Hey, doe eens aardig!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:26 schreef djnospinzone het volgende:
Wie is die mongool die voorstelde om Zenden terug te halen in het vorige topic? Ik stel voor: stenigen.
Jij bent stiekem gewoon 1 van de 5quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey, doe eens aardig!.
133 PSV-ers uit Amsterdam. Moet niet gekker worden!.
Jij was het hè Ray!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey, doe eens aardig!.
133 PSV-ers uit Amsterdam. Moet niet gekker worden!.
Helsinki?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:24 schreef dndiek het volgende:
Leuke cijfers over de SCC-houders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog maar een keertje
Lekker genuanceerd. Dat was ik.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:26 schreef djnospinzone het volgende:
Wie is die mongool die voorstelde om Zenden terug te halen in het vorige topic? Ik stel voor: stenigen.
Dit slaat al helemaal nergens op. Zenden is gewoon al 4jr over z'n top heen, dus 'nog niet goed genoeg'? Dit moet zijn 'niet meer goed genoeg'.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:58 schreef jmac het volgende:
Mwah vind 'm nog lang niet goed genoeg. Wordt 't weer zo'n aissati.
ja daar zat ik ook al naar te kijken.. Zou die gast werkelijk elke wedstrijd bezoeken?quote:
De laatste keer dat jij met enigszins fatsoenlijk taalgebruik in een topic hebt gereageerd, ligt ook al enige tijd achter ons, is het niet?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:26 schreef djnospinzone het volgende:
Prachtig! Het leeft bij de fans, nu nog de spelers. Vol dr' op zeg ik!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:25 schreef jmac het volgende:
http://www.telesport.nl/v(...)omloop__.html?p=13,1
Misschien in het begin van het seizoen een paar maanden op stage geweest in Finlando oid?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:10 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ja daar zat ik ook al naar te kijken.. Zou die gast werkelijk elke wedstrijd bezoeken?
Als je van een wedstrijd van psv komt met de trein stappen er genoeg uit in bredaquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:36 schreef Imperatore het volgende:
Het aantal seizoenskaarthouders in Breda valt me tegen, misschien moet ik er wat aan doen. Je kunt wel merken dat NAC een zeer loyale aanhang heeft. Of zullen hier meer Feyenoord-fans wonen (dan PSV)?![]()
Ik begin je expertise meer en meer verdacht te vinden. Maar dat was hier al eens eerder opgemerkt volgens mij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als je van een wedstrijd van psv komt met de trein stappen er genoeg uit in breda
hehe beetje jammerlijk dat het t-shirt alleen nog zondag te koop is bij het stadion.. Als et een beetje mooi weer ga ik er even eentje halenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:25 schreef jmac het volgende:
http://www.telesport.nl/v(...)omloop__.html?p=13,1
Ik twijfel nog een beetje of ik vanuit Groningen naar Eindhoven zal of niet..quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:48 schreef Muncky het volgende:
Zondag
Reken maar dat ik vanuit Zwolle naar Eindhoven ga!
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:24 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog maar een keertje
tuurlijk, bier drinken in centrumquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:50 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje of ik vanuit Groningen naar Eindhoven zal of niet..
Exacto!quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tuurlijk, bier drinken in centrum
mja tis alleen zo zonde mochten ze het onverhoopt niet worden zondag..quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tuurlijk, bier drinken in centrum
Vayrynen zelfquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:43 schreef ruud.nl het volgende:
Misschien heeft de vader van Vayrynen een kaart gekregen.
vorige jaren was het wel rond die tijd ja of iets later als de platte kar weer vasstond tussen het publiek in de stadquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:59 schreef Muncky het volgende:
[..]
Exacto!
Zijn er al eventuele tijden bekend enzo voor de huldiging? Uurtje of 7?
Ach, we gaan wel de hele middag bier drinken dan..![]()
ja maar stél nou dat.... Het is nog steeds mogelijk dat ze het niet wordenquote:
Door PSV uitgegeven, of kan ik dat ook over andere clubs ergens vinden?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:24 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog maar een keertje
Jullie moeten kampioen worden, mochten wij zondag winnen doen jullie er ons een groot plezier mee.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:14 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ja maar stél nou dat.... Het is nog steeds mogelijk dat ze het niet worden
kheb alleen geen auto, dus moet met het OV komen.. vandaar ook mijn twijfel nog..quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:33 schreef Muncky het volgende:
We pakken gewoon de auto zodra het duidelijk is dat ze kampioen zijn!
Dusja, MOET goedkomen!
Ze hebben zeker weer gewoon getrefbald, maar durven dat niet te zeggenquote:PSV vreest Afellay langer te moeten missen
Het is hoogst onzeker of Ibrhim Afellay donderdag inzetbaar is in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Fiorentina. De watervlugge middenvelder krijgt in de Nederlandse competitie vele aanslagen op zijn enkels te verwerken van verschillende spelers van de tegenstander. Zo ook afgelopen zondag tegen de Heracles. Afellay ontbrak vandaag op de training en heeft een scan laten maken in het ziekenhuis. PSV vreest de spelmaker vanwege een enkelblessure langer te moeten missen. Eerder vroeg de international openlijk al op een betere bescherming van de scheidsrechters.
uit het EDquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:31 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Door PSV uitgegeven, of kan ik dat ook over andere clubs ergens vinden?
en nu is het definitief..quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:54 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ze hebben zeker weer gewoon getrefbald, maar durven dat niet te zeggen
Bronquote:Afellay definitief niet tegen Fiorentina
Ibrahim Afellay moet het beslissende UEFA Cup-duel met Fiorentina aan zich voorbij laten gaan. De middenvelder heeft in de competitiewedstrijd tegen Heracles Almelo een enkelblessure opgelopen en moet verstek laten gaan.
De jonge international, die het komende competitieduel met FC Twente moet missen vanwege een schorsing, wist al snel dat het niet goed zat met zijn enkel na een forse overtreding van Rob Maas. "Hij ging vol op mijn enkel staan. Ik voelde direct dat het niet goed was", zo vertelt hij op de clubsite van PSV.
Sef Vergoossen kan donderdagavond wel weer een beroep doen op Eduardo Alcides en Ismaïl Aissati. Laatstgenoemde is mogelijk de vervanger van Afellay, maar waarschijnlijk is dat Vergoossen kiest voor Otman Bakkal of Balasz Dzsudzsák.
Lijkt me wel. Was twee jaar geleden tegen Groningen ook het geval.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Zondag he, die wedstrijd, is die ook ergens in de stad te volgen?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:07 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat gaan we trouwens doen tegen Fiorentina donderdag?
misschien die van munchen wel bommel hequote:Op dinsdag 8 april 2008 17:36 schreef ganzenherder het volgende:
De medelimbo's doen het netjes, had niet zon hoog aantal verwacht al zie ik altijd genoeg mensen de trein naar Maastricht en Venlo nemen naar een wedstrijd, puik![]()
Dom vraagje misschien maar wat moet ik me voorstellen van de seizoenskaarthouders in Monaco en Munchen enzo, hebben die een seizoenskaart en pikken ze de leukste wedstrijden van het jaar eruit? Anders lijkt het me vrij onbetaalbaar
Hehequote:Op dinsdag 8 april 2008 17:06 schreef -SG- het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5751![]()
donderdag met mijn laptop op de universiteit een stream zien te vinden, zondag wakker worden als het hele feest al afgelopen isquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Absoluut, donderdag in het stadion, zondag in de stad op groot scherm kijken!
PSV moet Alex weer huren!quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:40 schreef Ruudt het volgende:
Rajkovic langer in Eindhoven
EINDHOVEN - PSV gaat er vanuit dat het ook volgend seizoen kan beschikken over Slobodan Rajkovic. De Serviër wordt gehuurd van Chelsea, de Eindhovenaren rekenen erop dat het huurcontract wordt verlengd.
afbeelding vergroten Slobodan Rajkovic. FOTO REUTERS
Zowel PSV, Chelsea als de speler heeft de wens uitgesproken om de huidige situatie te continueren. Eduardo Alcides, een andere Chelsea-huurling, gaat PSV normaal gesproken wel verlaten. Chelsea wil hem verkopen.
Da's mooi!
Ik vraag me af of PSV hem had gecontracteerd als hij wél een normaal salaris eiste. Ik zou het niet gek vinden als ze hem hadden vastgelegd, alhoewel ze Tardelli wél goed ingeschat hebben (maargoed die kon ook écht niet voetballen)quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Te hoog salaris.
Echt overtuigend is het nooit geweest wat hij heeft laten zien in PSV-shirtquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vraag me af of PSV hem had gecontracteerd als hij wél een normaal salaris eiste. Ik zou het niet gek vinden als ze hem hadden vastgelegd, alhoewel ze Tardelli wél goed ingeschat hebben (maargoed die kon ook écht niet voetballen)
't Lempke...quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Zondag he, die wedstrijd, is die ook ergens in de stad te volgen?
Werknemers van Philips die tijdelijk op de High Tech Campus wonen, buitenlandse studenten die hier tijdelijk wonen enz. enz....ook die zijn in dat overzicht opgenomen lijkt mij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:36 schreef ganzenherder het volgende:
Dom vraagje misschien maar wat moet ik me voorstellen van de seizoenskaarthouders in Monaco en Munchen enzo, hebben die een seizoenskaart en pikken ze de leukste wedstrijden van het jaar eruit? Anders lijkt het me vrij onbetaalbaar
Jammer, had al zo'n beeld van multimiljonairs die even snel met de privejet naar Eindhoven gingen om even de wedstrijd te checkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:32 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
't Lempke...![]()
[..]
Werknemers van Philips die tijdelijk op de High Tech Campus wonen, buitenlandse studenten die hier tijdelijk wonen enz. enz....ook die zijn in dat overzicht opgenomen lijkt mij.
Bakkal en aissati kunnen elkaar niet eens aankijken. Of naar beneden kijken of naar links ofzoquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:06 schreef -SG- het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5751![]()
je scc is goud waardquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:30 schreef knep het volgende:
Kan zondag niet![]()
.
Donderdag ben ik er wel bij, dat verzacht het enigszins.
die uit Newcastle komen bijvoorbeeld vrijwel elke competitie wedstrijd over vanuit Engelandquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:36 schreef ganzenherder het volgende:
De medelimbo's doen het netjes, had niet zon hoog aantal verwacht al zie ik altijd genoeg mensen de trein naar Maastricht en Venlo nemen naar een wedstrijd, puik![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 01:25 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws dat Slobodan nog een jaartje blijft.
Doe eens geintje lezen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij met enigszins fatsoenlijk taalgebruik in een topic hebt gereageerd, ligt ook al enige tijd achter ons, is het niet?
quote:Eindhoven róckt nu ook voor PSV
door Mark van Bergen. dinsdag 08 april 2008 | 19:57
Laatst bijgewerkt op: woensdag 09 april 2008 | 09:12
EINDHOVEN - Eindhoven staat bekend als 'Rockcity', met veel PSV-fans onder de artiesten. Maar muzikaal bewijs? Ho maar. Tot nu.
Nu is er het PSV Rockcity Anthem, een heftig rocknummer van de Eindhovense muzikanten Denvis, zijn band The Spades en Björn van der Doelen, zelf ex-PSV'er. Met 'radiocommentaar' van de Mierlose acteur Frank Lammers. Een ode aan hún club, hopelijk ter ere van een nieuwe landstitel.
Initiatief ED
De gelegenheidsformatie kwam tot stand op initiatief van deze krant, die er een gevoelige snaar mee raakte. "Het idee boort gevoelens aan waar wij al langer mee lopen", aldus Denvis. "Niet alleen over het gemis van een Eindhovens rockgeluid in het stadion, maar ook ergernis over de terreur van carnavals- en housedreunen daar. Ieder zijn ding hoor, maar mijn pa bijvoorbeeld gaat daardoor al jaren niet meer kijken." Van der Doelen: "Het werd tijd voor een tegengeluid."
PSV heeft inmiddels volop interesse getoond. Denvis: "Er wordt zelfs over gedacht het nummer uit te brengen als officiële kampioenssingle en een live optreden te verzorgen op het Stadhuisplein, tijdens het huldigingsfeest."
De groep zou het al geweldig vinden als het nummer gedraaid – én opgepikt – wordt in het stadion. 'Doelen' kan zich als ervaringsdeskundige ook goed voorstellen dat het de spelers een zetje kan geven. "Als ze dit horen tijdens de warming-up, zijn ze goed wakker."
>> Bekijk woensdag de making-of van 'PSV Rockcity Anthem' op ED.nl. Vrijdag gaan de clip en het nummer daar in première.
Klopt. Een vriend van me heeft in het stadion wel eens naast zo'n kerel gezeten.quote:Op woensdag 9 april 2008 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die uit Newcastle komen bijvoorbeeld vrijwel elke competitie wedstrijd over vanuit Engeland
Ik hoorde het net in het journaalquote:Op woensdag 9 april 2008 09:34 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:PSV Rockcity Anthem
The ball goes round, it rolls wherever it goes
Our team is hot, it plays whatever it knows (and it shows!)
PSV has got the better of me
PSV has brought you down to your knees
We strike with force and give you hell with our blows
We got no pain, got no stress, no egos
PSV will overcome and pull through
PSV will get the best out of you
Eindhoven wins with the spirit it's got
Red and white are buried deep in my heart
A Philips-tattoo on your back makes it real
Rockcity salutes and honours our team
PSV is made for fame and glories
PSV is king, everybody agrees
quote:Van Basten laat oog op Koevermans vallen
Marco van Basten is druk doende met de voorbereidingen op het nieuwe seizoen van Ajax. De oud-international en huidig bondscoach van Oranje sprak al met Arsenal over een eventueel samenwerkingsverband en heeft voor het nieuwe seizoen, waar de jacht op de titel centraal staat, zijn oog laten vallen op Miralem Sulejmani, Danijel Pranjic (beide Heerenveen) en Danny Koevermans (PSV).
Koevermans, zo weet VI te melden, is in beeld als mogelijke opvolger van Klaas-Jan Huntelaar. De topscorer in de Eredivisie lijkt na dit seizoen onhoudbaar voor Ajax. Tal ban buitenlandse clubs zijn gecharmeerd van de Achterhoeker.
Pranjic en Sulejmani zijn dit seizoen zeer op dreef bij sc Heerenveen. Middenvelder Pranjic geldt al jaren als een belangrijke steunpilaar in het elftal van Heerenveen. De Kroaat staat overigens ook in de belangstelling van Tottenham Hotspur. De ster van Sulejmani is na het vertrek van Alves naar Middlesbrough
quote:Vertonghen: "Ajax gewoon beter dan PSV"
De jonge Belg is dit seizoen als linksback een vaste kracht geworden in het elftal van de Amsterdammers. Vertonghen is van mening dat zijn club Ajax op bijna alle posities betere spelers heeft lopen dan de aanstaande landskampioen PSV.
Ajax-verdediger Jan Vertonghen beweert dat de Amsterdammers betere spelers in de selectie hebben dan PSV. De 20-jarige Belg doet deze opvallende uitspraak in een interview met Sportweek.
"Eigenlijk zijn wij beter dan PSV. Dat hebben we daar laten zien," aldus Vertonghen. "Ze zullen nu wel kampioen worden. Eigenlijk is het ongelooflijk. Afellay is de beste speler op de Nederlandse velden. Voor de rest vind ik ons op zowat elke positie beter."
"Met alle respect, maar als je de verdedigers van PSV één voor één bekijkt, dan zou misschien alleen Salcido bij ons aanspraak kunnen maken op een vaste plaats. Veel mensen hebben het over Aissati. Maar hoeveel heeft hij nou gespeeld dit seizoen?"
Vertonghen geeft verder aan dat hij hoopt dat middenvelder Edgar Davids nog een seizoen zal vastplakken aan zijn loopbaan. "Er wordt Edgar Davids verweten dat hij voetballend niet meer brengt wat hij kón brengen. Nou, alleen al door zijn coaching trekt hij de andere tien mee, hij is nog steeds superbelangrijk. Ik zou graag zien dat hij doorgaat," verklaart de jonge Belg.
"Nee, ik heb hem dat nog niet laten weten. Weet ook niet of anderen dat gedaan hebben. Misschien is het goed om dat te doen. Een signaal aan hem geven vanuit de spelersgroep. Edgar kunnen we volgend seizoen nog heel goed gebruiken."
quote:
Kan de onderbouw de belasting van een extra ring wel opnemen?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:17 schreef Whiteguy het volgende:
En het blijft maar weer angstvallig stil rondom uitbreiding van het stadion.... terwijl ik op psv.nl lees dat heel veel meer mensen interesse hebben in seizoenskaarten dan er beschikbaar zijn.
Is zoiets als atletico heeft met het stadion geen optie voor psv? Een stukje boven de weg bouwen -> eventueel ook over de spoorlijn heen in ons geval dus. Kan er 1 lange zijde een complete ring bovenop, dat zou ongeveer 7000 plaatsen zijn. Kom je op 42000 en dan voldoe je meteen precies aan de EK-norm.
Voorbeeldje: klik
Zo'n extra ring komt er schuin achter, niet er bovenop.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Kan de onderbouw de belasting van een extra ring wel opnemen?
Zeker, het zou er in de psv-situatie natuurlijk nooit zo mooi uit gaan zien omdat je wel met 'afgekapte' hoeken blijft zitten. Maarja meer plaatsen gaat imo momenteel even boven hoe het er van buiten af uit ziet. En ik schat ook dat zoiets relatief goedkoper is dan een heel scala aan kleine veranderingen om die 7000 plaatsen er bij te zoeken op een andere manier. Tussen het stadion en de weg, en de weg en het spoor kunnen vast een paar heipalen de grond in ter ondersteuning van een hoge ring (die steunpilaren voor de hoeken konden immers ook vrij makkelijk geplaatst worden... ). Misschien een bouwkundige hier die in kan schatten in hoeverre zoiets mogelijk is ?quote:
Dat is zeker handigquote:Op woensdag 9 april 2008 12:17 schreef Whiteguy het volgende:
En het blijft maar weer angstvallig stil rondom uitbreiding van het stadion.... terwijl ik op psv.nl lees dat heel veel meer mensen interesse hebben in seizoenskaarten dan er beschikbaar zijn.
Is zoiets als atletico heeft met het stadion geen optie voor psv? Een stukje boven de weg bouwen -> eventueel ook over de spoorlijn heen in ons geval dus. Kan er 1 lange zijde een complete ring bovenop, dat zou ongeveer 7000 plaatsen zijn. Kom je op 42000 en dan voldoe je meteen precies aan de EK-norm.
Nou... laat ik dan even wat uit de losse pols gooien:quote:Op woensdag 9 april 2008 12:33 schreef ruud.nl het volgende:
Hmm technisch zou het dan wel moeten kunnen inderdaad, je zou ook nog voor het spoor kunnen blijven en alleen de Mathildelaan overkappen.
Er zit nog best wat ruimte tussen het stadion en het spoor.
Nog een weekje en we weten wie er de beste is. Ajax of PSVquote:Op woensdag 9 april 2008 12:34 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Ajax is gewoon de beste![]()
mja om extra stemmen te krijgenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:35 schreef Whiteguy het volgende:
Ok, even terugkomen op mijn losse pols berekening van net: uit het jaarverslag blijkt dat de opbrengsten uit seizoen club cards 6235000 euro is. Dat is uitgaande van 29000 SCC-s 215 euro per plaats. Als dan sccs voor die prijs verkocht gaan worden kom je op 1,5 miljoen extra opbrengsten per seizoen. Komt hopelijk nog wat bij aan extra wedstrijden zoals Europese wedstrijden die niet onder de seizoens club card vallen -> 2 mln per seizoen.
Lijkt me ook nog wel haalbaar, hoewel subsidie niet slecht uit zou komen. Was die nieuwe burgermeester niet fanatiek psv supporter ?
Mooi stadionquote:
dat heb ik hier al eens voorgesteldquote:Op woensdag 9 april 2008 12:17 schreef Whiteguy het volgende:
tis allemaal wel heel sinmpel gerekend. aangezien de weg eronder ligt win je niet veel aan commerciele ruimte daarbij komt dat het onderhoud ook flink duurder zou worden en om maar te zwijgen over dew rentekosten aangezien we niet echt een heel gunstige vermogensverhouding hebben betaal je dus vrij veel rente.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:35 schreef Whiteguy het volgende:
Ok, even terugkomen op mijn losse pols berekening van net: uit het jaarverslag blijkt dat de opbrengsten uit seizoen club cards 6235000 euro is. Dat is uitgaande van 29000 SCC-s 215 euro per plaats. Als dan sccs voor die prijs verkocht gaan worden kom je op 1,5 miljoen extra opbrengsten per seizoen. Komt hopelijk nog wat bij aan extra wedstrijden zoals Europese wedstrijden die niet onder de seizoens club card vallen -> 2 mln per seizoen.
Lijkt me ook nog wel haalbaar, hoewel subsidie niet slecht uit zou komen. Was die nieuwe burgermeester niet fanatiek psv supporter ?
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Vertonghen heeft gelijk. Wij kunnen niks. Ajax verdient het om, gewoon omdat ze Ajax zijn, de komende 50 jaar alvast kampioen te zijn. Spelen wij gewoon om de tweede plaats, want feitelijk gezien heeft Ajax gewoon recht op alles, vanwege de historie, het oogstrelende voetbal, de karrenvracht aan punten die ze halen, de ArenA, dat prachtige shirt, het gras, de dugouts, de gracht in het stadion, het balletje-mayo van Tante Gerrie van het supportershome, de ambiance in het stadion, de mooie Mokumse muziek die door onze tempel galmt, Van Basten, Rommedahl, Menzo, Kenneth 'held' Perez, noem het maar op. Een grote aaneenschakeling van superioriteit die niet langer door de KNVB genegeerd mag, kan én zal worden.
Laten we ons schikken in ons lot en voortaan Ajax de titel geven. Uit respect.
Vertonghen heeft gelijk. Wij kunnen niks. Ajax verdient het om, gewoon omdat ze Ajax zijn, de komende 50 jaar alvast kampioen te zijn. Spelen wij gewoon om de tweede plaats, want feitelijk gezien heeft Ajax gewoon recht op alles, vanwege de historie, het oogstrelende voetbal, de karrenvracht aan punten die ze halen, de ArenA, dat prachtige shirt, het gras, de dugouts, de gracht in het stadion, het balletje-mayo van Tante Gerrie van het supportershome, de ambiance in het stadion, de mooie Mokumse muziek die door onze tempel galmt, Van Basten, Rommedahl, Menzo, Kenneth 'held' Perez, noem het maar op. Een grote aaneenschakeling van superioriteit die niet langer door de KNVB genegeerd mag, kan én zal worden.
Bayern Munchen kan ons nog passeren.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
Mocht Liverpool of Arsenal trouwens CL-voetbal missen voor volgend jaar, dan komt PSV in Pot 1
Bayern staat al boven ons.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:53 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Bayern Munchen kan ons nog passeren.
Zijn hier geen forum awards voor ofzo?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Vertonghen heeft gelijk. Wij kunnen niks. Ajax verdient het om, gewoon omdat ze Ajax zijn, de komende 50 jaar alvast kampioen te zijn. Spelen wij gewoon om de tweede plaats, want feitelijk gezien heeft Ajax gewoon recht op alles, vanwege de historie, het oogstrelende voetbal, de karrenvracht aan punten die ze halen, de ArenA, dat prachtige shirt, het gras, de dugouts, de gracht in het stadion, het balletje-mayo van Tante Gerrie van het supportershome, de ambiance in het stadion, de mooie Mokumse muziek die door de tempel galmt, Van Basten, Rommedahl, Menzo, Kenneth 'held' Perez, noem het maar op. Een grote aaneenschakeling van superioriteit die niet langer door de KNVB genegeerd mag, kan én zal worden.
Wat dacht je van AC Milan trouwens.. die staan niet eens op een CL plek in de eigen competitie..quote:Op woensdag 9 april 2008 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
Mocht Liverpool of Arsenal trouwens CL-voetbal missen voor volgend jaar, dan komt PSV in Pot 1
wat een dom figuuur is die vertongen zegquote:Op woensdag 9 april 2008 14:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Vertonghen heeft gelijk. Wij kunnen niks. Ajax verdient het om, gewoon omdat ze Ajax zijn, de komende 50 jaar alvast kampioen te zijn. Spelen wij gewoon om de tweede plaats, want feitelijk gezien heeft Ajax gewoon recht op alles, vanwege de historie, het oogstrelende voetbal, de karrenvracht aan punten die ze halen, de ArenA, dat prachtige shirt, het gras, de dugouts, de gracht in het stadion, het balletje-mayo van Tante Gerrie van het supportershome, de ambiance in het stadion, de mooie Mokumse muziek die door de tempel galmt, Van Basten, Rommedahl, Menzo, Kenneth 'held' Perez, noem het maar op. Een grote aaneenschakeling van superioriteit die niet langer door de KNVB genegeerd mag, kan én zal worden.
Amr Zaki is al een paar klasses beter dan Koevermans, en die voetbalt nog in Egypte.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:51 schreef sjimz het volgende:
Wie zie jij dan als echte killer cultheld?
Iemand die ook haalbaar is.
Zou die niet dit seizoen al naar PSV of Feyenoord gaan?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Amr Zaki is al een paar klasses beter dan Koevermans, en die voetbalt nog in Egypte.
Hij was dit seizoen juist verkocht aan die Egyptische club door Lokomotiv Moskou (waar buitenlanders vaker falen dan slagen, en niet omdat ze niet kunnen voetballen). Ik heb hem in de Africa Cup zien spelen en hij was met afstand de beste speler van Egypte (ook beter dan Zidan, die een leuke baltovenaar met weinig rendement is).quote:Op woensdag 9 april 2008 16:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou die niet dit seizoen al naar PSV of Feyenoord gaan?
Hij was in 2006 al verkocht door Lokomotivquote:Op woensdag 9 april 2008 17:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij was dit seizoen juist verkocht aan die Egyptische club door Lokomotiv Moskou (waar buitenlanders vaker falen dan slagen, en niet omdat ze niet kunnen voetballen). Ik heb hem in de Africa Cup zien spelen en hij was met afstand de beste speler van Egypte (ook beter dan Zidan, die een leuke baltovenaar met weinig rendement is).
Was ie niet eerst verhuurd? Maar het maakt ook niet uit verder. Ik weet wat ie kan en aangezien z'n contract in 2009 afloopt, is ie op te halen voor een grijpstuiver.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij was in 2006 al verkocht door Lokomotiv
Dat is dus al enkele seizoenen terug.
Hij heeft in ieder geval aangegeven graag naar Engeland of Nederland te willen.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Was ie niet eerst verhuurd? Maar het maakt ook niet uit verder. Ik weet wat ie kan en aangezien z'n contract in 2009 afloopt, is ie op te halen voor een grijpstuiver.
Ergens heeft hij wel gelijk, Ajax heeft gewoon betere spelers lopen maar doet er maar weinig mee.quote:
Toch blijft het een gok met egyptische voetballers.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:24 schreef rubbereend het volgende:
Zaki is een prima voetballer jazou een versterking zijn
Lazovic mag wat mij betreft ook best ruimte maken hoor. Ligt allemaal een beetje in welk systeem Stevens volgend jaar wil gaan spelen
inderdaad, pure kwaliteit bij Ajax allemaal. Toch geinig dat wij het met onze beperkte spelers het weer beter doenquote:Op woensdag 9 april 2008 17:25 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ergens heeft hij wel gelijk, Ajax heeft gewoon betere spelers lopen maar doet er maar weinig mee.
Mocht PSV CL-voetbal missen komen deze 2 dus in pot 1 concludeer ik daar uitquote:Op woensdag 9 april 2008 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
tolheffingquote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis allemaal wel heel sinmpel gerekend. aangezien de weg eronder ligt win je niet veel aan commerciele ruimte daarbij komt dat het onderhoud ook flink duurder zou worden en om maar te zwijgen over dew rentekosten aangezien we niet echt een heel gunstige vermogensverhouding hebben betaal je dus vrij veel rente.
Ja johquote:Op woensdag 9 april 2008 17:25 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ergens heeft hij wel gelijk, Ajax heeft gewoon betere spelers lopen maar doet er maar weinig mee.
calimero is hetquote:Op woensdag 9 april 2008 16:08 schreef -SG- het volgende:
'We zijn op alle fronten beter alleen staan wij niet eerste'
Gabri is beter dan Simons? Davids op z'n retour is beter dan Bakkal? Geen Ajacied is beter dan Afellay. Steek mag de schoenen van Gomes nog niet poetsen. Farfán is beter dan Suárez. Dzsudzsák is overduidelijk beter dan Kenneth P. Marcellis is beter dan Vermaelen en Salcido doet nauwelijks onder voor Heitinga.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:25 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Een goede coach en een goede sfeer samen met Gomes, Simons en Affelay hebben er voor gezord dat PSV bovenaanstaan.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, pure kwaliteit bij Ajax allemaal. Toch geinig dat wij het met onze beperkte spelers het weer beter doen
quote:19.30-20.15 uur DE WERELD DRAAIT DOOR
00.25-01.10,01.30-06.28 uur HERHALING
De actualiteit wordt op eigenzinnige,
toegankelijke en humoristische wijze
besproken.Pres.:Matthijs van Nieuwkerk.
Tafelheer:Giel Beelen.
* Beau van Erven Dorens is net terug
van televisiemarktplaats Mipcom in
Cannes.Hij komt praten over het
programma The Phone,deel twee.
* Piet Schreuders schreef het boek Het
Londen van The Beatles.
* Guus Hiddink over de week van de
waarheid van PSV.
* En Fokke&Sukke,De Jakhalzen en De TV
Draait Door.
idd.. heel erg jammer..quote:Op woensdag 9 april 2008 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Wat jammer dat de post te groot is om als sig te gebruiken.
Tuurlijk, Koeman, Wouters en Vergoossen, wereldtopquote:Op woensdag 9 april 2008 18:38 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Een goede coach en een goede sfeer samen met Gomes, Simons en Affelay hebben er voor gezord dat PSV bovenaanstaan.
Ik zei een goede coach, jij maakt er wereldtop van. En Vergoossen doet het naar mijn mening echt niet slecht, beter dan Koeman iedergeval.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tuurlijk, Koeman, Wouters en Vergoossen, wereldtop.
Niet of, maar wanneer want ik geloof niet dat PSV dit nog gaat weggeven.quote:En dan is het nog maar de vraag of we kampioen worden.
Mischien wel, maar mischien ook wel helemaal niet. Je weet nooit hoe het uit kan pakken wanneer je een topspits verliest. Kijk maar naar ManU of Arsenal of kijk maar gewoon naar PSV.quote:
Wat Ajax betreft: zonder Huntelaar stond de ploeg waarschijnlijk samen met nog wat anderen om de vijfde plaats te vechten.....
Tuurlijk is het simpel gerekend, dat zei ik er niet voor niks bijquote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis allemaal wel heel sinmpel gerekend. aangezien de weg eronder ligt win je niet veel aan commerciele ruimte daarbij komt dat het onderhoud ook flink duurder zou worden en om maar te zwijgen over dew rentekosten aangezien we niet echt een heel gunstige vermogensverhouding hebben betaal je dus vrij veel rente.
Ze zijn geen van drieën "goed" iig.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:15 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik zei een goede coach, jij maakt er wereldtop van. En Vergoossen doet het naar mijn mening echt niet slecht, beter dan Koeman iedergeval.
[..]
Kan zomaar gebeuren. Tegen Twente zie ik PSV niet winnen na zo'n zware week (en zelfs als dat niet het geval was kan Twente makkelijk punten pakken van PSV) dus als Ajax tegen Groningen wint (die spelen nergens meer om) zie ik de paniek al toeslaan. Laatste wedstrijd uit tegen Vitesse, kijkend naar het spel en de resultaten van PSV gedurende het seizoen nou ook niet echt een zekerheidje op 3 punten. We kunnen natuurlijk ook best winnen van Twente en dan telt de rest allemaal niet meer maar als we winnen zal het met hangen en wurgen zijn. Ik geloof er niks van dat wij Twente wel even opzij zetten.quote:Niet of, maar wanneer want ik geloof niet dat PSV dit nog gaat weggeven.
[..]
Dan moet je ook niet zeuren over dat PSV op Gomes leunt....quote:Mischien wel, maar mischien ook wel helemaal niet. Je weet nooit hoe het uit kan pakken wanneer je een topspits verliest. Kijk maar naar ManU of Arsenal of kijk maar gewoon naar PSV.
Op welke plekken heeft Ajax betere spelers, naast de plek van Huntelaar?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:47 schreef denthemen het volgende:
Vertonghen heeft toch gelijk? Ajax heeft op de meeste plekken een betere selectie, uitzonderingen daar gelaten. Ik zou het juist als een compliment zien aan Psv dat zij met deze groep gewoon een kampioenschap behalen. Helaas heeft niet iedereen het vermogen om normaal te reageren zonder dat ze proberen grappig over te komen op een forum (!)
Ik ben wel een van de laatste die daarom zit te zeuren.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan moet je ook niet zeuren over dat PSV op Gomes leunt....
Ik kan hier wel lijstjes gaan neerzetten, maar jij weet ook dat je dan een discussie gaat krijgen die nergens over gaatquote:Op woensdag 9 april 2008 19:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op welke plekken heeft Ajax betere spelers, naast de plek van Huntelaar?
Je geeft Vertonghen gelijk, maar wilt het dus niet onderbouwenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kan hier wel lijstjes gaan neerzetten, maar jij weet ook dat je dan een discussie gaat krijgen die nergens over gaat
Op de vorige pagina zij Cultheld dit:quote:Op woensdag 9 april 2008 20:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kan hier wel lijstjes gaan neerzetten, maar jij weet ook dat je dan een discussie gaat krijgen die nergens over gaat
Op welke punten ben je het hier wel/niet mee eens? Daar moet toch enigsinds een fatsoenlijke discussie over te voeren zijn? Oke, niet altijdquote:Op woensdag 9 april 2008 18:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gabri is beter dan Simons? Davids op z'n retour is beter dan Bakkal? Geen Ajacied is beter dan Afellay. Steek mag de schoenen van Gomes nog niet poetsen. Farfán is beter dan Suárez. Dzsudzsák is overduidelijk beter dan Kenneth P. Marcellis is beter dan Vermaelen en Salcido doet nauwelijks onder voor Heitinga.
Ajax heeft eigenlijk alleen een (veel) betere afmaker; voor de rest zijn ze op alle posities slechter of hooguit gelijkwaardig (Silva/Kromkamp bijv.).
Dat wil ik uiteraard wel doen, anders zou ik die mening niet hebben toch? Maar op Fok! kun je helaas geen normale discussie meer voeren zonder dat mensen er tussen komen met: Zonder Gomes waren jullie niks!111!! Maar jullie hebben colinnn!!1!!!quote:Op woensdag 9 april 2008 20:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je geeft Vertonghen gelijk, maar wilt het dus niet onderbouwen
Toch maar een reactie aangezien ik denk dat Cultheld een normale discussie kan voerenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gabri is beter dan Simons? Davids op z'n retour is beter dan Bakkal? Geen Ajacied is beter dan Afellay. Steek mag de schoenen van Gomes nog niet poetsen. Farfán is beter dan Suárez. Dzsudzsák is overduidelijk beter dan Kenneth P. Marcellis is beter dan Vermaelen en Salcido doet nauwelijks onder voor Heitinga.
Ajax heeft eigenlijk alleen een (veel) betere afmaker; voor de rest zijn ze op alle posities slechter of hooguit gelijkwaardig (Silva/Kromkamp bijv.).
deze gemeenteraad heeft al nee gezegd.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tuurlijk is het simpel gerekend, dat zei ik er niet voor niks bij![]()
Maar bijvoorbeeld het renteprobleem: Twente kreeg 20mln van de gemeente tegen zeer gunstige voorwaarden als ik het goed heb. Als er zulke regelingen beschikbaar komen lijkt het me zeker interresant voor PSV om naar zoiets te kijken.
je hebt niet het maximale deel aangezien je 3 verdiepingen verliest waar de weg nu ligt, Noord hangt nu al voor een deel iver de stoep heen.quote:Commerciele ruimte zou er dan juist wel genoeg te maken zijn lijkt me, over de volledige holle ruimte onder de tribunes. De tribunes hoeven immers alleen maar bereikbaar te zijn via de trappen tussen de stoelen in. Als ik nog eenk eer heel veel tijd over heb maak ik wel een photoshopje ofzo
er is ooit zo'n topic geweest. Best geinige discussie was dat. MethodMich zette Alex daar weg als een beperkte verdedigerquote:Op woensdag 9 april 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat wil ik uiteraard wel doen, anders zou ik die mening niet hebben toch? Maar op Fok! kun je helaas geen normale discussie meer voeren zonder dat mensen er tussen komen met: Zonder Gomes waren jullie niks!111!! Maar jullie hebben colinnn!!1!!!
Als ik hier een lijstje neerzet zijn het geen feiten, het is mijn mening, een feit dat een voetballer beter is dan de ander, dat bestaat niet. Je weet dus van te voren dat je een discussie gaat krijgen wie er nou beter is: Alcides of Heitinga, Vertonghen of Silva etc. Dat is een discussie waar je nooit uit zult komen, waarom zou je hem dan starten?
Nu moet ik voor Davids dus wel meer meetellen dan alleen dit seizoen maar voor Farfan nietquote:Op woensdag 9 april 2008 20:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Toch maar een reactie aangezien ik denk dat Cultheld een normale discussie kan voeren
Simons is beter dan Gabri ja, dat klopt. Maar Bakkal is nog niet beter dan Davids, dat zal hij wel worden maar hij heeft op dit moment absoluut nog niet het inzicht dat oudere spelers als Davids wel hebben. Davids is slecht begonnen ja aan de 2e seizoenshelft, maar dat maakt hem niet minder dan Bakkal. Uiteraard is Gomes beter dan Steek. Farfan is dit jaar écht niet beter dan Suarez, natuurlijk in zijn goede jaren wel, maar we hebben het over dit jaar.
ik vind de opbouwende kwaliteiten net iets beter bij Marcellis. MAar dat is een kwestie van persoonlijke mening.quote:Dzudszsák is goed begonnen maar maakt op het moment ook weinig waar, maar hem vergelijken met Perez klopt niet. Dzudzsák is buitenspeler, Perez niet. Hij heeft heel veel potentie en speelt zo zijn goede wedstrijden. Marcellis is een topper in spé maar hij en Vermaelen liggen op hetzelfde niveau.
zeker dit seizoen jaquote:Heitinga is op dit moment beter dan Salcido.
