Dat heeft ie dan te danken aan achter? Of aan Huub?quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor 90 procent zeker speelt Jaap de finale....dat is wel gebleken uit z'n woorden de laatste weken.
Precies en ik weet niet meer wie het net zei, maar Jaap speelt het zo dat ie nog 2 kanten op kan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:48 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zeker weten....in al die verhalen van Jaap zit gewoon een kern van waarheid.
Dat is bluf.... hij wil Huub ook daarin overtreffen.... Gisteren had hij Huub al aan het twijfelen...quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor 90 procent zeker speelt Jaap de finale....dat is wel gebleken uit z'n woorden de laatste weken.
Je hebt contacten met achterquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is bluf.... hij wil Huub ook daarin overtreffen.... Gisteren had hij Huub al aan het twijfelen...
Als Jaap al weet dat ie in de finale staat hoeft ie zich niet druk te maken om Claire.
Jij kan hopen tot je een ons weegt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met al dat geneuzel...het is Huub die zowel Claire als Jaap aan een lijntje zit te houden. Ik hoop dat hij dat nu gewoon op z'n brood krijgt....
Sjaggie kuthuftertje....
Lees mijn post nog maar een keer.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt contacten met achter
en wat was het antwoord?quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:42 schreef SIRA het volgende:
Claire gaat met achter bellen.
Als ze 't etentje mogen verkloten gaan ze er niet eens zitten.
en gelijk hebben ze, anders kunnen ze beter gezellie met een bak chips op de bank gaan zitten.
Toch denk ik dat ie uiteindelijk Claire laat vallen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met al dat geneuzel...het is Huub die zowel Claire als Jaap aan een lijntje zit te houden. Ik hoop dat hij dat nu gewoon op z'n brood krijgt....
Sjaggie kuthuftertje....
Daar zitten we echt op te wachtenquote:
Ik denk juist van niet.... Huub is bang voor Jaap.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ie uiteindelijk Claire laat vallen.
Deze kleding staat haar wel beterquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman doet nog maar geen drankje, want ze moest nog rijden
Ja, dat is ook weer zo. Tov Claire is zijn winkans groter. Als dat echt zo is (dat Huub Jaap laat vallen) dan voelt Jaap dat ongetwijfeld aan en lopen de grapjes dan dus wel degelijk uit de hand.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk juist van niet.... Huub is bang voor Jaap.
Tijd om haar batterijen te vervangenquote:
RTL Boulevard is dan ook niet te zien op de streams, dit is COS. Open een topic over RTL Boulevard zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:56 schreef coldstar het volgende:
Ik denk ik meld het even, lees er weinig over in de COS![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
Huub: Het vorige etentje van B en A was voor iedereen off limits. Ik ben benieuwd wat de FEBO gaat beslissen over ons etentje.
Het is toch werkelijk te gek voor woorden.
Het is toch ook een schijnhuwelijk...en dan Claire die zegt : Ja dus...we hebben elkaar leren kennen in de Gouden Kooi..."quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:56 schreef coldstar het volgende:
Huub en Claire waren in RTL boulevard. Ze hoeven er volgens mij niet zo heel erg blij mee te zijn. Zowel Daphne, als Bridget, staken er de draak mee. Bridget begon met, ze hebben al een maand verkering dus moet er getrouwd worden.
Op het stadhuis viel het met de mensen nogal mee. De ouders van Claire waren er wel en mochten op afstand even mee kijken. De ouders van Huub waren er helemaal niet.
De ouders van Claire kwamen er niet zo heel erg goed af. Ze werden aardig onderuit gehaald in RTL boulevard. Vooral de goed keuring van de vader van Claire werd in het belachelijke getrokken.
Ik denk ik meld het even, lees er weinig over in de COS![]()
Natuurlijk doet hij dat. Met Claire haalt hij echt de finale niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit is één van de stukjes real uit de life soapquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Walgelijk die gozer. "Laat me even uitpraten" en als hij uitgesproken is, pingelt hij weer op de gitaar, waardoor Amanda, die braaf haar mond hield niets kan zeggen.
Waar kijken we eigenlijk naar? Dit lijkt wel poppenkast, want dit kan toch niet echt zijn???
Hoewel ik denk dat het over het algemeen een poppenkast is waar we naar kijken denk ik dat dit fragment weleens echt kan zijnquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Walgelijk die gozer. "Laat me even uitpraten" en als hij uitgesproken is, pingelt hij weer op de gitaar, waardoor Amanda, die braaf haar mond hield niets kan zeggen.
Waar kijken we eigenlijk naar? Dit lijkt wel poppenkast, want dit kan toch niet echt zijn???
Als ze Huub een X bedrag bieden, waardoor het etentje verstoord mag worden. Heeft Huub er geen moeite mee.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:02 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
inderdaad! Hier weer een duidelijk voorbeeld hoe B & A uit de wind gehouden worden.
Er moet 'achter' wel zwaar overlegd worden of het etentje nu wel of niet 'ongestoord' kan doorgaan..
Het antwoord laat op zich wachten..
Nee, hij baalt...hij mist de belangstelling. Hij had volgens mij gewoon verwacht dat heel Hilversum paraat stond omdat hij gaat trouwen. Alles valt hem tegen en dan nog een brief van Hedda die niet echt helemaal positief is....Huub gaat vanzelf op zij nplatte bekkie met zijn hoogmoed.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:55 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Huub is geen happy camper.
Of dit komt omdat zijn ondertrouwlol is verstoord,
of dat hij baalt dat hij net zijn zelfcontrole heeft verloren
of omdat ie openlijk met Brian en Amanda erbij ruzie had met zijn grote spelmattie Jaap
of omdat hij bang is dat het etentje vanavond verpest gaat worden
weet ik niet
Natuurlijk laat hij haar vallen als een baksteen...de vraag is alleen voor of na de kooi. Anyway, mensen laten vallen is tot nu hier de rode draad geblekenquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zonder camera's pingelt Brian niet meer maar.......vul maar in.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ja, dat is echt heel erg jammer. Ik weet bijna zeker dat het dan wel vermeld was hierquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
RTL Boulevard is dan ook niet te zien op de streams, dit is COS. Open een topic over RTL Boulevard zou ik zeggen.
Of hij begint te voelen, dat het menens begint te worden bij Jaap.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:55 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Huub is geen happy camper.
Of dit komt omdat zijn ondertrouwlol is verstoord,
of dat hij baalt dat hij net zijn zelfcontrole heeft verloren
of omdat ie openlijk met Brian en Amanda erbij ruzie had met zijn grote spelmattie Jaap
of omdat hij bang is dat het etentje vanavond verpest gaat worden
weet ik niet
Zo'n huwelijk kan ook aardig in je gezicht ontploffen als je niet oplet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee, hij baalt...hij mist de belangstelling. Hij had volgens mij gewoon verwacht dat heel Hilversum paraat stond omdat hij gaat trouwen. Alles valt hem tegen en dan nog een brief van Hedda die niet echt helemaal positief is....Huub gaat vanzelf op zij nplatte bekkie met zijn hoogmoed.
Als iemand het ook maar in zijn hoofd haalt om eten te gooien naar mijn vrouw/vriendin dan trek ik zijn kop eraf...quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:09 schreef Py het volgende:
Duidelijk ernst dus. Iedereen daar zegt het. Ook huub en Jaap.
Jaap gooide eten naar Claire waarop Huub zonder nadenken ('als ik een mes in mijn handen had gehad, had ik die gegooid') een aansteker tegen Jaap gooit.
Is ook het enige wat Jaap kan doen. Even vanuit de 'spelsoap' bekeken: Als Huub en Claire gaan trouwen, kan Jaap er niet bij blijven hangen, want dan is hij het uilskuiken dat wacht om naar de slachtbank gebracht te worden. Een huwelijk is nl. altijd sterker dan wat Jaap en Huub kunnen hebben. En dan stemmen de 2 stelletjes hem eruit.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:11 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Of hij begint te voelen, dat het menens begint te worden bij Jaap.
Dat Jaap dus geen spel meer MET Huub speelt, maar tegen Huub.
Nou eindelijk.... het heeft een dik jaar gekost...quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:11 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Of hij begint te voelen, dat het menens begint te worden bij Jaap.
Dat Jaap dus geen spel meer MET Huub speelt, maar tegen Huub.
Er is idd een verschil of je met je vriendinnetje op zomerkamp in de kantine zit, of met je echtgenoot in een restaurant.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als iemand het ook maar in zijn hoofd haalt om eten te gooien naar mijn vrouw/vriendin dan trek ik zijn kop eraf...
maar ik zit niet in die hut
Voorlopig speelde Huub, zolang hij wat heeft met Claire, een spelletje met Jaap, en niet andersomquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou eindelijk.... het heeft een dik jaar gekost...
Ja ja, een huwelijk is altijd sterker dan wat Jaap en Held Huub kunnen hebben. Hoezoquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:15 schreef Py het volgende:
[..]
Is ook het enige wat Jaap kan doen. Even vanuit de 'spelsoap' bekeken: Als Huub en Claire gaan trouwen, kan Jaap er niet bij blijven hangen, want dan is hij het uilskuiken dat wacht om naar de slachtbank gebracht te worden. Een huwelijk is nl. altijd sterker dan wat Jaap en Huub kunnen hebben. En dan stemmen de 2 stelletjes hem eruit.
Het ergste vind ik nog dat ze zelf denken dat ze heel belangrijk zijn. Claire en Huub vertellen in geuren en kleuren RTL boulevard was er ook nog. Als ze die uitzending zelf terug zouden zien, schrik je toch.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is toch ook een schijnhuwelijk...en dan Claire die zegt : Ja dus...we hebben elkaar leren kennen in de Gouden Kooi..."
Fruitvliegjes kunnen niet kiezenquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:19 schreef Py het volgende:
[..]
Er is idd een verschil of je met je vriendinnetje op zomerkamp in de kantine zit, of met je echtgenoot in een restaurant.![]()
Claire kiest trouwens niet echt partij heb ik het idee.
Het kan alle kanten op..... als Claire zegt ik stem Huub weg.... dan is Huub vertrokken. Ze luistert heel goed naar Huub... soms denk ik wel dat Huub haar veel te veel info geeft. Het blijft wel een tegenspeelster waarvan Huub denkt dat ie haar in z'n zak heeft.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Claire weet gewoon, dat Huub haar eruit stemt. Dit hebben ze onder de dekens afgesproken.
Zo garandeer je toch in ieder geval een deel van de prijs?
Met deze actie wil Huub de herarchie in handen houden. In ieder geval wat betreft Claire en Jaap op dit moment. Huub weet dondersgoed, dat Jaap een hele sterke speler is. En dat Jaap niet te vertrouwen is.
Tenslotte had Jaap zich in het begin ook bij Nasty aangesloten.
Wat moet Huub dan doen als hij met Claire gaat trouwen en beweerd smoorverliefd op haar te zijn? Voor Jaap kiezen en Claire eruit stemmen? En dan ook nog de ring terugvragen zeker?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Ja ja, een huwelijk is altijd sterker dan wat Jaap en Held Huub kunnen hebben. Hoezo
Ik wil wel eens zien of Huub haar nog twee weken kan managen... Huub heeft tot nu toe mazzel dat niemand echt de moeite neemt om met Claire te bonden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat ze zelf denken dat ze heel belangrijk zijn. Claire en Huub vertellen in geuren en kleuren RTL boulevard was er ook nog. Als ze die uitzending zelf terug zouden zien, schrik je toch.
De ouders van Claire mochten op een afstandjes mee kijken en een vluchtig kusje geven. Bridget deed het even voor en zwaaide met haar handje. Welke dochter wil nou op zo'n manier trouwen.
Ik zou het mijn dochter hoogst kwalijk nemen als ze door deze media geilheid zich zo laat neer zetten.
Precies de zwakte zit bij Huub, Claire en Jaap, ieder van hen is bereidt om de ander weg te stemmen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Het kan alle kanten op..... als Claire zegt ik stem Huub weg.... dan is Huub vertrokken. Ze luistert heel goed naar Huub... soms denk ik wel dat Huub haar veel te veel info geeft. Het blijft wel een tegenspeelster waarvan Huub denkt dat ie haar in z'n zak heeft.
Denk het welquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:26 schreef schatje het volgende:
Jaap is bij de Febo voor verdere instructies?
Of er nu wel of geen trouwerij komt CL air E gaat er uit. (denk ik)quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:26 schreef Py het volgende:
[..]
Wat moet Huub dan doen als hij met Claire gaat trouwen en beweerd smoorverliefd op haar te zijn? Voor Jaap kiezen en Claire eruit stemmen? En dan ook nog de ring terugvragen zeker?
Komt goed over in de uitzendingen.
Dit huwelijk is volgens mij een zakelijke deal, waar een aardige bonus mee te verdienen is. Die zit alvast in de zak dan. En samen maak je ook nog eens meer kans op de finale, met zo'n voorgetrouwde dekking.
Ja, je hebt gelijk. Zo kan je het ook zien.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Het kan alle kanten op..... als Claire zegt ik stem Huub weg.... dan is Huub vertrokken. Ze luistert heel goed naar Huub... soms denk ik wel dat Huub haar veel te veel info geeft. Het blijft wel een tegenspeelster waarvan Huub denkt dat ie haar in z'n zak heeft.
Zo is het ook, Jaap ziet zijn kansen slinken, maar Brain zou ook altijd voor Amanda kiezen en nooit voor Jaap...quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:26 schreef Py het volgende:
[..]
Wat moet Huub dan doen als hij met Claire gaat trouwen en beweerd smoorverliefd op haar te zijn? Voor Jaap kiezen en Claire eruit stemmen? En dan ook nog de ring terugvragen zeker?
Komt goed over in de uitzendingen.
Dit huwelijk is volgens mij een zakelijke deal, waar een aardige bonus mee te verdienen is. Die zit alvast in de zak dan. En samen maak je ook nog eens meer kans op de finale, met zo'n voorgetrouwde dekking.
En dat is iets wat ik zoooo oneerlijk vind....op hun sloffen naar de finale, aan alle kanten geholpen, nooit enige tegenwerking gehad, bah, om kotsmisselijk van te worden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Precies de zwakte zit bij Huub, Claire en Jaap, ieder van hen is bereidt om de ander weg te stemmen.
Dan kunnen B+A wel veel ruzie hebben maar die zijn als enigen zeker van de finale.
Goh daar hebben B en A nou nooit last van.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat ze zelf denken dat ze heel belangrijk zijn...
Klopt. Eerst doen dan denken.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:32 schreef dieenebart het volgende:
Ik kom vanavond niet![]()
(gewoon voetbal kijken, sorry...)
Onder alle omstandigheden trek ik iemand zijn kop erafquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:33 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt. Eerst doen dan denken.
Maar bedoelde meer de setting. Als je op zomerkamp bent en tijdens een foodfight wordt je vriendinnetje geraakt, heb je daar minder moeite mee dan wanneer je met je vrouw in een intiem restaurantje zit.
Veel kijkplezier. Hoop wel dat je de COSsen een beetje meeleest. Dit voor je volgende bezoek aan dat hok.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:32 schreef dieenebart het volgende:
Geloof je dat echt. Ik denk dat Claire echt heel er verliefd is. Ze ziet gewoon de werkelijkheid niet meer onder ogen. Ze komt soms zo kinderachtig over, het lijkt wel een baby. Dat ze niet gestoort is, zoals hier wel eens wordt gesugereerd, spreek ik tegen. Achterlijk is ze niet, maar ze heeft heeeeeeel erg veel aandacht nodig.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Staat de volgende sessie al wel in de agenda?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:32 schreef dieenebart het volgende:
Misschien gaat er ook wel niemand uit de komende stemronde. Alleen Jaap maakt een kans om eruit gestemd te worden. Dat is de enige zonder ultieme dekking. Maar dan moet er wel een ontslagronde voor hem worden aangevraagd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zo is het ook, Jaap ziet zijn kansen slinken, maar Brain zou ook altijd voor Amanda kiezen en nooit voor Jaap...
dus maakt het geen bal uit eigenlijk bij wie Jaap zich aansluit..
ik ben ervoor dat hij weer eens een mooie salto gaat proberenquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:31 schreef Borga het volgende:
Bwian gwjaat Fjwies sjo mjet dwe seep op fokkuh
jij vond het zo terecht dat jaap de jurk van lieke d'r lijf trok.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is reuze leuk...gewoon, omdat Huub de grootste teringlijder van het westelijk halfrond is.....![]()
(en omstreken)
Je mag vast niet meer koen van B en A....quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:32 schreef dieenebart het volgende:
Hij moet wel. Hij is als de dood voor dat beest.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
Brian over Fries: Mag ik hem met de zweep even opjutten.
Jammer dat hij toen niet zijn nek brakquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
ik ben ervoor dat hij weer eens een mooie salto gaat proberen![]()
Ik ook hoor. Maar ik ga niet zo infantiel met dieren om als hij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Hij moet wel. Hij is als de dood voor dat beest.
Zou ik ook zijn overigens.
Helder en duidelijk.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Onder alle omstandigheden trek ik iemand zijn kop eraf
Elke vrouw doet rare dingen als ze verliefd is, maar trouwen na 1 maand?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Geloof je dat echt. Ik denk dat Claire echt heel er verliefd is. Ze ziet gewoon de werkelijkheid niet meer onder ogen. Ze komt soms zo kinderachtig over, het lijkt wel een baby. Dat ze niet gestoort is, zoals hier wel eens wordt gesugereerd, spreek ik tegen. Achterlijk is ze niet, maar ze heeft heeeeeeel erg veel aandacht nodig.
Wanneer ga je weer?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:32 schreef dieenebart het volgende:
Vroeg net hetzelfde,dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:41 schreef Donnie29 het volgende:
Ik dacht dat Joris vandaag langs zou komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |