Ja, dat is ook weer zo. Tov Claire is zijn winkans groter. Als dat echt zo is (dat Huub Jaap laat vallen) dan voelt Jaap dat ongetwijfeld aan en lopen de grapjes dan dus wel degelijk uit de hand.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk juist van niet.... Huub is bang voor Jaap.
Tijd om haar batterijen te vervangenquote:
RTL Boulevard is dan ook niet te zien op de streams, dit is COS. Open een topic over RTL Boulevard zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:56 schreef coldstar het volgende:
Ik denk ik meld het even, lees er weinig over in de COS![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
Huub: Het vorige etentje van B en A was voor iedereen off limits. Ik ben benieuwd wat de FEBO gaat beslissen over ons etentje.
Het is toch werkelijk te gek voor woorden.
Het is toch ook een schijnhuwelijk...en dan Claire die zegt : Ja dus...we hebben elkaar leren kennen in de Gouden Kooi..."quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:56 schreef coldstar het volgende:
Huub en Claire waren in RTL boulevard. Ze hoeven er volgens mij niet zo heel erg blij mee te zijn. Zowel Daphne, als Bridget, staken er de draak mee. Bridget begon met, ze hebben al een maand verkering dus moet er getrouwd worden.
Op het stadhuis viel het met de mensen nogal mee. De ouders van Claire waren er wel en mochten op afstand even mee kijken. De ouders van Huub waren er helemaal niet.
De ouders van Claire kwamen er niet zo heel erg goed af. Ze werden aardig onderuit gehaald in RTL boulevard. Vooral de goed keuring van de vader van Claire werd in het belachelijke getrokken.
Ik denk ik meld het even, lees er weinig over in de COS![]()
Natuurlijk doet hij dat. Met Claire haalt hij echt de finale niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ie uiteindelijk Claire laat vallen.
Dit is één van de stukjes real uit de life soapquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Walgelijk die gozer. "Laat me even uitpraten" en als hij uitgesproken is, pingelt hij weer op de gitaar, waardoor Amanda, die braaf haar mond hield niets kan zeggen.
Waar kijken we eigenlijk naar? Dit lijkt wel poppenkast, want dit kan toch niet echt zijn???
Hoewel ik denk dat het over het algemeen een poppenkast is waar we naar kijken denk ik dat dit fragment weleens echt kan zijnquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Walgelijk die gozer. "Laat me even uitpraten" en als hij uitgesproken is, pingelt hij weer op de gitaar, waardoor Amanda, die braaf haar mond hield niets kan zeggen.
Waar kijken we eigenlijk naar? Dit lijkt wel poppenkast, want dit kan toch niet echt zijn???
Als ze Huub een X bedrag bieden, waardoor het etentje verstoord mag worden. Heeft Huub er geen moeite mee.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:02 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
inderdaad! Hier weer een duidelijk voorbeeld hoe B & A uit de wind gehouden worden.
Er moet 'achter' wel zwaar overlegd worden of het etentje nu wel of niet 'ongestoord' kan doorgaan..
Het antwoord laat op zich wachten..
Nee, hij baalt...hij mist de belangstelling. Hij had volgens mij gewoon verwacht dat heel Hilversum paraat stond omdat hij gaat trouwen. Alles valt hem tegen en dan nog een brief van Hedda die niet echt helemaal positief is....Huub gaat vanzelf op zij nplatte bekkie met zijn hoogmoed.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:55 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Huub is geen happy camper.
Of dit komt omdat zijn ondertrouwlol is verstoord,
of dat hij baalt dat hij net zijn zelfcontrole heeft verloren
of omdat ie openlijk met Brian en Amanda erbij ruzie had met zijn grote spelmattie Jaap
of omdat hij bang is dat het etentje vanavond verpest gaat worden
weet ik niet
Natuurlijk laat hij haar vallen als een baksteen...de vraag is alleen voor of na de kooi. Anyway, mensen laten vallen is tot nu hier de rode draad geblekenquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ie uiteindelijk Claire laat vallen.
Zonder camera's pingelt Brian niet meer maar.......vul maar in.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ja, dat is echt heel erg jammer. Ik weet bijna zeker dat het dan wel vermeld was hierquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
RTL Boulevard is dan ook niet te zien op de streams, dit is COS. Open een topic over RTL Boulevard zou ik zeggen.
Of hij begint te voelen, dat het menens begint te worden bij Jaap.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:55 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Huub is geen happy camper.
Of dit komt omdat zijn ondertrouwlol is verstoord,
of dat hij baalt dat hij net zijn zelfcontrole heeft verloren
of omdat ie openlijk met Brian en Amanda erbij ruzie had met zijn grote spelmattie Jaap
of omdat hij bang is dat het etentje vanavond verpest gaat worden
weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |