Hoezo ken je mij. En Claire ken je ook dan, heb je ook met haar in bed gelegen soms.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:34 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
claire is een heel stuk slimmer dan jij denkt...
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:46 schreef Smash-it het volgende:
C baalt ervan dat H niet met haar een finale aandurft tegen B&A
hap hap hapquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo ken je mij. En Claire ken je ook dan, heb je ook met haar in bed gelegen soms.
Weet je wat jij bent, je bent gewoon echt zielig en dat zijn de laatste woorden die ik aan jou vuil maak.
Helaas kan ik er niets aan doen dat jou vriendje Huub, nu op zijn bek gaat. Je bent echt zielig, dat je geen spel meer kan ondescheiden van de werkelijkheid. Dus ik vind jou nog dommer als Claire en ik samen
gezeen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:40 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
claire heeft al langer in de kooi gezeen dan een volle Big Brother
niet voor het een of ander,maar volgens mij ga jij ook iets te diep op in de goudenkooi?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo ken je mij. En Claire ken je ook dan, heb je ook met haar in bed gelegen soms.
Weet je wat jij bent, je bent gewoon echt zielig en dat zijn de laatste woorden die ik aan jou vuil maak.
Helaas kan ik er niets aan doen dat jou vriendje Huub, nu op zijn bek gaat. Je bent echt zielig, dat je geen spel meer kan ondescheiden van de werkelijkheid. Dus ik vind jou nog dommer als Claire en ik samen
Hij heeft het ook zo zwaar, belachelijk gewoonquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:47 schreef pullup het volgende:
Dat pisbutlertje zit te klagen dat zowel Amanda als Brian hem de hele dag lopen te commanderen.
Ik vraag me af of ze kan strijken hahaahhaquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Claire IS er al een tijdje en gaat trouwen met Huub, dus hoezo komt ze er niet?
Als die slim is doet die zijn terror tegen die twee lafbekken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:51 schreef Dementor het volgende:
Er komt terror Jaap trekt zijn pak aan !
Dat is juist onderdeel van de show!quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:53 schreef Guuskeee het volgende:
wat een enorme eikel die jaap... met z'n "audio is kut, nog een keer", "nee nog een keer"... enz...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |