ja die dikke met dat staartje uit dgkquote:Op woensdag 9 april 2008 16:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ivar lijkt wel gek dat is gewoon makkelijk geld verdienen.
Rob is gewoon ouder en heeft ook een reputatie
Mag hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 16:42 schreef Desii het volgende:
Ik ga lekker tegendraads posten en meen het nog ook........ vind dat hese in Amandel der stem bij zingen best mooi, daarbij kan ze redelijk toon houden
ik hoor haar nu niet zingen..... maar denk terug aan de karoake-avond en toen vond ik het best te pruimen.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Toon houden is vrij normaal, jij luistert teveel naar Brian en bent gaan denken dat het bijzonder is. Zoals ze nu zingt, ook met dat nasale accent erbij: verschrikkelijk.
Nog even en Huub krijgt de schuld. Hij lokt haar uit tijdens discussies, daarom schreeuwt ze.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:42 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda:" Ik heb gewoon een moeilijke stem"
Volgens mij ziet ze nu haar karakter over het hoofd.
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:47 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ja die dikke met dat staartje uit dgk
Het is toch normaal dat je iemand eerst een paar keer de kans geeft?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:53 schreef Nomrc2 het volgende:
snap niet dat die vent nu pas begint te zeiken
op zoek naar een tv momentje ?
dus jij vind het raar dat hij haar eerst een kans gaf?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:53 schreef Nomrc2 het volgende:
Hij zei ook nooit wat van die vervelende uithalen van Dennis, die altijd een maat te lang duurden. 'Hij heeft niet zo snel kritiekquote:Op woensdag 9 april 2008 16:53 schreef Nomrc2 het volgende:
Voor beiden idd, het ziet er niet uit.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen hoog tijd voor de kapper
Weet Lieke dat al en wil ze dat wel?quote:
Grimeren, Jaap is haar model.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:08 schreef Dementor het volgende:
Waar gaat Jaap met Claire naar toe om 17:30?
grime examenquote:Op woensdag 9 april 2008 17:08 schreef Dementor het volgende:
Grime-examen?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:08 schreef Dementor het volgende:
Nee, ze gaan haar bellen of ze het wil.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet Lieke dat al en wil ze dat wel?
Hopelijk gaat ze Brian nu persoonlijk confronteren met haar 'klachten' mbt het gedrag naar Amanda.
Heb je haar zien hangen in dat blauwe komo-ding?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat ze komt, ze zou wel gek zijn toch?
Ze krijgt dan een aantal weken weer een half uur per dag de mogelijkheid om op tv te komen en wij zien haar ook weer.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, ze gaan haar bellen of ze het wil.
En ik vraag me af hoor, of ze Brian gaat confronteren met zijn "gedrag" jegens Amanda.
Als Lieke akkoord gaat met deze poetsjob, is ze nog triester dan ik al dacht. Je eerst voor hoer laten uitschelden en vervolgens dienstertje spelen. Hoe mediageil kun je zijn?quote:16:34 - Arme Amanda
Amanda is inmiddels volop aan het zingen met Rob, maar erg tevreden is de zangcoach niet. De 20-jarige Miljoniar weet zelf ook niet hoe het komt, maar ze heeft wel een suggestie. “Misschien is mijn stem niet goed omdat ik zoveel ruzie maak met mijn mede-Miljonairs?”, probeert ze. Rob heeft zo zijn bedenkingen, maar gelukkig is hij de beroerdste niet en gaat de zangles verder. Succes, Amanda! En onthoud: niet te veel noten op je zang nemen…
Wat wil je gaan uitzoeken dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef Smash-it het volgende:
Ik ga even Lieke d'r Hyves bekijken, misschien dat we daar wijzer van worden
Ja, fijn dat je me even herinnert eraanquote:Op woensdag 9 april 2008 17:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je haar zien hangen in dat blauwe komo-ding?
Het is wel een omgekeerd Cinderella idee, ipv trouwen mag ze dan weer zijn rotzooi opruimen terwijl hij met een ander trouwt.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, ze gaan haar bellen of ze het wil.
En ik vraag me af hoor, of ze Brian gaat confronteren met zijn "gedrag" jegens Amanda.
Ja, krijgen we alles weer opnieuw, de confrontaties met Palma, het wordt één groote deja vu..quote:Op woensdag 9 april 2008 17:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is wel een omgekeerd Cinderella idee, ipv trouwen mag ze dan weer zijn rotzooi opruimen terwijl hij met een ander trouwt.
maar... ???quote:Op woensdag 9 april 2008 17:20 schreef Dementor het volgende:
Jij bent af en toe een beetje vreemd maar......
dat kan ze wel van brian hebben natuurlijk, net als amanda, want vergeleken bij huub is brian een schatje.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef Copycat het volgende:
Sumiere berichtgeving op VV:
[..]
Als Lieke akkoord gaat met deze poetsjob, is ze nog triester dan ik al dacht. Je eerst voor hoer laten uitschelden en vervolgens dienstertje spelen. Hoe mediageil kun je zijn?
Tuurlijk, same old, same old, ik hoop dat ze de eer aan zich zelf houdt, maar als ze het doet mag ze wel eens een babbeltje met Brian maken.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, krijgen we alles weer opnieuw, de confrontaties met Palma, het wordt één groote deja vu..
Dat is dan ook weer zoquote:Op woensdag 9 april 2008 17:22 schreef miesy het volgende:
dat kan ze wel van brian hebben natuurlijk, net als amanda, want vergeleken bij huub is brian een schatje.
zolang je maar vergelijkt met huub, dan zit de rest goed.quote:
Haha, ik zie A er echt wel voor aan om per ongeluk uit te schieten met d'r handschoen.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:35 schreef Disana het volgende:
Wat lachwekkend buitensporig: Brian heeft zijn bit in bij een potje slap sparren met Amanda.
Wat gaat er vanaaf gebeuren danquote:Op woensdag 9 april 2008 17:38 schreef Smash-it het volgende:
H verwacht dat J er vanavond één grote k*nkerzooi van maakt. Maar C moet het helemaal zelf weten.
heel eerlijk.... ik vrees het ookquote:Op woensdag 9 april 2008 17:38 schreef Smash-it het volgende:
H verwacht dat J er vanavond één grote k*nkerzooi van maakt. Maar C moet het helemaal zelf weten.
Ah lachen! DAT zou echt een kutstreek van Jaap zijnquote:Op woensdag 9 april 2008 17:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Claire heeft een grime-eindopdracht (soort examen) waarbij Jaap model moet zitten
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:36 schreef Disana het volgende:
Kijk aan, twee caps die op vrijwel dezelfde honderste seconde zijn genomen; zoek de verschillen
Edit, user herhaalde de cap van beequeen![]()
Ze kunnen genoeg mensen krijgen, er staat een rij achterbanners in de wacht,quote:Op woensdag 9 april 2008 17:26 schreef Darklight het volgende:
ze kunnen niemand anders krijgen, dus komt er maar weer een oud miljonair
Is het al 22 Mei?
Nou, die gaan trouwen voor de show!quote:Op woensdag 9 april 2008 17:49 schreef beequeen het volgende:
Wat een kut interview, Claire moet zich weer verantwoorden over het huwelijk en wordt compleet belachelijk gemaakt.
Waarom gebeurt dat alleen bij Huub en Claire?
Oh. Nou ja, in elk geval, toen ik reageerde stond er nog geen tekst bij.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ter verduidelijking, voorkomt dat men op de link gaat klikken om de foto te zien, als hij toch als link moet hoor ik het wel, er staat wel een bronvermelding bij.
Ik las laatst in een interview met haar dat ze alleen met Huub zou trouwen in gemeenschap van goederen, zodat ze zijn buit kon delen dus wie weet is ze zo dom nog niet bezigquote:Op woensdag 9 april 2008 17:48 schreef Smash-it het volgende:
Als C moet kiezen tussen trouwen en het spel winnen, kiest ze voor het spel.
Als C Huub buiten tegen zou komen, zou ze niet met hem trouwen.
Die Claire..
ja, want wat Claire wat Claire zei, heeft hij gehoort, hij zat er naast.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:50 schreef kit2u het volgende:
helemaal top. Clair praat 5 minuten met 538 en Huub wil alleen weten wat hij gezegd heeft.
echte liefde.
Goh, wat een verrassingquote:Op woensdag 9 april 2008 17:58 schreef schatje het volgende:
Ze willen Safa laten komen omdat Palma de puinhoop niet wil opruimen in gameroom.
Zul je zien dat zij niet komt, maar Lieke.
Ik wil even zeggen dat ik dit de cap van de dag vindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |