergkamp als individuele spitsen trainer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:19 schreef _Mike_ het volgende:
Bergkamp moet uiteindelijk gewoon assistent(trainer) worden, met ons europees voetbal van de laatste jaren hoeft hij toch nauwlijks te vliegen
en in het buitenland vangt hij makkelijk het dubbele en dan netto ipv 3 miljoen brutoquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:31 schreef toma het volgende:
[..]
Ajax moet Klaas-Jan een salaris van + 3 milj. per jaar geven en Bergkamp als individuele spitsen trainer.
hij moet niet zeurenquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en in het buitenland vangt hij makkelijk het dubbele en dan netto ipv 3 miljoen bruto
Geweldigquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:36 schreef denthemen het volgende:
Maat van me is klaar voor Zondag
Sjor. zegt:
ik heb een tattoo op mn kuit met de tekst
fc groningen - ajax 0 - 3
13.04.08
Gedurfde zet...quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:36 schreef denthemen het volgende:
Sjor. zegt:
13.04.08
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:19 schreef _Mike_ het volgende:
Bergkamp moet uiteindelijk gewoon assistent(trainer) worden, met ons europees voetbal van de laatste jaren hoeft hij toch nauwlijks te vliegen
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:10 schreef toma het volgende:
[..]
hij moet niet zeuren![]()
3 milj. met 5 keer een paar uurtjes trainen in de week en op zondag een wedstrijdje is best aardig hoor. Ik betaal zelfs contributie om te mogen spelen
Op basis van de fruitschalen krijg je geen sterren hequote:Op vrijdag 11 april 2008 17:47 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen ze niet direct bij de eerste wedstrijd al die schaal geven en die derde ster erbij plakken?
Of is dit weer te arrogant![]()
Waarom Bergkamp als indivduele trainer? Je hebt Van Basten als hoofdtrainerquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:31 schreef toma het volgende:
[..]
Ajax moet Klaas-Jan een salaris van + 3 milj. per jaar geven en Bergkamp als individuele spitsen trainer.
Dies gekquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:36 schreef denthemen het volgende:
Sjor. zegt:
13.04.08
Godzijdankquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:03 schreef Chadi het volgende:
Nog effe en dan zijn er weer die kut playoffs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |