Aziaten zijn echt zo schattig he, hoe zoetsappig is dat programma zegquote:
Idd, wat is er mis met een heerlijke Hoegaarden na het sporten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:43 schreef Ang3l het volgende:
Oooohooowhooo, come on baby turn the lights off
Zometeen terras en dan sporten. Verkeerde volgorde eigenlijk
Volgens mij geven ze geen positief reisadvies voor Iranquote:
jij snapt hetquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Iets kan idd wel een hint zijn, maar alleen voor bepaalde mensen.
Hier is het 20 graden of zo met zonneschijn. Dus wat ging ik doen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:50 schreef Tomasso het volgende:
Het is koud buiten nu.
Jap eerst een paar dagen tent slapen en dan naar petra. Heb er al zin in. Maar eerst eens afwachten nog wat ik dan van de belasting terugkrijg.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze geen positief reisadvies voor Iran
Jordanië daarentegen lijkt me inderdaad ook wel geweldig, alleen al de stad Petra in die kloof
edit: ik blaat maar wat...quote:
Tis je hobbie he!quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier is het 20 graden of zo met zonneschijn. Dus wat ging ik doen?
Juist. Sneeuw scheppen...
Ja dat zal tijd worden! .. :pquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:32 schreef Vlarp het volgende:
Zo! We gaan de komende tijd maar weer eens druk zijn met Sinterklaas
Er zijn hier geen pretparken of klokken in de buurt hoor...quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:31 schreef hierissieweer het volgende:
Pff nu nog op zoek naar een vakantie voor mijn andere client...
Iemand nog op zoek naar een maatje voor tussen de 22ste en 31ste mei? Hij praat graag, heeft heel veel energie, tis een klein aandoenlijk mannetje, is autistisch, houd van pretparken en klokken (en alles wat daarmee te maken heeft) en luistert naar de bijnaam "spetter"
Wonderer, volgens mij zou hij het helemaal geweldig vinden bij jou, bedenk ik mij net...
Jammer, maar hij houd wel van verhalen luisteren, sneeuwruimen en mensen die in zwart verkleed zijnquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn hier geen pretparken of klokken in de buurt hoor...
Het zou zelfs zo maar kunnen dat ik moet helpen bij een draaidag in dat weekend van de shizzlepartyquote:
nou ja dan gaan we allemaal maar figureren :pquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het zou zelfs zo maar kunnen dat ik moet helpen bij een draaidag in dat weekend van de shizzleparty!, maar dat komt wel goed heur
Als Zwarte Piet?!quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:00 schreef Manias het volgende:
[..]
nou ja dan gaan we allemaal maar figureren :p
Zwarte Miet?quote:
Ja, ik las dat jullie dit jaar o.a. Joep Sertons hadden weten te strikkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:32 schreef Vlarp het volgende:
Zo! We gaan de komende tijd maar weer eens druk zijn met Sinterklaas
Ben je in de stad dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:54 schreef Cybart het volgende:
ang3l, waar gaan we nu vrijdag op stap?
Ben er denk ik ook welquote:
inderdaad, jerre moet dan eigenlijk ook vrij zijn!quote:Op woensdag 9 april 2008 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben er denk ik ook wel
Moet die Jerre-hoer werken?
Eind mei, huh?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jammer, maar hij houd wel van verhalen luisteren, sneeuwruimen en mensen die in zwart verkleed zijn
Ik vind het schan-da-lig dat je nichtje het nu op moet lossen voor wondererquote:Op woensdag 9 april 2008 00:46 schreef hierissieweer het volgende:
Mijn nichtje lost het al op...
jap best wel, maar heb jij dat nooit dat je ineens een kinderwens bij je op komt?quote:
je mag mij wel adopterenquote:
Oh, absoluut. Het lijkt me schitterend om een kind wat je zelf ter wereld hebt gebracht met je partner op te zien groeien en dezelfde eigenschappen te zien hebben als jij ook hebt. Maar helaas. Het scheelt wel veel geld, geen kinderen hebben.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jap best wel, maar heb jij dat nooit dat je ineens een kinderwens bij je op komt?
ik wens op geen manier dan ook in dezelfde zin, of vergeleken te worden met Jensenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:22 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb geen banners na de OP
En Stroekie, jouw verhaal doet me denken aan iets wat ik bij Jensen zag. Zat zo'n sm meesteres met een angekleden baby op schoot (met masker op en allebij wel in het rubber) Vertelde dat ze dan ook seksuele handelingen deed enzo
Bah!
hadden ze nietquote:Op woensdag 9 april 2008 12:44 schreef Cybart het volgende:
zo eens kijken of ik de albums van Benny Sings en Giovanca op de spreekwoordelijke kop kan gaan tikken...
Dat wil ik de wereld niet aan doenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:33 schreef Tomasso het volgende:
dezelfde eigenschappen te zien hebben als jij ook hebt
Dan moet je geen kindje krijgen op natuurlijke manier.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat wil ik de wereld niet aan doen.
Nee hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l had mij opgesloten in zijn huis, zou hij er iets mee willen zeggen?
kwamen de schilders weer langs/voorbij ?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l had mij opgesloten in zijn huis, zou hij er iets mee willen zeggen?
Zo voel ik het ook. Maar er zitten buiten het geld aspect ook meer nadelen aan. Wat denk je van het feit dat je geen sociaal leven meer hebt en het feit dat je nooit meer de vrijheid om te gaan en te staan waar je maar wilt...quote:Op woensdag 9 april 2008 13:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oh, absoluut. Het lijkt me schitterend om een kind wat je zelf ter wereld hebt gebracht met je partner op te zien groeien en dezelfde eigenschappen te zien hebben als jij ook hebt. Maar helaas. Het scheelt wel veel geld, geen kinderen hebben.
het lijkt wel het weerquote:Op woensdag 9 april 2008 15:28 schreef PJORourke het volgende:
Pfff.... wat zijn mannen toch wisselvallig
Ja daar kun je ook niet mee praten.quote:
Jij zit ook op een hoger niveau.quote:
jerre is vrijdag vrijquote:Op woensdag 9 april 2008 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben er denk ik ook wel
Moet die Jerre-hoer werken?
Stroek, ik denk dat met name jij het heel goed zult kunnen vinden met mijn boer.quote:
serie zei jij nou dat de makers van Skin ook gemaakt hadden?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat wil ik de wereld niet aan doen.
Gokje wagen?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:18 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me toch af over welke mannen jullie het hebben...
Nahquote:
die snoezepoes van jou verdieping heeft een muis gevangen, ze was er vanmiddag mee aan het spelen op de galerijquote:Op woensdag 9 april 2008 18:15 schreef Ang3l het volgende:
Sebas heeft ruzie met de hond van z'n flatgenoten
Ik ga morgen wel eens een hartig woordje met de hond spreken!
helaas moet ik de april voorstelling aan mij voorbij laten gaan, want dan huppel ik nog op Cuba rondquote:Op woensdag 9 april 2008 17:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Stroek, ik denk dat met name jij het heel goed zult kunnen vinden met mijn boer.
Aangezien jullie allebei uit een boerengezin komen.
Hij gaat mee naar friso komende maand, dat is dan zijn eerste keer op een feest met een homoseksueel tintje.
Nee, hij gaat OF maurits, OF roog OF La Ona heten, hangt ook van het geslacht afquote:Op woensdag 9 april 2008 19:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En die krijgt dan de naam Flappie ?
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Nee, hij gaat OF maurits, OF roog OF La Ona heten, hangt ook van het geslacht af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |