Daar heeft ze ook gelijk aan, Claire heeft al aangegeven dat zij Jaap wel weg wil.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:25 schreef Disana het volgende:
Claire heeft makkelijk praten. Huub merkt terecht op dat hij haar niet tegen Jaap hoorde, maar zij vindt dat het tussen hem en Jaap is. Huub ergert zich duidelijk.
Dat. En hij heeft de spanning verder opgevoerd. Ook al is dit het script. Geen van beiden gaan voorlopig toegeven en dit zal nog wel een paar tandjes harder gaan.quote:
nou, ik bedoel dus, dat het definitief is. Omdat het prominent voor TV wordt opgenomen (hij is alleen) is dit het definitieve script. Niks geen dubbelspel: Jaap breekt met Huub.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij was alleen.dit kan allemaal wel show zijn,maar echt het nut zie ik er niet van in.Vind het echt gestoord,net als avonne zegt dit begrijpt de kijker echt niet.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:27 schreef Smash-it het volgende:
J: als Huub me wegstemt in april, en ik blijf er toch in, zal ik er ALLES aan doen om huub tot een diskwalificatie te krijgen. Niemand kan dat beter dan ik.
Ik vind dit wel mooie ontwikkelingen!
edit: oh Jaap zegt nu weer wat stoms. Ik gun het 't meest aan de langstzittende miljonair.
Prima gedaan dus .Brian zit gebakken en Huub mag tot het laatste toe strijd leveren.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:28 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, ik bedoel dus, dat het definitief is. Omdat het prominent voor TV wordt opgenomen (hij is alleen) is dit het definitieve script. Niks geen dubbelspel: Jaap breekt met Huub.
Ze is met het spel bezig, als Jaap weg is is ze zelf zekerder van een plek in de finale.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:29 schreef Dementor het volgende:
Aha Claire is het ontslag van Jaap aan het forceren bij Huub.
Baggerwijf is het toch
+1quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:29 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat ie op dit moment alleen maar bezig is om amanda en brian te paaien
Ik gun Claire de winst niet, ze komt er te gemakkelijk vanaf.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is met het spel bezig, als Jaap weg is is ze zelf zekerder van een plek in de finale.
Sinds Claire de kooi binnen kwam, is Jaap zo gaan doen tegen Huub.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Huub wil Jaap erin houden vanwege de dekking en omdat Jaap een sterkere partner zou zijn in de finale. Daar heeft hij natuurlijk ook wel gelijk in, maar hij vergeet wel dat Jaap niet te vertrouwen is.
Ik gun het haar ook niet, al zou ik het een geweldige knaller vinden als zij wint van Brian en Amanda.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik gun Claire de winst niet, ze komt er te gemakkelijk vanaf.
En toch is het gunstig voor Huub als Jaap vertrekt. Scheelt een hoop kopzorgen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:29 schreef Dementor het volgende:
Aha Claire is het ontslag van Jaap aan het forceren bij Huub.
Baggerwijf is het toch
claire is een heel stuk slimmer dan jij denkt...quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:31 schreef coldstar het volgende:
Huub is er voor 100% van overtiugd dat Brain en Amanda hem eruit stemmen. Amanda en Brain overwege op de ander streams om Jaap erin te houden. Als dit gaat gebeuren,lach ik me helmaal gek.
Claire zit nog steeds op de roze wolk, heeft nog steeds niet door dat ze in een spel zit. ze neemt dit huwelijk zo serieus. Eigenlijk best triest....
Oh dat zeker, ik gun het B en A ook niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gun het haar ook niet, al zou ik het een geweldige knaller vinden als zij wint van Brian en Amanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |