ik ben ervoor dat hij weer eens een mooie salto gaat proberenquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:31 schreef Borga het volgende:
Bwian gwjaat Fjwies sjo mjet dwe seep op fokkuh
jij vond het zo terecht dat jaap de jurk van lieke d'r lijf trok.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is reuze leuk...gewoon, omdat Huub de grootste teringlijder van het westelijk halfrond is.....![]()
(en omstreken)
Je mag vast niet meer koen van B en A....quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:32 schreef dieenebart het volgende:
Ik kom vanavond niet![]()
(gewoon voetbal kijken, sorry...)
Hij moet wel. Hij is als de dood voor dat beest.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
Brian over Fries: Mag ik hem met de zweep even opjutten.
Jammer dat hij toen niet zijn nek brakquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
ik ben ervoor dat hij weer eens een mooie salto gaat proberen![]()
Ik ook hoor. Maar ik ga niet zo infantiel met dieren om als hij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Hij moet wel. Hij is als de dood voor dat beest.
Zou ik ook zijn overigens.
Helder en duidelijk.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Onder alle omstandigheden trek ik iemand zijn kop eraf
Elke vrouw doet rare dingen als ze verliefd is, maar trouwen na 1 maand?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Geloof je dat echt. Ik denk dat Claire echt heel er verliefd is. Ze ziet gewoon de werkelijkheid niet meer onder ogen. Ze komt soms zo kinderachtig over, het lijkt wel een baby. Dat ze niet gestoort is, zoals hier wel eens wordt gesugereerd, spreek ik tegen. Achterlijk is ze niet, maar ze heeft heeeeeeel erg veel aandacht nodig.
Wanneer ga je weer?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:32 schreef dieenebart het volgende:
Ik kom vanavond niet![]()
(gewoon voetbal kijken, sorry...)
Vroeg net hetzelfde,dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:41 schreef Donnie29 het volgende:
Ik dacht dat Joris vandaag langs zou komen?
Het is maar een (tv) spelletjequote:Op dinsdag 8 april 2008 20:44 schreef fredfik het volgende:
schandalig als de febo dit goed keurt om het etentje te verzieken !!!!!!!!!!!!!!
Nee, ik ook niet. Ik vind het dus ook niet vreemd, dat dat beest zo doet bij de bewoners.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar ik ga niet zo infantiel met dieren om als hij.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:40 schreef Varen het volgende:
De kok is er.
[ afbeelding ]
Er is bij hem ingebroken
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:43 schreef Varen het volgende:
De kok zijn autobanden zijn lek geprikt
That's my boy!quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Onder alle omstandigheden trek ik iemand zijn kop eraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |