Zeker weten....in al die verhalen van Jaap zit gewoon een kern van waarheid.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap in zijn achterhoofd wel twijfelt of Huub hem er echt in houdt
Het is geen geintje.... anders zou Jaap niet de schijn ophouden... hij weet ook dat de streamers kijken.... dus maakt ie daar gebruik van.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:41 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel een geintje is, geloof er niks van. Niet van Jaap lijkt mij.
Dat heeft ie dan te danken aan achter? Of aan Huub?quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor 90 procent zeker speelt Jaap de finale....dat is wel gebleken uit z'n woorden de laatste weken.
Precies en ik weet niet meer wie het net zei, maar Jaap speelt het zo dat ie nog 2 kanten op kan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:48 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zeker weten....in al die verhalen van Jaap zit gewoon een kern van waarheid.
Dat is bluf.... hij wil Huub ook daarin overtreffen.... Gisteren had hij Huub al aan het twijfelen...quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor 90 procent zeker speelt Jaap de finale....dat is wel gebleken uit z'n woorden de laatste weken.
Je hebt contacten met achterquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is bluf.... hij wil Huub ook daarin overtreffen.... Gisteren had hij Huub al aan het twijfelen...
Als Jaap al weet dat ie in de finale staat hoeft ie zich niet druk te maken om Claire.
Jij kan hopen tot je een ons weegt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met al dat geneuzel...het is Huub die zowel Claire als Jaap aan een lijntje zit te houden. Ik hoop dat hij dat nu gewoon op z'n brood krijgt....
Sjaggie kuthuftertje....
Lees mijn post nog maar een keer.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt contacten met achter
en wat was het antwoord?quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:42 schreef SIRA het volgende:
Claire gaat met achter bellen.
Als ze 't etentje mogen verkloten gaan ze er niet eens zitten.
en gelijk hebben ze, anders kunnen ze beter gezellie met een bak chips op de bank gaan zitten.
Toch denk ik dat ie uiteindelijk Claire laat vallen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met al dat geneuzel...het is Huub die zowel Claire als Jaap aan een lijntje zit te houden. Ik hoop dat hij dat nu gewoon op z'n brood krijgt....
Sjaggie kuthuftertje....
Daar zitten we echt op te wachtenquote:
Ik denk juist van niet.... Huub is bang voor Jaap.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ie uiteindelijk Claire laat vallen.
Deze kleding staat haar wel beterquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman doet nog maar geen drankje, want ze moest nog rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |