Haha, ik zie A er echt wel voor aan om per ongeluk uit te schieten met d'r handschoen.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:35 schreef Disana het volgende:
Wat lachwekkend buitensporig: Brian heeft zijn bit in bij een potje slap sparren met Amanda.
Wat gaat er vanaaf gebeuren danquote:Op woensdag 9 april 2008 17:38 schreef Smash-it het volgende:
H verwacht dat J er vanavond één grote k*nkerzooi van maakt. Maar C moet het helemaal zelf weten.
heel eerlijk.... ik vrees het ookquote:Op woensdag 9 april 2008 17:38 schreef Smash-it het volgende:
H verwacht dat J er vanavond één grote k*nkerzooi van maakt. Maar C moet het helemaal zelf weten.
Ah lachen! DAT zou echt een kutstreek van Jaap zijnquote:Op woensdag 9 april 2008 17:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Claire heeft een grime-eindopdracht (soort examen) waarbij Jaap model moet zitten
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:36 schreef Disana het volgende:
Kijk aan, twee caps die op vrijwel dezelfde honderste seconde zijn genomen; zoek de verschillen
Edit, user herhaalde de cap van beequeen![]()
Ze kunnen genoeg mensen krijgen, er staat een rij achterbanners in de wacht,quote:Op woensdag 9 april 2008 17:26 schreef Darklight het volgende:
ze kunnen niemand anders krijgen, dus komt er maar weer een oud miljonair
Is het al 22 Mei?
Nou, die gaan trouwen voor de show!quote:Op woensdag 9 april 2008 17:49 schreef beequeen het volgende:
Wat een kut interview, Claire moet zich weer verantwoorden over het huwelijk en wordt compleet belachelijk gemaakt.
Waarom gebeurt dat alleen bij Huub en Claire?
Oh. Nou ja, in elk geval, toen ik reageerde stond er nog geen tekst bij.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ter verduidelijking, voorkomt dat men op de link gaat klikken om de foto te zien, als hij toch als link moet hoor ik het wel, er staat wel een bronvermelding bij.
Ik las laatst in een interview met haar dat ze alleen met Huub zou trouwen in gemeenschap van goederen, zodat ze zijn buit kon delen dus wie weet is ze zo dom nog niet bezigquote:Op woensdag 9 april 2008 17:48 schreef Smash-it het volgende:
Als C moet kiezen tussen trouwen en het spel winnen, kiest ze voor het spel.
Als C Huub buiten tegen zou komen, zou ze niet met hem trouwen.
Die Claire..
ja, want wat Claire wat Claire zei, heeft hij gehoort, hij zat er naast.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:50 schreef kit2u het volgende:
helemaal top. Clair praat 5 minuten met 538 en Huub wil alleen weten wat hij gezegd heeft.
echte liefde.
Goh, wat een verrassingquote:Op woensdag 9 april 2008 17:58 schreef schatje het volgende:
Ze willen Safa laten komen omdat Palma de puinhoop niet wil opruimen in gameroom.
Zul je zien dat zij niet komt, maar Lieke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |