Laat ik het eens omdraaien: waarom zou je wel mogen slowchatten? Daar zijn aparte topics, zelfs aparte fora voorquote:Op donderdag 10 april 2008 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom mogen we niet slowchatten? Wat is daar erg aan ? Er kunnen 300 posts in 1 topic. dus je wil 300 posts met nieuwtjes, meningen en argumenten?
Ik snap dat het topic over de 360 moet gaan, maar je mag heus wel eens van onderwerp veranderen. En als je het niet leuk vindt om te lezen. Lees je het niet.
En sinds wanneer gaat iedereen zich netjes aan "de regels" houden ? Omdat iemand in het vorige topic er een opmerking over maakte gaat iedereen zich daar aan houden?
Ik ga gewoon slowchatten.
[ Xbox 360 SC] De console en zijn gebruikers.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:08 schreef kepler het volgende:
[..]
Laat ik het eens omdraaien: waarom zou je wel mogen slowchatten? Daar zijn aparte topics, zelfs aparte fora voorLaten we het hier gewoon over de 360 hebben, slowchatten doe je maar lekker via msn/hyves/etc. Zo af en toe is heus niet erg, maar de laatste topics zijn echt belachelijk
zo, ook mn laatste off-topic
Zonder dat is het niet compleetquote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
We moeten bijvoorbeeld nog wel gewoon AQuila360 kunnen blijven uitlachen met z'n waardeloze gamessmaak.
Doei hequote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
[ Xbox 360 SC] De console en zijn gebruikers.
Als iets succesvol is, waarom zou je het dan niet namaken? Zo werkt het al jaren in het bedrijfsleven. Als add-on zie ik het nog best wel eens succes hebben, zeker als de prijs van de arcade onder de Wii blijft. Het is een slimme manier om te concurreren met Nintendo, maar toch ook de echte gamer blijven steunen.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Add-ons kunnen best cool zijn. Maar dit is gewoon een nagemaakte Wii-mote.
Maar ik snap Microsoft (en Sony) wel. Ze investeren miljoenen in next-gen technologie, beconcureren elkaar met de meest high-end tech. En dan komt Nintendo met een GC 1.5, en verslaat ze qua verkoopaantallen allebei.
Het zou mij verbazen als ze met de volgende generatie consoles weer voor brute kracht gaan.
veel plezier daarquote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[ Xbox 360 SC] De console en zijn gebruikers.
Dit is het Games en Consoles sector. We praten over dus over alles met betrekking tot het onderwerp. Zaken als hoe erg voetbal wel niet zuigt, hoe hard jij zuigt en duidelijk wil maken welke game je moet kopen door overdreven een poll neer te zetten zal in ieder geval aan mijn reet roesten.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De enige huillies hier zijn jij, Cyb, en Morp.
Zullen we anders 2 aparte topics maken, het ''[Xbox 360] NUR INFO KEIN SLOWCHAT MEIN BEFEHL'' topic en het ''[Xbox 360] De console en zijn gebruikers'' topic?
heeeeeel slecht..quote:Op donderdag 10 april 2008 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je liever naar het volgende adres.
quote:Xbox 360 Specificaties
Specificaties
De Xbox 360 is de krachtigste, meest gebruiksvriendelijke next-gen console op de markt. De Xbox 360 is uitermate krachtige, met drie aparte CPU core”™s, elke met een kloksnelheid van 3,2 GHZ. De Xbox 360 is uitgerust met de beste GPU die er bestaat en alles werkt nauw met elkaar samen om de beste High-Definition ervaring af te leveren. Hieronder vind je de uitgebreide specificaties van de Xbox 360.
Custom IBM PowerPC-based CPU
Ӣ Three symmetrical cores running at 3.2 GHz each
Ӣ Two hardware threads per core; six hardware threads total
Ӣ VMX-128 vector unit per core; three total
Ӣ 128 VMX-128 registers per hardware thread
Ӣ 1 MB L2 cache
CPU Game Math Performance
Ӣ 9 billion dot product operations per second
Custom ATI Graphics Processor
Ӣ 500MHz processor
Ӣ 10 MB of embedded DRAM
Ӣ 48-way parallel floating-point dynamically scheduled shader pipelines
Ӣ Unified shader architecture
Polygon Performance
Ӣ 500 million triangles per second
Pixel Fill Rate
Ӣ 16 gigasamples per second fill rate using 4x MSAA
Shader Performance
Ӣ 48 billion shader operations per second
Memory
Ӣ 512 MB of GDDR3 RAM
Ӣ 700 MHz of DDR
Ӣ Unified memory architecture
Memory Bandwidth
Ӣ 22.4 GB/s memory interface bus bandwidth
Ӣ 256 GB/s memory bandwidth to EDRAM
Ӣ 21.6 GB/s front-side bus
Overall System Floating-Point Performance
Ӣ 1 teraflop
Storage
Ӣ Detachable and upgradeable 20GB hard drive
Ӣ 12x dual-layer DVD-ROM
Ӣ Memory Unit support starting at 64 MB
I/O
Ӣ Support for up to four wireless game controllers
Ӣ Three USB 2.0 ports
Ӣ Two memory unit slots
Optimized for Online
Ӣ Instant, out-of-the-box access to Xbox Live features with broadband service, including Xbox Live Marketplace for downloadable content, gamer profile for digital identity, and voice chat to talk to friends while playing games, watching movies or listening to music
Ӣ Built-in Ethernet port
Ӣ Wi-Fi ready: 802.11a, 802.11b and 802.11g
Ӣ Video camera ready
Digital Media Support
Ӣ Support for DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, AVI, DivX, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD
Ӣ Ability to stream media from portable music devices, digital cameras and Windows XP-based PCs
Ӣ Ability to rip music to the Xbox 360 hard drive Ӣ Custom playlists in every game
Ӣ Built-in Media Center Extender for Windows XP Media Center Edition 2005
Ӣ Interactive, full-screen 3-D visualizers
High-Definition Game Support
Ӣ All games supported at 16:9, 720p and 1080i, anti-aliasing
Ӣ Standard-definition and high-definition video output supported
Audio
Ӣ Multichannel surround sound output
Ӣ Supports 48KHz 16-bit audio
Ӣ 320 independent decompression channels
Ӣ 32-bit audio processing
Ӣ Over 256 audio channels
System Orientation
Ӣ Stands vertically or horizontally
Ӣ Customizable Face Plates
Ӣ Interchangeable to personalize the console
Nee, 500 posts over gezeik dat er alleen maar kutposts staan en het niet genoeg over de 360 gaat, daar zitten we op te wachten.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is het Games en Consoles sector. We praten over dus over alles met betrekking tot het onderwerp. Zaken als hoe erg voetbal wel niet zuigt, hoe hard jij zuigt en duidelijk wil maken welke game je moet kopen door overdreven een poll neer te zetten zal in ieder geval aan mijn reet roesten.
Dan verwijs ik je liever naar het volgende adres.
Mee eens. Met add-ons die mass appeal hebben valt zeker veel geld te verdienen op de casual markt. Zie Guitar Hero en Singsong. Maar die afstandbediening van M$ is wel heel erg nagemaakt. Doet me denken aan die Chinese nep-Wii of nep-iPhones.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:13 schreef kepler het volgende:
Als iets succesvol is, waarom zou je het dan niet namaken? Zo werkt het al jaren in het bedrijfsleven. Als add-on zie ik het nog best wel eens succes hebben, zeker als de prijs van de arcade onder de Wii blijft. Het is een slimme manier om te concurreren met Nintendo, maar toch ook de echte gamer blijven steunen.
Ik denk dat ze volgende generatie ook weer voor brute kracht gaan, want in de volgende generatie kan je niet nog een keer de Wii verkopen. De Wii is in principe tijdloos, want de mensen die Wii kopen (zeg maar de nieuwe mensen) kopen die Wii echt niet voor de graphics. Maar ze kopen hem omdat het leuk is, anders is en iedereen het er over heeft.
Het zou niet slim zijn als we de volgende generatie alleen maar Wii-controls krijgen, want er valt nog gigantisch veel te verdienen in de huidige game-markt. Kijk maar eens naar de software-verkopen en accessoire-verkopen, daar maken ze nog meer dan genoeg winst op.
Dit is het enige topic waar Feyenoorders en Ajaxieden lief samen gaanquote:Op donderdag 10 april 2008 21:21 schreef Wessiej het volgende:
Maar als die mensen die het nog niet snappen wat iedereen hier wilt en dat ook niet wilt doen, gaan ze toch hier niet meer posten? Iedereen blij.
ik snap dat je FOK als een heel belangrijk deel in je leven ziet, sorry dat ik het niet serieus neem.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lang niet zo slecht als jou inbreng hier op FOK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |