Daarvoor heb je intelligente agenten. Een zelflerend systeem is in dat opzicht ideaal, omdat deze goede oplossingen aandraagt en mocht eenzelfde situatie zich in de toekomst weer voordoen, dan kan er teruggegrepen worden op de opgedane kennis, maar wordt er ook gekeken naar nog betere oplossingen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fundamentele onzin. Iedere computer is zo nauwkeurig als zijn eigen programmeur. En het toeval wil dat dat meestal een mens is.
Dat kan ook niet, want er kunnen situaties zich voordoen waarbij de mens toch het systeem moet overrulen, omdat er betere oplossingen mogelijk zijn die het systeem niet kent.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:07 schreef Duvel het volgende:
Helaas worden de treinen vervolgens bestuurd door mensen. Het gaat er bij mij niet in dat je de mens rücksichtlos kunt vervangen.
Ja, da's allemaal leuk, maar dat soort systemen zijn maximaal net zo zelflerend als de mens ze gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
Daarvoor heb je intelligente agenten. Een zelflerend systeem is in dat opzicht ideaal, omdat deze goede oplossingen aandraagt en mocht eenzelfde situatie zich in de toekomst weer voordoen, dan kan er teruggegrepen worden op de opgedane kennis, maar wordt er ook gekeken naar nog betere oplossingen.
Thanx! en dat kaartje maandsretour kan ik kopen op station Roosendaal? weet je misschien ook hoeveel deze (ongeveer) gaat kosten?quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kruidvatkaartje
Tweemaands retour Roosendaal - Antwerpen Agglo met korting op het Nederlandse deel
Enkeltje Roosendaal - Duivendrecht met korting
kan je op ieder station met touchscreen automaat halen, gewoon ff proberen. Ik schat een euro of 18quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:16 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Thanx! en dat kaartje maandsretour kan ik kopen op station Roosendaal? weet je misschien ook hoeveel deze (ongeveer) gaat kosten?
ok thanx. heb het met het NS-oefending al gezien. Onderaan zo'n icoontje. thanx nogmaals!quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan je op ieder station met touchscreen automaat halen, gewoon ff proberen. Ik schat een euro of 18
NS oefending geeft geen internationale tarievenquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:26 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ok thanx. heb het met het NS-oefending al gezien. Onderaan zo'n icoontje. thanx nogmaals!
dat klopt inderdaad, maar zag in ieder geval dat het qua kosten geen drol uitmaakt of je nou een enkeltje koopt (EUR 8,40) of een retoutje (EUR 16,80) naar Antwerpen (www.hispeed.nl). Dus het worden gewoon 2 enkeltjes denk ik. Even kijken hoe ik dat op de terugweg vanaf Antwerpen Centraal het daar bij kaartautomaat/loket ga regelen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NS oefending geeft geen internationale tarieven
nicequote:Op zaterdag 12 april 2008 22:40 schreef dennistd het volgende:
Foto's van de 1202 en 252 van vanmorgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan mag jij me nog even vertellen waarom Tsjernobyl heeft plaatsgevonden en waarom die CXX Frogs tegen elkaar aan zijn geklapt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben het met je eens dat het treinverkeer veel te complex is om door een stel incompetente failliete-boedel-huilende prorail-josti's met een IQ van rond het vriespunt te laten bestieren. Dan kan inderdaad vrij vlot het beeld ontstaan dat de processor van een PalmPilot van 1996 het beter zou doen. En waarschijnlijk zou dat nog echt zo zijn ook. Maar dan hebben we het bepaald niet over het maximum aan werk- en denkniveau wat binnen de Homo Sapiens Sapiens mogelijk is, en ik vind het eigenlijk vrij schokkend dat je voetstoots aanneemt dat dat wel het geval zou zijn.
www.b-rail.bequote:Op zondag 13 april 2008 11:44 schreef ghizzer het volgende:
iemand enig idee wat de website is van de Belgische Spoorwegen?
Huh? Ehh.. Menselijke fouten zeker? Fouten die een computer niet gemaakt zou hebben? Zoiets?quote:Op zondag 13 april 2008 11:48 schreef en_door_slecht het volgende:
En dan mag jij me nog even vertellen waarom Tsjernobyl heeft plaatsgevonden en waarom die CXX Frogs tegen elkaar aan zijn geklapt.
Volgens mij kan dat zo ver ik weet alleen bij de Duitstalige landen. Duitsland, Oostenrijk iig wel, Zwitserland weet ik niet zeker, ivm de vele private bedrijven daar. Wist je trouwens dat er in Zwitserland meer private vervoerders zijn dan in Engeland. Dat werd tenminste zo verteld tijdens Rail Away afgelopen week.quote:Op zondag 13 april 2008 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
HiSpeed is avoidable, dat is duidelijk. Kan je bij de NMBS je ticket bijvoorbeeld meteen zelf afdrukken of zo?
En dat terwijl ik nog nooit echt fatsoenlijk in Zwitserland ben geweest. Hooguit enkele malen op doorreisquote:Op zondag 13 april 2008 12:31 schreef ghizzer het volgende:
was iig wel bekend ja.. ben een paar keer in Zwitserland geweest en het stikt er echt van de private vervoerders daar. oh ja.. weet iemand of Roosendaal een loket heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |