Beterquote:Op donderdag 10 april 2008 15:49 schreef Sackboy het volgende:
Een walkthrough door de nieuwe store!
Ziet er goed uit!
Nee, dat kan nit meer. Dan krijg je de melding dat ze nit verzenden naar buiten GB, als je een product in GBP besteld. Je zult dus euro's moeten selecteren,quote:Op donderdag 10 april 2008 18:56 schreef JK het volgende:
Als je bij Play.com besteld, ben je dan verplicht te bestellen met de Euro currency of kan je ook met je creditcard gewoon het Britse bedrag aanklikken? Scheelt namelijk 4 euro op een spel wat ik wil hebben.... ik heb jaren terug vaak bij Play.com besteld en toen had je die Euro optie nog niet... ben ff benieuwd voor ik weer een nieuwe account aanmaak (oude kwijtgeraakt en heb een andere cc)
Is idd erg grappigquote:
Heb er op Ebay een paar gevonden. Leuke prijzen opzich,..... lijkt me wel wat mochten mijn lange speelsessies gaan starten. Dat en een langere USB kabel, want teeeering wat is de default klein. Krijg je tegenwoordig nog zo'n zielig kabeltje erbij of zijn ze inmiddels langerquote:Op donderdag 10 april 2008 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is een leuke opladder.
[ afbeelding ]
Booooyaaaaaaaa!!quote:Op donderdag 10 april 2008 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
US boxart en bundel.
De LE is erg geil.
[ afbeelding ]
Ik heb een oplaaddock op dealextreme besteld waar er 4 op kunnen, gewoon met stekker dus geen USB gezeik, gewoon achter de bank in stopcontact en dan een controler erin proppenquote:Op donderdag 10 april 2008 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb er op Ebay een paar gevonden. Leuke prijzen opzich,..... lijkt me wel wat mochten mijn lange speelsessies gaan starten. Dat en een langere USB kabel, want teeeering wat is de default klein. Krijg je tegenwoordig nog zo'n zielig kabeltje erbij of zijn ze inmiddels langer
Én een releasedatum:quote:Op donderdag 10 april 2008 15:49 schreef Sackboy het volgende:
Een walkthrough door de nieuwe store!
Ziet er goed uit!
quote:Vernieuwde PlayStation Store krijgt datum
Sony Computer Entertainment Japan heeft zojuist bekend gemaakt dat de vernieuwde PlayStation Store op 15 april zal worden gelanceerd. Tevens zal dan firmware 2.30 worden uitgebracht, welke naar alle waarschijnlijkheid vereist wordt om toegang te krijgen tot de Store. De vernieuwde PlayStation Store krijgt een betere navigatie alsook en dynamische gebruikersinterface.
EAquote:Extra wapens Bad Company toch gratis
EA lijkt de smaak met microtransacties aardig te pakken te hebben. Zo kon men vorig jaar in Need for Speed Carbon al de unlockable auto's die men later in het spel kon vrijspelen unlocken door een klein bedrag over te maken. Voor Army of Two schijnen ook nog een heleboel goedkope downloads te komen en voor Battlefield: Bad Company zou dat niet anders worden.
Tenminste, zou, want de eerder aangegeven extra wapens die men later als downloadable content zou kunnen downloaden, zitten toch in het spel. Als men de collectors edition koopt, dan zitten deze er al bij. Voor de mensen die geen 'Gold-edition' hebben gekocht is het mogelijk om carrière te maken in de multiplayer. Als men dan ranken stijgt dan zal men meer en meer van deze extra wapens krijgen.
Dit is een positieve wending in iets dat gamers al langere tijd bezig houd. Natuurlijk is het positief als men extra content maakt voor een spel, maar het eerst maken van de content en dat vervolgens expres uit het spel halen om extra geld er aan te verdienen is niks om trots op te zijn.
Bij die van mij zat ook nog zo'n zielig kabeltje. Maar ik haal volgende maand een DS3 erbij. Kan ik wisselen als een van de twee leeg is.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:50 schreef Chocobo het volgende:
Heb er op Ebay een paar gevonden. Leuke prijzen opzich,..... lijkt me wel wat mochten mijn lange speelsessies gaan starten. Dat en een langere USB kabel, want teeeering wat is de default klein. Krijg je tegenwoordig nog zo'n zielig kabeltje erbij of zijn ze inmiddels langer
Ik kan de LE nergens pre-orderen,.... niet weer zo'n Gamestop only iets tochquote:Op donderdag 10 april 2008 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
US boxart en bundel.
De LE is erg geil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das jammer... naja, dan is het nog goedkoper dan in NLquote:Op donderdag 10 april 2008 19:07 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nee, dat kan nit meer. Dan krijg je de melding dat ze nit verzenden naar buiten GB, als je een product in GBP besteld. Je zult dus euro's moeten selecteren,
Mensen die geilen op coversquote:Op donderdag 10 april 2008 20:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan de LE nergens pre-orderen,.... niet weer zo'n Gamestop only iets tochDe PAL versie valt eeeerg tegen. Dit is de PAL cover,... bevestigd door Konami! Ik wil echt een speciale versie van dit spel hebben!
[ afbeelding ]
Huh? Iedereen toch? Het is een ware Gran Turismo-killer!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:45 schreef Mindstate het volgende:
Waar slaat die titel op :s? Wie zit er nou te wachten op Ferrari Challenge...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |