quote:Op donderdag 17 april 2008 22:32 schreef Aoristus het volgende:
Inderdaad. Als je bij de club wilt blijven, dan zul je toch echt wat vaker mee moeten doen
Dat dus, terug lezende.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:59 schreef djnospinzone het volgende:
Jeetje Aoristus, wat ben jij een simpele ziel
De enige haat die ik zag was, was in de ogen van die journalist.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:25 schreef Aoristus het volgende:
Het moet ook wel vreselijk irritant zijn als je zo'n mannetje hebt die kostte wat het kost een negatief boek over je wil schrijven
Who cares? Bijbels verbranden is ook een gebruik maken van je vrijheid van meningsuiting. Maar dan heet het ineens haat. Flikker op met die onzin, dat moet die man toch lekker zelf weten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De enige haat die ik zag was, was in de ogen van die journalist.![]()
Bijbel verbranden? Uiting van haat?![]()
Moslims verbranden (beschadigde) Koranmanuscripts ook. Ook de Bijbel bevat delen van Gods Woord. Daarom geeft Salaam het advies om een ongebruikte of beschadigde Bijbel te verbranden, zodat het niet bij het grofvuil terecht komt. Uit respect, niet uit minachting. Het was duidelijk dat die journalist daar geen weerwoord op had, en maar bleef liegen...
Ieder z'n eigen 'beleving' qua Patrick Pouw en voor mij vooral Suhayb Salaam zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:22 schreef Super7fighter het volgende:
Sterk optreden van Salaam. Hij veegde die journalist van de kaart, die overduidelijk een sensationeel en een gemanipuleerd boek ervan heeft gemaakt.
Inderdaad, één van de weinigen die onafhankelijke waarheidsvinding belangrijker vindt dan veilig embadded onder leiding en bescherming van het leger voorgekauwde en voorgeselecteerde 'nieuwtjes' klakkeloos over te schrijven zonder enige vorm van kritiek.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:15 schreef golfer het volgende:
Arnold Karskens blijft 1 van de weinige echt onafhankelijke Nederlandse journalisten.
Hij maakt zijn verhaal niet af, maar hij schuimbekt wel, dat is wel respectabel.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:39 schreef Repeat het volgende:
Prachtig juist hoe van Muiswinkel met feiten blijft komen en Terpstra niet verder komt dan nee schudden
Eens..quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:20 schreef DrDentz het volgende:
we hadden nooit heen moeten gaan
Dat wel, maar allemaal hakken in het zand, ik heb de tong op de schoenen....quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:56 schreef Aoristus het volgende:
iedereen heeft een punt, is het niet prachtig, Suko?
Nee, zo kom je intelligent overquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:45 schreef matthijst het volgende:
Wat een zeiklul die van Muiswinkel.
George Bush stylo die gast: hele tijd dat lachje op zn bek, hele China boeit hem geen ruk, hij zit er gewoon voor zijn eigen geiligheid. Wat een kk kneus.
Daar verschillen de meningen over.quote:
Lees vals licht maar eens, ik heb er een leuke tijd aan overgehouden.quote:
Ik had hetzelfde bij het toneelstukje van Zwagerman.quote:Op maandag 21 april 2008 23:42 schreef Wup het volgende:
ik vind die Nijpels maar een irritant ventje met zn stoere verhaaltjes.
quote:Vanavond aan tafel bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: Richard en Selma Eikelenboom, Tim Masters en Pieter van Vollenhoven en Marïëtte Hamer
Heb daar wel al het nodige over gelezen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:56 schreef Arcee het volgende:
Dat verhaal van die Masters lijkt me interessant.
Het is jammer dat Aleid Wolfsen naar Utrecht is gegaan. Die had ik liever gezien dan Tichelaar, Hamer of Samson.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Mariëtte Hamer de nieuwe partijvoorzitster van de PvdA.![]()
Onbegrijpelijk dat niet de meerderheid heeft gekozen voor Samsom, dat had ik ook al met de keuze voor Opstelten bij de VVD ipv Hoes.
Waarom worden altijd de meest saaie, politiek correcte mensen gekozen die de 'oude politiek' nog voorstaan. Samsom en Hoes waren imo meer open, progressiever en met frisse argumentatie en taalgebruik.
Zelfs Melkert heeft meer kleur.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:23 schreef Suko het volgende:
Ik was voor Jeroen Dijsselbloem.
dat heb ik nou ook, ze is gewoon een zeikwijf. ze dramt en luistert slecht.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:23 schreef Suko het volgende:
Op de een of ander manier mot ik die Hamer niet
Sowieso, als zwak punt een punt noemen wat eigenlijk een sterk punt is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:22 schreef Aoristus het volgende:
Haar zwakke punt, dat ze zo druk is en zich vastbijt..
een stukje verder: mensen in de straat zeggen dat ik zo lekker rustig ben.. :S
Ik had liever Jan Pronk gehad.quote:
Komt door Gertquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:30 schreef Aoristus het volgende:
Samson heeft wel het imago van de jonge hond.
En hij heeft nog grappige oren ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:32 schreef Suko het volgende:
Pieter, de enige Orane-man die wat te vertellen heeft en dat ook durft, nog belangrijker, beste kans dat hij het wél voor elkaar krijgt dat klokkenluiders op hun waarde worden geschat.
Een vette +quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En hij heeft nog grappige oren ook
Ze probeert het gesprek te saboteren.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
*kuch* *hoest* *proest*
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:37 schreef Suko het volgende:
Zeg Hamer, wáár was je toen het klokkenluidergedoe speelde! Beetje Pieter naar de bek praten...
Dies leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |