Ik ging even snel voor je kijken, er staan nu 182 nummers in de storequote:Op zaterdag 12 april 2008 21:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Er zitten maar 30 nummers bij SingStar. Er staat op wiki dat er 41 in de store zitten. Is dat niet erg weinig? Weet iemand hoeveel nummers er nu in de store zitten en hoeveel er nog komen?
Het spel wordt toch om de 2/3 weken voorzien van een update met ongeveer 30 nieuwe nummers?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Er zitten maar 30 nummers bij SingStar. Er staat op wiki dat er 41 in de store zitten. Is dat niet erg weinig? Weet iemand hoeveel nummers er nu in de store zitten en hoeveel er nog komen?
hahahhaaquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:18 schreef Wessiej het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/32767.html#comments_top
Mits drankquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je kan toch niet zeggen dat je dit niet wilt spelen ?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:18 schreef Wessiej het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/32767.html#comments_top
Ik begrijp hetquote:
zou je die zebra's kunnen afknallenquote:Op zondag 13 april 2008 01:03 schreef Sackboy het volgende:
Far Cry 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 13 april 2008 09:51 schreef ryangozer het volgende:
[..]
zou je die zebra's kunnen afknallen
Je verdwaald wat in je hype denk ikquote:Op zondag 13 april 2008 10:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Dit wordt volgens mij echt een supergame. Zo te zien de grafisch meest indrukwekkende consolegame tot nu toe. Tel daarbij op het concept: het worden geen lineaire levels, het is een soort free-roaming S.t.a.l.k.e.r. concept, waarbij je vrij bent om opdrachten/missies aan te nemen of niet. En als je geen zin in missies heb ga je gewoon ff op safari-jacht (a la de Cabela games) om wat dieren af te slachten.
Far Cry 2
Gears of war en de rest zien er misschien mooier uit, alleen Far Cry 2 is net als Oblivion Gijs.. 1 grote open wereld.quote:Op zondag 13 april 2008 10:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je verdwaald wat in je hype denk ikGrafisch meest indrukwekkende consolegame? CoD4, GRAW en Gears of War zitten op hetzelfde niveau als niet hoger. En de aankomende MGS4 en FFXIII liggen naar mijn idee grafisch ook net wat treden hoger dan dit spel. Los daarvan lijkt FC2 me ook wel cool,.... ik hoop echter dat Ubisoft waarmaakt wat ze beweren!
Dan verschillen we daarover van meningquote:Op zondag 13 april 2008 10:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je verdwaald wat in je hype denk ikGrafisch meest indrukwekkende consolegame? CoD4, GRAW en Gears of War zitten op hetzelfde niveau als niet hoger. En de aankomende MGS4 en FFXIII liggen naar mijn idee grafisch ook net wat treden hoger dan dit spel. Los daarvan lijkt FC2 me ook wel cool,.... ik hoop echter dat Ubisoft waarmaakt wat ze beweren!
Ja,.... het zijn flinke statements voor screens,... zou wel eens een HD clip willen zienquote:Op zondag 13 april 2008 10:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gears of war en de rest zien er misschien mooier uit, alleen Far Cry 2 is net als Oblivion Gijs.. 1 grote open wereld.
Als je dan deze graphics krijgt is het imo heel mooi.
lelijk zegquote:Op zondag 13 april 2008 01:03 schreef Sackboy het volgende:
Far Cry 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ziet er ook goed uit! Ga er eens even wat meer over lezen!quote:Op zondag 13 april 2008 11:08 schreef Sackboy het volgende:
Dit vind ik bijvoorbeeld al behoorlijk neigen naar Crysis-achtige graphics.
[ afbeelding ]
En het is natuurlijk ook wat Gamedemon zegt: het is een grote free-roaming wereld, met daarbij day-night cycles, verschillende weersomstandigheden en waarschijnlijk ook indrukwekkende physics.
Goddomme nou! Pre-order my ass. ik heb em ook nog steeds nie.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee.
Play.com zuigt trouwens echt ballen. Wacht verdomme nog steeds op m'n GT 5 Prologue exemplaar
Wat heeft dat met een pre-order te maken? Het spel is op release vast verstuurd, maar aangezien jullie gekozen hebben voor een web-bestelling uit het buitenland moet je helaas wachten. De een 5 (werk)dagen,.... de ander 10 als je pech hebt. Als je je spel snel wilt moet je gewoon niet via buitenlandse sites bestellen maar het spel gewoon hier in de winkel halen!quote:Op zondag 13 april 2008 11:18 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Goddomme nou! Pre-order my ass. ik heb em ook nog steeds nie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |