door alcohol ga je nog ouder uitzien, not goodquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:12 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik heb koffie nodig heel veel ! Veel wijn is niet goed geloof ik
Dat is wel heel lang terug... ik was er in 2002 of zo en toen was het al de Backstreet. Het is geloof ik de enige tent die om zes uur sluit, was de enige reden om daar heen te gaan iig.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben er alleen ooit geweest toen het nog de YES heette. Hetr ligt er ook een beetje vreemd achteraf
welcome backquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:45 schreef Wexy het volgende:
tjong he zit zomaar t vorige topic vol...... vond het al zo stil in MyAT
biw
hahaha dat valt best wel mee, ik werd gisteren 25 geschat door de slachtoffers van de nachtquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
door alcohol ga je nog ouder uitzien, not good.
Trouwens Jamie King is best wel een lekker ding uh.
Mel Bhttp://stepitupanddance.i(...)_and_dance_tv_video/
onderwelke internetsteen heb jij de afgelopen week gezeten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ty... de foto's had je mogen laten hoorquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
welcome back
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mag je meegenieten met JT foto´s.
of je reageert gewoon nietquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:07 schreef DennisMoore het volgende:
Ah, humor van de bovenste plank dus.
Of ik reageer gewoon wel. Forum enzo.quote:
Tja, dat jij even hard tegen een muur aanrent, ook een optiequote:het is een optie
quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Of ik reageer gewoon wel. Forum enzo.
[..]
Tja, dat jij even hard tegen een muur aanrent, ook een optie.
Projectiequote:Op zaterdag 5 april 2008 15:17 schreef Cybart het volgende:
want ik schat zo in, dat jij daar wel zo ubergeil van wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |