Finland overslaanquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:27 schreef Dichterbijer het volgende:
Een rondje scandinavie binnen 14 dagen... wat is aan te bevelen.
Mag ik vragen hoe je daarbij komt?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:12 schreef ghizzer het volgende:
zag dat een enkeltje varsseveld - antwerpen volgens ns-site EUR 14,20 of zo kost.
jazeker mag dat. via www.ns.nl enkele reis is overigens met 40 procent korting (heb een kortingskaart, echter niet voor internationale reizen).quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je daarbij komt?
Probeer het nog maar eens dude, en dan goed lezen. Die 14,20 is een ENKELTJE korting naar Roosendaal.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:37 schreef ghizzer het volgende:
jazeker mag dat. via www.ns.nl enkele reis is overigens met 40 procent korting (heb een kortingskaart, echter niet voor internationale reizen).
Wat ben je allemaal van plan en waarom loop je zo te stuntelen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:42 schreef ghizzer het volgende:
aj, goed dat je het zegt. minder man! maar weet jij dan op welke manieren ik aan een enkele reis antwerpen-brussel kan komen? hebben ze in roosendaal een loket oid?
Van Antwerpen naar Brussel? Hmm. Knapquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:43 schreef Willy84 het volgende:
Gewoon uit de kaartautomaat tenzij je zo een ouderwetse hebt met codes intoetsen.
Ja, dat dacht ik ook eerstquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:17 schreef Willy84 het volgende:
Ow fok, dacht dat bij van Varseveld naar Antwerp[en wilde.
Nou ja, wie weet wat hij nog meer wil en of een Railpass of iets dergelijks goedkoper kan zijn bijvoorbeeld.quote:Nu ook van Antwerpen naar Brussel Gewoon in Belgie kopen lijkt me
Ik geloof niet dat hij daar langs komt..quote:of je moet naar NS internationaal dat tegenwoordig Hispeed heet. Kun je gelijk de "lounge" uitproberen
Als je van Varsseveld naar Antwerpen wilt, en je vraagt je af wat goedkoper is:quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:05 schreef ghizzer het volgende:
fucked! kut zeg.. heb het fout getypt. ik bedoel inderdaad dat ik graag van Varsseveld naar Antwerpen wil (en dus niet van Antwerpen naar Brussel, 1000x maal sorry). maar iemand een idee? moet ik dan in Roosendaal of zo een enkeltje Roosendaal Antwerpen kopen? Alvast hartelijk dank!
het gaat mij om het volgendequote:Op zaterdag 12 april 2008 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je van Varsseveld naar Antwerpen wilt, en je vraagt je af wat goedkoper is:
a) Een retourtje Varsseveld - Antwerpen met korting op het NLse deel OF
b) Een kruidvatkaartje en een retourtje roosendaal - antwerpen
dan is het juiste antwoord B
Kruidvatkaartjequote:Op zaterdag 12 april 2008 22:18 schreef ghizzer het volgende:
[..]
het gaat mij om het volgende
op zaterdag 19 april enkele reis Varsseveld - Antwerpen Centraal
op maandag 21 april enkele reis Antwerpen Centraal - Duivendrecht
quote:
Juist niet. De mens is een van de meest onbetrouwbare factoren in beslissingsprocessen. Bij rijkswaterstaat, en dan niet de delen verantwoordelijk voor het spoor, is dat compleet doorgerekend en is men erachter gekomen dat je veel beter een computer (met voldoende bakc-ups) de beslissingen kan laten nemen.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:34 schreef Duvel het volgende:
Bij een systeemfout wil je toch dat de mens het kan overnemen van de machine? Dat zou, naast redundantie, het grote aandachtspunt moeten zijn.
Ik had het dan ook specifiek over uitval. Voorts maak je met een slimmer systeem de mens nog dommer. Wil je dat?quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:43 schreef Fixers het volgende:
Nu is treinverkeer regelen toch wel wat anders dan bepalen of er een deurtje open of dicht moet. En zijn er wat meer variabelen waar op korte termijn rekening mee gehouden moet worden. Een computer de meest efficiente treinenloop laten uitrekenen is een primaplan. Vermits ze het natuurlijk allemaal meervoudig uitvoeren en het niet van één servertje op één locatie met één kabeltje laten afhangen.
Fundamentele onzin. Iedere computer is zo nauwkeurig als zijn eigen programmeur. En het toeval wil dat dat meestal een mens is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:43 schreef Fixers het volgende:
Juist niet. De mens is een van de meest onbetrouwbare factoren in beslissingsprocessen. Bij rijkswaterstaat, en dan niet de delen verantwoordelijk voor het spoor, is dat compleet doorgerekend en is men erachter gekomen dat je veel beter een computer (met voldoende bakc-ups) de beslissingen kan laten nemen.
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had het dan ook specifiek over uitval. Voorts maak je met een slimmer systeem de mens nog dommer. Wil je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |