Pff een echte supporter heeft Langs de Lijn aanstaan in de huiskamer!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
In 't stadion zoals het hoort toch.
Speelronde 34 zit ik uiteraard gewoon in het stadion natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik moet om 11 uur voetballen op zondag. Daarna lekker met een biertje in de kantine TT kijken.
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:37 schreef MaxPower het volgende:
Beide rondes zit ik in het stadion.
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef 9christensen het volgende:
Speelronde 33 PSV - FC Twente. Op tv denk ik
Speelronde 34 FC Twente Willem II. In 't stadion
Zoals altijdquote:Op woensdag 9 april 2008 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga een beetje stoer doen op FOK! denk ik.
Ach ja, kan je mooi de (licht)geblesseerden wat rust gunnen voor de playoffs.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:16 schreef RayMania het volgende:
Eigenlijk is alleen FC Groningen (sorry venom) uitgespeeld, de rest heeft nog iets om voor te spelen.
quote:
Heb je een seizoenskaart? Ik wilde naar Heracles, maar was al dik en breed uitverkocht. Wel jammer.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:53 schreef Remote het volgende:
Morgen Ajax op Tele2 en misschien volgende week even naar de ArenA.
Nee dat niet, maar een kennis gaat niet meer "zolang ze slecht voetbal spelen." Dus je kunt wel raden hoe vaak ik z'n kaart kan lenenquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb je een seizoenskaart? Ik wilde naar Heracles, maar was al dik en breed uitverkocht. Wel jammer.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wilde naar Heracles, maar was al dik en breed uitverkocht. Wel jammer.
Welke vak/tribune ?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:30 schreef mcyodogg het volgende:
In het Gelredome.
Dan heb je geen zicht op het uitvak en zit je lekker in de hoek weggepropt.quote:
Maak je geen zorgen, ik heb wel wat ervaring met vlakbij fanatieke lui zitten waarbij ik me in moet houdenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan heb je geen zicht op het uitvak en zit je lekker in de hoek weggepropt.
Als ik jou was zou ik niet juichen , want voor je zitten nog wat jongens die wel van een potje vechten houden , al zullen ze toch wel op ´´jacht´´ gaan aangezien na Oost ook West en Noord volzit met PSV-ers en ik las ook al dat Zuid uitverkocht was ... ik mag toch hopen dat ze daar niet zitten.
op noord zitten volgensmij de meeste , maar op Oost zitten er ook nog wel wat , vaak zat dit seizoen al gezien dat ze naar boven gingen bij een tegengoal , en dan komen er weer wat stewards aan ... ach je kent het wel.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik heb wel wat ervaring met vlakbij fanatieke lui zitten waarbij ik me in moet houden![]()
Maar bedankt voor de tip, hopelijk stroomt het snel leeg nadat de eindstand 1-1 bekend is
Ik zat afgelopen week ook gewoon met oordopjes LdL te luisteren in het stadion.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:42 schreef Blawh het volgende:
Ik wou in eerste instantie naar Amsterdam gaan, maar achteraf gezien kies ik er voor om van minuut tot minuut thuis op de hoogte te blijven van de 2 andere wedstrijden die cruciaal voor ons zijn. Als ik niet zelf van minuut tot minuut op de hoogte blijf dan word ik helemaal gek.
Dat dus. Dat is vet gaaf, vooral omdat ik een radiotje in de vorm van een voetbal heb.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen week ook gewoon met oordopjes LdL te luisteren in het stadion.
Cool man.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:20 schreef pieterpost_afca het volgende:
vooral omdat ik een radiotje in de vorm van een voetbal heb.
Vorig jaar was je PSV'er?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:01 schreef BoerBert het volgende:
Ik weet nog wel dat ik vorig jaar op voetbalkamp was en dat we tijdens de wedstrijden aan het kanoën waren. Ik vroeg zo aan iemand: Hoeveel staat PSV eigenlijk? Antwoord hij: Geen idee, maar die worden toch geen kampioen...
En dan, terug bij het huis waar we verbleven, te horen krijgen dat PSV kampioen is geworden. Vond het echt kut dat ik er toen niks van kon volgen
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga een beetje stoer doen op FOK! denk ik.
Oh nee oke zo kwam het overquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:36 schreef BoerBert het volgende:
Euh, nee? Is het vreemd als je wilt weten wat een andere wedstrijd staat? Zeg toch nergens dat ik voor PSV was...
Oh ja, nee ik hoorde toen alleen dat AZ achter stond en Ajax voorstond met 1 of 2 tegen 0. Niemand had dus wat van PSV gezegdquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oh nee oke zo kwam het overOmdat je dan waarschijnlijk alle drie de wedstrijden niet kan volgen en dan vraagt hoeveel PSV staat
En dan ook nog in combinatie met de naam BoerBert
Haha oke het spijt me dat ik aan je twijfeldequote:Op vrijdag 18 april 2008 14:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Oh ja, nee ik hoorde toen alleen dat AZ achter stond en Ajax voorstond met 1 of 2 tegen 0. Niemand had dus wat van PSV gezegd. Ja en die naam heeft verder niks met een boeren verleden te maken, komt van het programma Draadstaal af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vrijdag in het Mandemakers stadion om RKC kampioen te zien worden. Om dan zondag naar de Arena te gaan om Ajax kampioen te zien worden. Dit wordt een mooi weekend![]()
Whehehe ik was gisteren ook bij RKC iedereen op de hoofdtribune stond op het eind binnen ADO te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Jammer van de uitslag in Den Haag
En nu wachten op zondag ik kan amper slapen![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vrijdag in het Mandemakers stadion om RKC kampioen te zien worden. Om dan zondag naar de Arena te gaan om Ajax kampioen te zien worden. Dit wordt een mooi weekend![]()
Gaat allebei niet door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen naar de Kuip.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
Maar doe even een leuke titel man, het is een heel bijzondere dag en niet zomaar een speelronde.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:05 schreef RayMania het volgende:
Ja, stomme titel hè. Zou ik ook zeggen als m'n topic gesloten is.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:05 schreef tha_dark het volgende:
Kut tijdsverschil.
Meteen na het thuiskomen van het stappen LdL via interstream.
En dan een paar uur later pas beseffen dat we kampioen geworden zjin
Ajax en Vitesse live jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:18 schreef kevin6188 het volgende:
Zendt Tele2 morgen eigenlijk Ajax en PSV uit? Of alleen PSV, zoals men vorig jaar koos voor AZ en Heerenveen-Feyenoord?
Ok. Weet nog dat ik vorig jaar op Rembrandts wilde kijken en ineens in alle kroegen Feyenoord en/of PSV tevoorschijn kwam. Stonden we daarna op het Thorbeckeplein met vierhonderd man naar twee schermen te kijken.quote:
Vrij, en in de kroeg it isquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
LdL, zo ziet het er voorlopig uit.... Ik moet werken, kan niet eens de kroeg in gvd.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:07 schreef SCH het volgende:
Maar doe even een leuke titel man, het is een heel bijzondere dag en niet zomaar een speelronde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |