edit: ik blaat maar wat...quote:
Tis je hobbie he!quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier is het 20 graden of zo met zonneschijn. Dus wat ging ik doen?
Juist. Sneeuw scheppen...
Ja dat zal tijd worden! .. :pquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:32 schreef Vlarp het volgende:
Zo! We gaan de komende tijd maar weer eens druk zijn met Sinterklaas
Er zijn hier geen pretparken of klokken in de buurt hoor...quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:31 schreef hierissieweer het volgende:
Pff nu nog op zoek naar een vakantie voor mijn andere client...
Iemand nog op zoek naar een maatje voor tussen de 22ste en 31ste mei? Hij praat graag, heeft heel veel energie, tis een klein aandoenlijk mannetje, is autistisch, houd van pretparken en klokken (en alles wat daarmee te maken heeft) en luistert naar de bijnaam "spetter"
Wonderer, volgens mij zou hij het helemaal geweldig vinden bij jou, bedenk ik mij net...
Jammer, maar hij houd wel van verhalen luisteren, sneeuwruimen en mensen die in zwart verkleed zijnquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn hier geen pretparken of klokken in de buurt hoor...
Het zou zelfs zo maar kunnen dat ik moet helpen bij een draaidag in dat weekend van de shizzlepartyquote:
nou ja dan gaan we allemaal maar figureren :pquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het zou zelfs zo maar kunnen dat ik moet helpen bij een draaidag in dat weekend van de shizzleparty!, maar dat komt wel goed heur
Als Zwarte Piet?!quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:00 schreef Manias het volgende:
[..]
nou ja dan gaan we allemaal maar figureren :p
Zwarte Miet?quote:
Ja, ik las dat jullie dit jaar o.a. Joep Sertons hadden weten te strikkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:32 schreef Vlarp het volgende:
Zo! We gaan de komende tijd maar weer eens druk zijn met Sinterklaas
Ben je in de stad dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:54 schreef Cybart het volgende:
ang3l, waar gaan we nu vrijdag op stap?
Ben er denk ik ook welquote:
inderdaad, jerre moet dan eigenlijk ook vrij zijn!quote:Op woensdag 9 april 2008 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben er denk ik ook wel
Moet die Jerre-hoer werken?
Eind mei, huh?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jammer, maar hij houd wel van verhalen luisteren, sneeuwruimen en mensen die in zwart verkleed zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |