Pff een echte supporter heeft Langs de Lijn aanstaan in de huiskamer!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
In 't stadion zoals het hoort toch.
Speelronde 34 zit ik uiteraard gewoon in het stadion natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik moet om 11 uur voetballen op zondag. Daarna lekker met een biertje in de kantine TT kijken.
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:37 schreef MaxPower het volgende:
Beide rondes zit ik in het stadion.
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef 9christensen het volgende:
Speelronde 33 PSV - FC Twente. Op tv denk ik
Speelronde 34 FC Twente Willem II. In 't stadion
Zoals altijdquote:Op woensdag 9 april 2008 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga een beetje stoer doen op FOK! denk ik.
Ach ja, kan je mooi de (licht)geblesseerden wat rust gunnen voor de playoffs.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:16 schreef RayMania het volgende:
Eigenlijk is alleen FC Groningen (sorry venom) uitgespeeld, de rest heeft nog iets om voor te spelen.
quote:
Heb je een seizoenskaart? Ik wilde naar Heracles, maar was al dik en breed uitverkocht. Wel jammer.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:53 schreef Remote het volgende:
Morgen Ajax op Tele2 en misschien volgende week even naar de ArenA.
Nee dat niet, maar een kennis gaat niet meer "zolang ze slecht voetbal spelen." Dus je kunt wel raden hoe vaak ik z'n kaart kan lenenquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb je een seizoenskaart? Ik wilde naar Heracles, maar was al dik en breed uitverkocht. Wel jammer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |