Voor beiden idd, het ziet er niet uit.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen hoog tijd voor de kapper
Weet Lieke dat al en wil ze dat wel?quote:
Grimeren, Jaap is haar model.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:08 schreef Dementor het volgende:
Waar gaat Jaap met Claire naar toe om 17:30?
grime examenquote:Op woensdag 9 april 2008 17:08 schreef Dementor het volgende:
Grime-examen?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:08 schreef Dementor het volgende:
Nee, ze gaan haar bellen of ze het wil.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet Lieke dat al en wil ze dat wel?
Hopelijk gaat ze Brian nu persoonlijk confronteren met haar 'klachten' mbt het gedrag naar Amanda.
Heb je haar zien hangen in dat blauwe komo-ding?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat ze komt, ze zou wel gek zijn toch?
Ze krijgt dan een aantal weken weer een half uur per dag de mogelijkheid om op tv te komen en wij zien haar ook weer.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, ze gaan haar bellen of ze het wil.
En ik vraag me af hoor, of ze Brian gaat confronteren met zijn "gedrag" jegens Amanda.
Maar ik denk niet dat ze komt, ze zou wel gek zijn toch?
Als Lieke akkoord gaat met deze poetsjob, is ze nog triester dan ik al dacht. Je eerst voor hoer laten uitschelden en vervolgens dienstertje spelen. Hoe mediageil kun je zijn?quote:16:34 - Arme Amanda
Amanda is inmiddels volop aan het zingen met Rob, maar erg tevreden is de zangcoach niet. De 20-jarige Miljoniar weet zelf ook niet hoe het komt, maar ze heeft wel een suggestie. “Misschien is mijn stem niet goed omdat ik zoveel ruzie maak met mijn mede-Miljonairs?”, probeert ze. Rob heeft zo zijn bedenkingen, maar gelukkig is hij de beroerdste niet en gaat de zangles verder. Succes, Amanda! En onthoud: niet te veel noten op je zang nemen…
Wat wil je gaan uitzoeken dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef Smash-it het volgende:
Ik ga even Lieke d'r Hyves bekijken, misschien dat we daar wijzer van worden
Ja, fijn dat je me even herinnert eraanquote:Op woensdag 9 april 2008 17:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je haar zien hangen in dat blauwe komo-ding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |