SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vrijdag in het Mandemakers stadion om RKC kampioen te zien worden. Om dan zondag naar de Arena te gaan om Ajax kampioen te zien worden. Dit wordt een mooi weekend![]()
Whehehe ik was gisteren ook bij RKC iedereen op de hoofdtribune stond op het eind binnen ADO te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Jammer van de uitslag in Den Haag
En nu wachten op zondag ik kan amper slapen![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vrijdag in het Mandemakers stadion om RKC kampioen te zien worden. Om dan zondag naar de Arena te gaan om Ajax kampioen te zien worden. Dit wordt een mooi weekend![]()
Gaat allebei niet door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen naar de Kuip.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
Maar doe even een leuke titel man, het is een heel bijzondere dag en niet zomaar een speelronde.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:05 schreef RayMania het volgende:
Ja, stomme titel hè. Zou ik ook zeggen als m'n topic gesloten is.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:05 schreef tha_dark het volgende:
Kut tijdsverschil.
Meteen na het thuiskomen van het stappen LdL via interstream.
En dan een paar uur later pas beseffen dat we kampioen geworden zjin
Ajax en Vitesse live jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:18 schreef kevin6188 het volgende:
Zendt Tele2 morgen eigenlijk Ajax en PSV uit? Of alleen PSV, zoals men vorig jaar koos voor AZ en Heerenveen-Feyenoord?
Ok. Weet nog dat ik vorig jaar op Rembrandts wilde kijken en ineens in alle kroegen Feyenoord en/of PSV tevoorschijn kwam. Stonden we daarna op het Thorbeckeplein met vierhonderd man naar twee schermen te kijken.quote:
Vrij, en in de kroeg it isquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
LdL, zo ziet het er voorlopig uit.... Ik moet werken, kan niet eens de kroeg in gvd.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:07 schreef SCH het volgende:
Maar doe even een leuke titel man, het is een heel bijzondere dag en niet zomaar een speelronde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |