Precies. Beter 2 vijanden (B&A) dan 3quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:33 schreef cindy10 het volgende:
vraag me om eerlijk te zijn ook af wat huub nog met jaap moet,of andersom?
jaap heeft al bewezen dat hij soms vlak voor een stemming zn mening wijzigd,huub heeft bewezen dat hij alles doet om te winnen?
er is van vertrouwen dus totaal geen sprake... dan kan je nog beter als een brian en huub tegenover elkaar komen te staan,dan weet je wat je aan je vijand hebt toch?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:34 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
claire is een heel stuk slimmer dan jij denkt...
nooit never nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:34 schreef coldstar het volgende:
Brain en Amanda gaan Jaap erin houden .
Volgens mij zit ze er al en blijft gewoon zitten tot 22 mei.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:37 schreef coldstar het volgende:
Claire geeft Huub een lief knipoogje. Sorry Claire, maar op deze manier komt je er niet in DGK
claire heeft al langer in de kooi gezeen dan een volle Big Brotherquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:37 schreef cindy10 het volgende:
ik blijf bij mn oude lijstje....(ondanks gemaakte fouten bij iedere speler).
1:huub
2 jaap(ondanks dat hij wisselvallig is).
3 amanda(dom,maar vooruit liever zij als brian met de eer)
4 brian(oke,vooruit hij zit er al een tijd in...)
5 clair(kwam er als laatste in,dus vind niet dat ze met de eer mag gaan strijken)
Goed zo! Na eentje heeft Amandaholica meestal wel de smaak te pakken en dat komt haar theorie morgen goed van pas.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:34 schreef Varen het volgende:
Amanda wou niet drinken vanavond, maar vraagt nu om een bitch drankje
Zeiknicht!quote:
Claire IS er al een tijdje en gaat trouwen met Huub, dus hoezo komt ze er niet?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:37 schreef coldstar het volgende:
Claire geeft Huub een lief knipoogje. Sorry Claire, maar op deze manier komt je er niet in DGK
maar dit geen big brother maar de goudenkooi?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:40 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
claire heeft al langer in de kooi gezeen dan een volle Big Brother
Dat zegt meer over Big Brother.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:40 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
claire heeft al langer in de kooi gezeen dan een volle Big Brother
Gewoon laten zuipen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:37 schreef Smash-it het volgende:
A: passoa is net limonade
R: je hebt morgen je examen, schat!
quote:
?? what the fuck zegt dat dan over BB??quote:
Dat BB 100 dagen geen fuck voorstelt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
?? what the fuck zegt dat dan over BB??
Het zegt alleen dat Claire al best een tijd in die kooi zit
Ik geef het je te doenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat BB 100 dagen geen fuck voorstelt.
Was als in alweer gevonden?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:45 schreef Varen het volgende:
Brian was zijn gitaar kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |