Huub is onder de indruk van Claire...dus dat gaat hem niet worden..quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:11 schreef beequeen het volgende:
Brian in de Chill. Nu moet Huub zeggen: Opzouten rat.
Edit: Hij heeft niks gezegd......lafbek dus.![]()
Met dit verschil dat Jaap er niet uitgestemd kon worden , nu wel. Hij schijt in zijn broek.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:16 schreef avonne het volgende:
Ik heb een flashback.
Deze dingen heeft Huub in de zomer ook uitgebreid tegen Jaap gezegd. Vanaf het moment dat Dennis binnenkwam tot het moment dat Dennis weer wegging.
ik denk dat het voor de pianoman was. Hij stond op, wees en zei "ik moet weg"quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:16 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Er verschijnt iets op de plasma als Jaap 'risk' komt halen.
Volgens mij stond er iets over geen terror
Het 'gekke' is dat die momentjes prima in de uitzending zijn te gebruiken. Vanavond was dat ook prima gedaan om deze verhaallijn in te zettenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:17 schreef cindy10 het volgende:
mag ik even melden dat ik jaap intussen uitkots?![]()
als er eentje gemaakt tv momentjes kan maken is het jaap wel.
je ziet aan zn hele kop dat hij bezig is met zn draaiboekje!![]()
die uitgestreken blik en moeizame momentjes...gohh ik word genaait in mn eigen huis....hoe nep kan je weze??
Claire zei daarnet ook zoiets waardoor ik denk dat je gelijk hebt iddquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:19 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat het voor de pianoman was. Hij stond op, wees en zei "ik moet weg"
Hij was alleen.dit kan allemaal wel show zijn,maar echt het nut zie ik er niet van in.Vind het echt gestoord,net als avonne zegt dit begrijpt de kijker echt niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:12 schreef Py het volgende:
[..]
Was Brian daarbij of was het een privé tvmomentje?
Dan heeft Jaap het dus al verpestquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:21 schreef Py het volgende:
[..]
Claire zei daarnet ook zoiets waardoor ik denk dat je gelijk hebt idd
Nope, Claire zegt het net zelf....de plasma gaf aan dat Jaap weg moest nadat de pianoman vertrokken was.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:19 schreef avonne het volgende:
ik denk dat het voor de pianoman was. Hij stond op, wees en zei "ik moet weg"
Het is weer een spelstatement. Jaap's brein bedenkt aan de lopende band dingen op het moment.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij was alleen.dit kan allemaal wel show zijn,maar echt het nut zie ik er niet van in.Vind het echt gestoord,net als avonne zegt dit begrijpt de kijker echt niet.
Daar heeft ze ook gelijk aan, Claire heeft al aangegeven dat zij Jaap wel weg wil.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:25 schreef Disana het volgende:
Claire heeft makkelijk praten. Huub merkt terecht op dat hij haar niet tegen Jaap hoorde, maar zij vindt dat het tussen hem en Jaap is. Huub ergert zich duidelijk.
Dat. En hij heeft de spanning verder opgevoerd. Ook al is dit het script. Geen van beiden gaan voorlopig toegeven en dit zal nog wel een paar tandjes harder gaan.quote:
nou, ik bedoel dus, dat het definitief is. Omdat het prominent voor TV wordt opgenomen (hij is alleen) is dit het definitieve script. Niks geen dubbelspel: Jaap breekt met Huub.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij was alleen.dit kan allemaal wel show zijn,maar echt het nut zie ik er niet van in.Vind het echt gestoord,net als avonne zegt dit begrijpt de kijker echt niet.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:27 schreef Smash-it het volgende:
J: als Huub me wegstemt in april, en ik blijf er toch in, zal ik er ALLES aan doen om huub tot een diskwalificatie te krijgen. Niemand kan dat beter dan ik.
Ik vind dit wel mooie ontwikkelingen!
edit: oh Jaap zegt nu weer wat stoms. Ik gun het 't meest aan de langstzittende miljonair.
Prima gedaan dus .Brian zit gebakken en Huub mag tot het laatste toe strijd leveren.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:28 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, ik bedoel dus, dat het definitief is. Omdat het prominent voor TV wordt opgenomen (hij is alleen) is dit het definitieve script. Niks geen dubbelspel: Jaap breekt met Huub.
Ze is met het spel bezig, als Jaap weg is is ze zelf zekerder van een plek in de finale.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:29 schreef Dementor het volgende:
Aha Claire is het ontslag van Jaap aan het forceren bij Huub.
Baggerwijf is het toch
+1quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:29 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat ie op dit moment alleen maar bezig is om amanda en brian te paaien
Ik gun Claire de winst niet, ze komt er te gemakkelijk vanaf.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is met het spel bezig, als Jaap weg is is ze zelf zekerder van een plek in de finale.
Sinds Claire de kooi binnen kwam, is Jaap zo gaan doen tegen Huub.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Huub wil Jaap erin houden vanwege de dekking en omdat Jaap een sterkere partner zou zijn in de finale. Daar heeft hij natuurlijk ook wel gelijk in, maar hij vergeet wel dat Jaap niet te vertrouwen is.
Ik gun het haar ook niet, al zou ik het een geweldige knaller vinden als zij wint van Brian en Amanda.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik gun Claire de winst niet, ze komt er te gemakkelijk vanaf.
En toch is het gunstig voor Huub als Jaap vertrekt. Scheelt een hoop kopzorgen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:29 schreef Dementor het volgende:
Aha Claire is het ontslag van Jaap aan het forceren bij Huub.
Baggerwijf is het toch
claire is een heel stuk slimmer dan jij denkt...quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:31 schreef coldstar het volgende:
Huub is er voor 100% van overtiugd dat Brain en Amanda hem eruit stemmen. Amanda en Brain overwege op de ander streams om Jaap erin te houden. Als dit gaat gebeuren,lach ik me helmaal gek.
Claire zit nog steeds op de roze wolk, heeft nog steeds niet door dat ze in een spel zit. ze neemt dit huwelijk zo serieus. Eigenlijk best triest....
Oh dat zeker, ik gun het B en A ook niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gun het haar ook niet, al zou ik het een geweldige knaller vinden als zij wint van Brian en Amanda.
Precies. Beter 2 vijanden (B&A) dan 3quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:33 schreef cindy10 het volgende:
vraag me om eerlijk te zijn ook af wat huub nog met jaap moet,of andersom?
jaap heeft al bewezen dat hij soms vlak voor een stemming zn mening wijzigd,huub heeft bewezen dat hij alles doet om te winnen?
er is van vertrouwen dus totaal geen sprake... dan kan je nog beter als een brian en huub tegenover elkaar komen te staan,dan weet je wat je aan je vijand hebt toch?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:34 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
claire is een heel stuk slimmer dan jij denkt...
nooit never nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:34 schreef coldstar het volgende:
Brain en Amanda gaan Jaap erin houden .
Volgens mij zit ze er al en blijft gewoon zitten tot 22 mei.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:37 schreef coldstar het volgende:
Claire geeft Huub een lief knipoogje. Sorry Claire, maar op deze manier komt je er niet in DGK
claire heeft al langer in de kooi gezeen dan een volle Big Brotherquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:37 schreef cindy10 het volgende:
ik blijf bij mn oude lijstje....(ondanks gemaakte fouten bij iedere speler).
1:huub
2 jaap(ondanks dat hij wisselvallig is).
3 amanda(dom,maar vooruit liever zij als brian met de eer)
4 brian(oke,vooruit hij zit er al een tijd in...)
5 clair(kwam er als laatste in,dus vind niet dat ze met de eer mag gaan strijken)
Goed zo! Na eentje heeft Amandaholica meestal wel de smaak te pakken en dat komt haar theorie morgen goed van pas.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:34 schreef Varen het volgende:
Amanda wou niet drinken vanavond, maar vraagt nu om een bitch drankje
Zeiknicht!quote:
Claire IS er al een tijdje en gaat trouwen met Huub, dus hoezo komt ze er niet?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:37 schreef coldstar het volgende:
Claire geeft Huub een lief knipoogje. Sorry Claire, maar op deze manier komt je er niet in DGK
maar dit geen big brother maar de goudenkooi?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:40 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
claire heeft al langer in de kooi gezeen dan een volle Big Brother
Dat zegt meer over Big Brother.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:40 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Gewoon laten zuipen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:37 schreef Smash-it het volgende:
A: passoa is net limonade
R: je hebt morgen je examen, schat!
quote:
?? what the fuck zegt dat dan over BB??quote:
Dat BB 100 dagen geen fuck voorstelt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
?? what the fuck zegt dat dan over BB??
Het zegt alleen dat Claire al best een tijd in die kooi zit
Ik geef het je te doenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat BB 100 dagen geen fuck voorstelt.
Was als in alweer gevonden?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:45 schreef Varen het volgende:
Brian was zijn gitaar kwijt
Hoezo ken je mij. En Claire ken je ook dan, heb je ook met haar in bed gelegen soms.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:34 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
claire is een heel stuk slimmer dan jij denkt...
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:46 schreef Smash-it het volgende:
C baalt ervan dat H niet met haar een finale aandurft tegen B&A
hap hap hapquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo ken je mij. En Claire ken je ook dan, heb je ook met haar in bed gelegen soms.
Weet je wat jij bent, je bent gewoon echt zielig en dat zijn de laatste woorden die ik aan jou vuil maak.
Helaas kan ik er niets aan doen dat jou vriendje Huub, nu op zijn bek gaat. Je bent echt zielig, dat je geen spel meer kan ondescheiden van de werkelijkheid. Dus ik vind jou nog dommer als Claire en ik samen
gezeen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:40 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
niet voor het een of ander,maar volgens mij ga jij ook iets te diep op in de goudenkooi?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo ken je mij. En Claire ken je ook dan, heb je ook met haar in bed gelegen soms.
Weet je wat jij bent, je bent gewoon echt zielig en dat zijn de laatste woorden die ik aan jou vuil maak.
Helaas kan ik er niets aan doen dat jou vriendje Huub, nu op zijn bek gaat. Je bent echt zielig, dat je geen spel meer kan ondescheiden van de werkelijkheid. Dus ik vind jou nog dommer als Claire en ik samen
Hij heeft het ook zo zwaar, belachelijk gewoonquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:47 schreef pullup het volgende:
Dat pisbutlertje zit te klagen dat zowel Amanda als Brian hem de hele dag lopen te commanderen.
Ik vraag me af of ze kan strijken hahaahhaquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Claire IS er al een tijdje en gaat trouwen met Huub, dus hoezo komt ze er niet?
Als die slim is doet die zijn terror tegen die twee lafbekken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:51 schreef Dementor het volgende:
Er komt terror Jaap trekt zijn pak aan !
Dat is juist onderdeel van de show!quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:53 schreef Guuskeee het volgende:
wat een enorme eikel die jaap... met z'n "audio is kut, nog een keer", "nee nog een keer"... enz...
Hoezo allemaal scriptquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:53 schreef Guuskeee het volgende:
wat een enorme eikel die jaap... met z'n "audio is kut, nog een keer", "nee nog een keer"... enz...
Ja, zo slim is ze wel.quote:
Nou dat valt wel mee hoor. Maak je geen zorgen, met mij gaat het echt helemaal goed.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:48 schreef cindy10 het volgende:
[..]
niet voor het een of ander,maar volgens mij ga jij ook iets te diep op in de goudenkooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |