Ik vind het schan-da-lig dat je nichtje het nu op moet lossen voor wondererquote:Op woensdag 9 april 2008 00:46 schreef hierissieweer het volgende:
Mijn nichtje lost het al op...
jap best wel, maar heb jij dat nooit dat je ineens een kinderwens bij je op komt?quote:
je mag mij wel adopterenquote:
Oh, absoluut. Het lijkt me schitterend om een kind wat je zelf ter wereld hebt gebracht met je partner op te zien groeien en dezelfde eigenschappen te zien hebben als jij ook hebt. Maar helaas. Het scheelt wel veel geld, geen kinderen hebben.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jap best wel, maar heb jij dat nooit dat je ineens een kinderwens bij je op komt?
ik wens op geen manier dan ook in dezelfde zin, of vergeleken te worden met Jensenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:22 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb geen banners na de OP
En Stroekie, jouw verhaal doet me denken aan iets wat ik bij Jensen zag. Zat zo'n sm meesteres met een angekleden baby op schoot (met masker op en allebij wel in het rubber) Vertelde dat ze dan ook seksuele handelingen deed enzo
Bah!
hadden ze nietquote:Op woensdag 9 april 2008 12:44 schreef Cybart het volgende:
zo eens kijken of ik de albums van Benny Sings en Giovanca op de spreekwoordelijke kop kan gaan tikken...
Dat wil ik de wereld niet aan doenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:33 schreef Tomasso het volgende:
dezelfde eigenschappen te zien hebben als jij ook hebt
Dan moet je geen kindje krijgen op natuurlijke manier.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat wil ik de wereld niet aan doen.
Nee hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l had mij opgesloten in zijn huis, zou hij er iets mee willen zeggen?
kwamen de schilders weer langs/voorbij ?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l had mij opgesloten in zijn huis, zou hij er iets mee willen zeggen?
Zo voel ik het ook. Maar er zitten buiten het geld aspect ook meer nadelen aan. Wat denk je van het feit dat je geen sociaal leven meer hebt en het feit dat je nooit meer de vrijheid om te gaan en te staan waar je maar wilt...quote:Op woensdag 9 april 2008 13:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oh, absoluut. Het lijkt me schitterend om een kind wat je zelf ter wereld hebt gebracht met je partner op te zien groeien en dezelfde eigenschappen te zien hebben als jij ook hebt. Maar helaas. Het scheelt wel veel geld, geen kinderen hebben.
het lijkt wel het weerquote:Op woensdag 9 april 2008 15:28 schreef PJORourke het volgende:
Pfff.... wat zijn mannen toch wisselvallig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |