De singels? Als in meervoud? Liggen er 2 zadels op Fries dan? 1 Zadel, 1 singel...quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:45 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda heeft Claire op Fries gereden. Het zadel en de singels kloppen niet.
Wat is het toch een stom kalf die Claire.![]()
Ellen was er om Claire les te geven, ik hoop dat ze hier iets van meekrijgt.
Goh, laten we het nou over Huub en Claire hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goh daar hebben B en A nou nooit last van.
Weet nog niet. Ws deze week.quote:
Hoebedoelu?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:54 schreef dieenebart het volgende:
Amanda en Brian zijn heel voorzichtig geweest met kritiek leveren, geloof ik...
Ach.. misschien moet je ze eens kritiek laten leveren... Brian laten spelen wat mensen tegen Jaap zullen zeggen, Amanda wat ze tegen Huub zullen zeggen, en daar dan relaxed onder blijven...quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Weet nog niet. Ws deze week.
Lieffie, jij hebt het toch al de hele tijd over Huub en Claire.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Goh, laten we het nou over Huub en Claire hebben.
Brian begint ook wel heel regelmatig alcohol te nuttigen hèquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:55 schreef Py het volgende:
D'r gebeurde net iets in Brian's hoofd wat hij niet leuk vond, zegt hij. Hij gaat nu zelf ijs halen voor in zijn baco.
(volgens mij snapte er iets toen Ricardo op zachte toon bleef zeggen; rustigrustigrustigrustigrustigrustig)
Begrijpelijk als B en A wel gespaard mogen worden... maar verder een zwaktebod.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:49 schreef Disana het volgende:
Er mag dus geterroriseerd worden.
Het spijt Huub voor de productiemederwerkers die de chill hebben opgetuigd, maar hij laat zich niet voor lul zeggen en wil het etentje afzeggen.
Ze voelen iets aankomen misschien?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Weet nog niet. Ws deze week.
Zijn er überhaupt dagen dat hij geen alcohol drinkt?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian begint ook wel heel regelmatig alcohol te nuttigen hè
sorry ik snap de laatste regel niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:55 schreef Py het volgende:
D'r gebeurde net iets in Brian's hoofd wat hij niet leuk vond, zegt hij. Hij gaat nu zelf ijs halen voor in zijn baco.
(volgens mij snapte er iets toen Ricardo op zachte toon bleef zeggen; rustigrustigrustigrustigrustigrustig)
Ik heb geen verstand van paarden of zadels, post alleen wat Amanda zegt, domme dingen dus.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:52 schreef Guuskeee het volgende:
De singels? Als in meervoud? Liggen er 2 zadels op Fries dan? 1 Zadel, 1 singel...
Of het mag gewoon niet van achter bij B en A en bij H en C wel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:58 schreef coldstar het volgende:
De kok is er om voor Claire en Huub te gaan koken. Volgens Huub wil Jaap, Brain en Amanda het diner verstoren. Huub heeft geen zin om voor lul te zitten, dat Jaap met een opblaaspop voor hun n eus gaat staan.
Hij zegt de kok gewoon weg te sturen, dat heeft hij dan te danken aan Jaap, Brain en Amanda.
Ja Huub, zo gaat het over en weer. Nu is het jou beurt weer. Dat Brain en Amanda wel gezellig mochten eten is je eigen schuld. Dan had je daar ook maar tegen in moeten gaan. Maar zoals we inmiddels al weten doe jij zoiets alleen maar als je alcohol op hebt.
Juist en hij heeft die scene al eens meegemaakt met Lieke en vind het wel genoeg.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:59 schreef Smash-it het volgende:
Even voor de goede orde, want ik kom net binnenvallen: H&C gaan nu niet in de chill eten beneden omdat Jaap eventueel wil gaan terroren?
Dan wordt het tijd dat Amanda daar eens wat van zegt... het is toch niet gezond als je je partner iedere dag zoveel laat zuipenquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt dagen dat hij geen alcohol drinkt?
Als ik kijk en dat is niet vaak meer maar dan drinkt hij altijd.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:59 schreef Smash-it het volgende:
Even voor de goede orde, want ik kom net binnenvallen: H&C gaan nu niet in de chill eten beneden omdat Jaap eventueel wil gaan terroren?
Is op zijn engels, fonetisch: snèpte.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:59 schreef blomst het volgende:
[..]
sorry ik snap de laatste regel niet.
of is snapte knapte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |