abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57917383
Jongens niet lullen maar doen!
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:12:20 #152
188345 Py
op zich
pi_57917400
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:09 schreef coldstar het volgende:

[..]

Nee, hij baalt...hij mist de belangstelling. Hij had volgens mij gewoon verwacht dat heel Hilversum paraat stond omdat hij gaat trouwen. Alles valt hem tegen en dan nog een brief van Hedda die niet echt helemaal positief is....Huub gaat vanzelf op zij nplatte bekkie met zijn hoogmoed.
Zo'n huwelijk kan ook aardig in je gezicht ontploffen als je niet oplet.
pi_57917444
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:09 schreef Py het volgende:
Duidelijk ernst dus. Iedereen daar zegt het. Ook huub en Jaap.
Jaap gooide eten naar Claire waarop Huub zonder nadenken ('als ik een mes in mijn handen had gehad, had ik die gegooid') een aansteker tegen Jaap gooit.
Als iemand het ook maar in zijn hoofd haalt om eten te gooien naar mijn vrouw/vriendin dan trek ik zijn kop eraf...

maar ik zit niet in die hut
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:15:32 #154
188345 Py
op zich
pi_57917465
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:11 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Of hij begint te voelen, dat het menens begint te worden bij Jaap.
Dat Jaap dus geen spel meer MET Huub speelt, maar tegen Huub.
Is ook het enige wat Jaap kan doen. Even vanuit de 'spelsoap' bekeken: Als Huub en Claire gaan trouwen, kan Jaap er niet bij blijven hangen, want dan is hij het uilskuiken dat wacht om naar de slachtbank gebracht te worden. Een huwelijk is nl. altijd sterker dan wat Jaap en Huub kunnen hebben. En dan stemmen de 2 stelletjes hem eruit.
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:15:58 #155
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57917471
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:11 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Of hij begint te voelen, dat het menens begint te worden bij Jaap.
Dat Jaap dus geen spel meer MET Huub speelt, maar tegen Huub.
Nou eindelijk.... het heeft een dik jaar gekost...
Het ziet er naar uit dat Huub en Claire gaan doen wat ik net als zei, met een bak chips op de bank, lekker relax.
Ze hebben nl nog steeds geen antwoord van de FEBO of het etentje verpest mag worden of niet.
pi_57917510
Claire weet gewoon, dat Huub haar eruit stemt. Dit hebben ze onder de dekens afgesproken.
Zo garandeer je toch in ieder geval een deel van de prijs?
Met deze actie wil Huub de herarchie in handen houden. In ieder geval wat betreft Claire en Jaap op dit moment. Huub weet dondersgoed, dat Jaap een hele sterke speler is. En dat Jaap niet te vertrouwen is.
Tenslotte had Jaap zich in het begin ook bij Nasty aangesloten.
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:19:15 #158
188345 Py
op zich
pi_57917541
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:14 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Als iemand het ook maar in zijn hoofd haalt om eten te gooien naar mijn vrouw/vriendin dan trek ik zijn kop eraf...

maar ik zit niet in die hut
Er is idd een verschil of je met je vriendinnetje op zomerkamp in de kantine zit, of met je echtgenoot in een restaurant.

Claire kiest trouwens niet echt partij heb ik het idee.
pi_57917558
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:15 schreef akveor het volgende:

[..]

Nou eindelijk.... het heeft een dik jaar gekost...
Voorlopig speelde Huub, zolang hij wat heeft met Claire, een spelletje met Jaap, en niet andersom
pi_57917561
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:15 schreef Py het volgende:

[..]

Is ook het enige wat Jaap kan doen. Even vanuit de 'spelsoap' bekeken: Als Huub en Claire gaan trouwen, kan Jaap er niet bij blijven hangen, want dan is hij het uilskuiken dat wacht om naar de slachtbank gebracht te worden. Een huwelijk is nl. altijd sterker dan wat Jaap en Huub kunnen hebben. En dan stemmen de 2 stelletjes hem eruit.
Ja ja, een huwelijk is altijd sterker dan wat Jaap en Held Huub kunnen hebben. Hoezo
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_57917604
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:02 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Het is toch ook een schijnhuwelijk...en dan Claire die zegt : Ja dus...we hebben elkaar leren kennen in de Gouden Kooi..."
Het ergste vind ik nog dat ze zelf denken dat ze heel belangrijk zijn. Claire en Huub vertellen in geuren en kleuren RTL boulevard was er ook nog. Als ze die uitzending zelf terug zouden zien, schrik je toch.

De ouders van Claire mochten op een afstandjes mee kijken en een vluchtig kusje geven. Bridget deed het even voor en zwaaide met haar handje. Welke dochter wil nou op zo'n manier trouwen.
Ik zou het mijn dochter hoogst kwalijk nemen als ze door deze media geilheid zich zo laat neer zetten.
pi_57917623
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:19 schreef Py het volgende:

[..]

Er is idd een verschil of je met je vriendinnetje op zomerkamp in de kantine zit, of met je echtgenoot in een restaurant.

Claire kiest trouwens niet echt partij heb ik het idee.
Fruitvliegjes kunnen niet kiezen
pi_57917634
Het mooie van dit alles is, dat Huub zo kan zien hoe betrouwbaar Jaap is.
Als Jaap dus onbetrouwbaar blijkt, stemt hij niet Claire maar Jaap er uit.
Jaap graaft op dit moment zijn eigen kuil lijkt mij zo.
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:23:49 #164
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57917650
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Claire weet gewoon, dat Huub haar eruit stemt. Dit hebben ze onder de dekens afgesproken.
Zo garandeer je toch in ieder geval een deel van de prijs?
Met deze actie wil Huub de herarchie in handen houden. In ieder geval wat betreft Claire en Jaap op dit moment. Huub weet dondersgoed, dat Jaap een hele sterke speler is. En dat Jaap niet te vertrouwen is.
Tenslotte had Jaap zich in het begin ook bij Nasty aangesloten.
Het kan alle kanten op..... als Claire zegt ik stem Huub weg.... dan is Huub vertrokken. Ze luistert heel goed naar Huub... soms denk ik wel dat Huub haar veel te veel info geeft. Het blijft wel een tegenspeelster waarvan Huub denkt dat ie haar in z'n zak heeft.
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:26:16 #165
188345 Py
op zich
pi_57917712
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:20 schreef Borga het volgende:

[..]

Ja ja, een huwelijk is altijd sterker dan wat Jaap en Held Huub kunnen hebben. Hoezo
Wat moet Huub dan doen als hij met Claire gaat trouwen en beweerd smoorverliefd op haar te zijn? Voor Jaap kiezen en Claire eruit stemmen? En dan ook nog de ring terugvragen zeker?
Komt goed over in de uitzendingen.
Dit huwelijk is volgens mij een zakelijke deal, waar een aardige bonus mee te verdienen is. Die zit alvast in de zak dan. En samen maak je ook nog eens meer kans op de finale, met zo'n voorgetrouwde dekking.
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:26:19 #166
16715 Mylene
*schatje*
pi_57917713
Jaap is bij de Febo voor verdere instructies?
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:26:37 #167
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57917723
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:22 schreef coldstar het volgende:

[..]

Het ergste vind ik nog dat ze zelf denken dat ze heel belangrijk zijn. Claire en Huub vertellen in geuren en kleuren RTL boulevard was er ook nog. Als ze die uitzending zelf terug zouden zien, schrik je toch.

De ouders van Claire mochten op een afstandjes mee kijken en een vluchtig kusje geven. Bridget deed het even voor en zwaaide met haar handje. Welke dochter wil nou op zo'n manier trouwen.
Ik zou het mijn dochter hoogst kwalijk nemen als ze door deze media geilheid zich zo laat neer zetten.
Ik wil wel eens zien of Huub haar nog twee weken kan managen... Huub heeft tot nu toe mazzel dat niemand echt de moeite neemt om met Claire te bonden.
Op dinsdag 8 april 2008 20:23 schreef akveor het volgende:

[..]

Het kan alle kanten op..... als Claire zegt ik stem Huub weg.... dan is Huub vertrokken. Ze luistert heel goed naar Huub... soms denk ik wel dat Huub haar veel te veel info geeft. Het blijft wel een tegenspeelster waarvan Huub denkt dat ie haar in z'n zak heeft.
Precies de zwakte zit bij Huub, Claire en Jaap, ieder van hen is bereidt om de ander weg te stemmen.
Dan kunnen B+A wel veel ruzie hebben maar die zijn als enigen zeker van de finale.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_57917793
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:26 schreef schatje het volgende:
Jaap is bij de Febo voor verdere instructies?
Denk het wel
pi_57917798
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:26 schreef Py het volgende:

[..]

Wat moet Huub dan doen als hij met Claire gaat trouwen en beweerd smoorverliefd op haar te zijn? Voor Jaap kiezen en Claire eruit stemmen? En dan ook nog de ring terugvragen zeker?
Dit huwelijk is volgens mij een zakelijke deal, waar een aardige bonus mee te verdienen is. Die zit alvast in de zak dan. En samen maak je ook nog eens meer kans op de finale, met zo'n voorgetrouwde dekking.
Of er nu wel of geen trouwerij komt CL air E gaat er uit. (denk ik)
pi_57917830
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:23 schreef akveor het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk. Zo kan je het ook zien.
Het is nog steeds niet uit te sluiten of Claire niet een gigantisch spel speelt met Huub.
Of zij heeft zich er gewoon in laten zetten om het script van 2 stelletjes voor in de finale te laten kloppen.
Wie zal het zeggen. Is Claire echt zo naief. Is ze juist slim of is ze sluw??
De tijd zal het leren
pi_57917849
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:26 schreef Py het volgende:

[..]

Zo is het ook, Jaap ziet zijn kansen slinken, maar Brain zou ook altijd voor Amanda kiezen en nooit voor Jaap...
dus maakt het geen bal uit eigenlijk bij wie Jaap zich aansluit..
pi_57917856
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:28 schreef 2live het volgende:

[..]

Precies de zwakte zit bij Huub, Claire en Jaap, ieder van hen is bereidt om de ander weg te stemmen.
Dan kunnen B+A wel veel ruzie hebben maar die zijn als enigen zeker van de finale.
En dat is iets wat ik zoooo oneerlijk vind....op hun sloffen naar de finale, aan alle kanten geholpen, nooit enige tegenwerking gehad, bah, om kotsmisselijk van te worden.
pi_57917857
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:22 schreef coldstar het volgende:

[..]

Het ergste vind ik nog dat ze zelf denken dat ze heel belangrijk zijn...
Goh daar hebben B en A nou nooit last van.
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2008 @ 20:31:37 #175
137949 Disana
pi_57917859
Brian over Fries: Mag ik hem met de zweep even opjutten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')