Culina en Mendez spelen vooral in Europa om daar meer fysieke kracht te hebben en Lindgren is volgens mij niet beter dan Mendez of Culina. Het zijn allemaal nuttige elftal spelers maar niet van hoog Europees niveau.quote:Qua spits is Ajax natuurlijk beter, maar qua vleugelspelers achterin ook (Vertonghen en Silva).{/q]
ik denk dat veel mensen Kromkamp hier onderschatten, die man loopt met elke aanval mee naar voren, is vaak betrokken bij aanvallen en is gewoon binnen no time weer terug op zijn positie. Hij speelt zeker na de winterstop gewoon weer goed. Verdedigend vind ik Kromkamp echt beter dan Silva.
[q]
Op het middenveld speelt psv veel met spelers als Culina, Mendez etc(correct me if i'm wrong). Dat zijn ook spelers die nog lang niet het niveau hebben van een Gabri, Lindgren, Perez etc.) Affelay is gewoon wereldtop, die is beter dan welke Ajax speler dan ook.
Leequote:9/4/2008 - Valckx heeft goede hoop op Lee
(Gepost door TS)
Stan Valckx heeft volgens het Eindhovens Dagblad goede hoop op een terugkeer van Young-pyo Lee naar PSV. Ook andere Engelse clubs zouden geïnteresseerd zijn maar De verdediger van Tottenham Hotspur heeft aangegeven om privé redenen graag weer bij PSV te spelen. In januari polste PSV ook al Wilfred Bouma voor een terugkeer. Naast clubs uit de Premier League en Duitsland heeft de Helmonder momenteel ook een aanbieding van een Nederlandse club op zak. Of dat om PSV gaat, is niet bekend. Bij Aston Villa heeft de Oranje-international een aflopend contract. Villa heeft een optie om dat contract met een jaar te verlengen. De zaakwaarnemer van Bouma verwacht dat die optie binnenkort wordt gelicht.
Leequote:Op woensdag 9 april 2008 22:55 schreef rubbereend het volgende:
dit lijkt me trouwens zeer goed nieuws:
[..]
Leedan is zoeken naar een goede centrale verdediger erbij en dan lijkt me de verdediging voor volgend jaar rond mits de rest blijft.
http://www.myp2p.euquote:Op woensdag 9 april 2008 23:03 schreef WooZ het volgende:
Toevallig ergens een streampje van de wedstrijd morgen?
Bakkal is niet beter dan de Davids van Juventus, maar wel beter dan de Davids van dit seizoen.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Toch maar een reactie aangezien ik denk dat Cultheld een normale discussie kan voeren
Simons is beter dan Gabri ja, dat klopt. Maar Bakkal is nog niet beter dan Davids, dat zal hij wel worden maar hij heeft op dit moment absoluut nog niet het inzicht dat oudere spelers als Davids wel hebben. Davids is slecht begonnen ja aan de 2e seizoenshelft, maar dat maakt hem niet minder dan Bakkal. Uiteraard is Gomes beter dan Steek. Farfan is dit jaar écht niet beter dan Suarez, natuurlijk in zijn goede jaren wel, maar we hebben het over dit jaar. Dzudszsák is goed begonnen maar maakt op het moment ook weinig waar, maar hem vergelijken met Perez klopt niet. Dzudzsák is buitenspeler, Perez niet. Hij heeft heel veel potentie en speelt zo zijn goede wedstrijden. Marcellis is een topper in spé maar hij en Vermaelen liggen op hetzelfde niveau. Heitinga is op dit moment beter dan Salcido. Qua spits is Ajax natuurlijk beter, maar qua vleugelspelers achterin ook (Vertonghen en Silva). Op het middenveld speelt psv veel met spelers als Culina, Mendez etc(correct me if i'm wrong). Dat zijn ook spelers die nog lang niet het niveau hebben van een Gabri, Lindgren, Perez etc.) Affelay is gewoon wereldtop, die is beter dan welke Ajax speler dan ook.
Je kan sowieso via Radio 1 Langs de Lijn (http://radio1.nl/) volgen, dat is al iets. En volgens mij kon je via de NOS-site af en toe CL wedstrijden live zien, dus misschien ook wel UEFA-cup, maar dat kan ik zo snel niet vinden, maar moet je morgen even zoeken op nos.nlquote:Op woensdag 9 april 2008 23:03 schreef WooZ het volgende:
Toevallig ergens een streampje van de wedstrijd morgen?
als ze dat al op de site streamen kan je die streams alleen kijken vanuit een nederlandse internet verbinding (zo was het iig met de CL wedstrijden). Dat gaat dus niet werken voor WooZ en mij.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:26 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Je kan sowieso via Radio 1 Langs de Lijn (http://radio1.nl/) volgen, dat is al iets. En volgens mij kon je via de NOS-site af en toe CL wedstrijden live zien, dus misschien ook wel UEFA-cup, maar dat kan ik zo snel niet vinden, maar moet je morgen even zoeken op nos.nl
Dat Stan die kerel eerst een contracteert en het dan naar buiten brengt ipv bij voorbaat al te roepen dat hij 'goede hoop' heeft. Krijgen we straks weer allemaal pissige mensen als het niet doorgaat.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:55 schreef rubbereend het volgende:
dit lijkt me trouwens zeer goed nieuws:
[..]
Leedan is zoeken naar een goede centrale verdediger erbij en dan lijkt me de verdediging voor volgend jaar rond mits de rest blijft.
Hij heeft goede hoop. Dat betekent toch niet dat hij zeker weet dat hij hem binnen haalt? Als mensen niet kunnen relativeren is dat hun probleem. Reker zou gezegd hebben dat hij hem op korte termijn zal presenterenquote:Op donderdag 10 april 2008 08:19 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat Stan die kerel eerst een contracteert en het dan naar buiten brengt ipv bij voorbaat al te roepen dat hij 'goede hoop' heeft. Krijgen we straks weer allemaal pissige mensen als het niet doorgaat.
De stream van radio 1 doet het altijd prima hoor. Zelfs in Amerika.quote:Op donderdag 10 april 2008 06:53 schreef Vitamine_C het volgende:
Radio luisteren sucks! Heb ik nu ook paar keer moeten doen. 1 keer een werkende stream te pakken gekregen, maar zit tijdens de UEFA cup wedstrijden altijd op de Uni en het internet daar is niet het meest snelle
Is dat het plein bij H.C.?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:54 schreef ruud.nl het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze op de markt wel weer een scherm hebben hangen, daar ben ik namelijk van plan om te gaan kijken.
jawel komt goed.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:54 schreef ruud.nl het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze op de markt wel weer een scherm hebben hangen, daar ben ik namelijk van plan om te gaan kijken.
Naar het schijnt wil van Basten Bouma volgend jaar bij ajax hebben, ik ben benieuwd of Bouma daar zelf voor open staat, mij lijkt van niet als ras PSV'er zijnde.quote:Naast clubs uit de Premier League en Duitsland heeft de Helmonder momenteel ook een aanbieding van een Nederlandse club op zak. Of dat om PSV gaat, is niet bekend.
Ja, Holland Casino is H.C.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:00 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
De HC?![]()
De Markt! Waar Frits staat en waar de Mac, De Vooruitgang en Holland Casino zitten.
Helmond & Amsterdam gaan niet samenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naar het schijnt wil van Basten Bouma volgend jaar bij ajax hebben, ik ben benieuwd of Bouma daar zelf voor open staat, mij lijkt van niet als ras PSV'er zijnde.
ik mag het hopen jaquote:Op donderdag 10 april 2008 11:54 schreef ruud.nl het volgende:
ik gok da Feyenoord hem ook wel wil hebben.... maar de grootste kans heeft natuurlijk Aston Villaquote:Op donderdag 10 april 2008 12:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naar het schijnt wil van Basten Bouma volgend jaar bij ajax hebben, ik ben benieuwd of Bouma daar zelf voor open staat, mij lijkt van niet als ras PSV'er zijnde.
Valt het hele feestje nog letterlijk in het water ook!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:26 schreef jmac het volgende:
70% kans op regen zondag. zaterdag maar 30%.
11-14 graden...
quote:Op donderdag 10 april 2008 13:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
wie helpt Willem van der Veer de bekende PSV supporter aan een kaartje ?![]()
zie marktplaats Advertentienr.:161874193
was ook meer ironisch bedoeldquote:Op donderdag 10 april 2008 12:41 schreef PyTh het volgende:
Die hebben Hofland toch al?
Is in het verleden wel gebleken dat Hofland en Bouma (beide linksbenig) achterin geen succes is.
In de sportweek staat schijnbaar ook dat van Basten Bouma naar amsterdam wil halen volgend seizoen.
K U T !quote:Op donderdag 10 april 2008 12:26 schreef jmac het volgende:
70% kans op regen zondag. zaterdag maar 30%.
11-14 graden...
Zoals feitelijk elke speler bij Fiorentina, moet hij eerst goed Italiaans leren voordat hij wordt opgesteld zal worden. Vanaf volgend seizoen verwacht ik hem wel met regelmaat in de basis.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:57 schreef ganzenherder het volgende:
Wat ik me afvraag he, speelt die Da Costa wel eens bij Fiorentina? In de Uefa cup zal hij wel niet mogen meedoen neem ik aan...
Hmm, best leuke voorwaardequote:Op donderdag 10 april 2008 13:55 schreef Afunados het volgende:
[..]
Zoals feitelijk elke speler bij Fiorentina, moet hij eerst goed Italiaans leren voordat hij wordt opgesteld zal worden. Vanaf volgend seizoen verwacht ik hem wel met regelmaat in de basis.
quote:KNVB verwachtte geen clubs in halve finale
Hoewel er in het seizoen 2004/05 nog twee Nederlandse clubs in de halve finale van een Europa Cup toernooi stonden, is de KNVB er bij het maken van het competitieschema niet vanuit gegaan dat een Nederlandse club de halve finale van een Europees toernooi zou halen. De tweede halve finale van de UEFA Cup staat namelijk gelijktijdig gepland met de eerste wedstrijden in de play-offs. Ook rond de UEFA Cup finale staan er play-off wedstrijden op het programma. Mocht PSV Fiorentina uitschakelen, is het voor de KNVB te hopen dat PSV ook landskampioen wordt omdat die als enige niet hoeft deel te nemen aan de playoffs. Overigens als PSV de UEFA Cup mocht winnen, zit de KNVB nog met een ander probleem. De UEFA Super Cup in Monaco staat in de agenda van de UEFA op vrijdag 29 augustus. Dat weekeinde heeft de KNVB ook de eerste competitieronde van het seizoen 2008/09 gepland.
Ik denk eerder dat het een blunder van de KNVB is geweest, dat ze er niet op gerekend zouden hebben is dan wel een makkelijk gegeven smoesje/ excuus. Het lijkt me namelijk niet meer dan logisch dat een nationale bond bij het plannen van de competitie en play-offs ervan uit gaat dat een club eventueel de finale haalt in een Europese competitie.quote:
op zich wel coolquote:Op donderdag 10 april 2008 16:12 schreef rubbereend het volgende:
stel dat we doorgaan en geen kampioen worden, god verhoede het, dan moet de hele planning van de play offs overhoop
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dus als we vanavond doorgaan, hebben we de scheidsrechter in ieder geval mee zondag.![]()
Maakt toch niet uit, als we vanavond en zondag winnen, dan zijn we door in Europa en kampioen. Daar doen de playoffs toch niets aan af?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:50 schreef mcyodogg het volgende:
Playoffs werken natuurlijk totaal in ons voordeel mochten we doorgaan. Kan je na zondag je volledig op de UEFA Cup richten, en tegen Vitesse een B-elftal opstellen.
geweldigquote:Op donderdag 10 april 2008 15:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dus als we vanavond doorgaan, hebben we de scheidsrechter in ieder geval mee zondag.![]()
Precies, anders zat je nou bij wedstrijd 29 of 30.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:56 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat ie op het schema doelt. Vroegah speelde je in de Eredivisie nog wel eens wedstrijden in mei.
Zieligquote:PSV weigert 'Vrienden van Eindhoven'
Door Carlo Willemsen
Donderdag, 10 april 2008, 16:30
De stichting 'Vrienden van Eindhoven' is boos op PSV. De regerend landskampioen weigert een advertentie op te nemen in de 'Flits', het programmaboekje van de landskampioen. De stichting, die een reddingsactie voor eerstedivisionist FC Eindhoven op touw heeft gezet, had aanvankelijk het idee om daarin te adverteren, voor het duel van donderdagavond tegen Fiorentina.
"We wilden 35.000 voetballiefhebbers in het stadion oproepen om ook de andere club in de stad te steunen en zouden gewoon het standaard tarief voor een advertentie van die grootte betalen. Het is geen advertentie van de club zelf, maar van onze onafhankelijke stichting. Maar PSV wil er niet aan. Dat is toch wel erg flauw," zegt bestuurlid Jos Peters tegenover het Eindhovens Dagblad.
PSV-directeur Jan Reker (foto): "We hadden twee goede argumenten om te weigeren. De advertentietekst had als aanhef 'kampioenen' en dat zijn we nog niet. Daarnaast willen we neutraal blijven. We zijn dus niet voor de KNVB en ook niet voor FC Eindhoven."
We gingen halo spelenquote:Op donderdag 10 april 2008 17:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom ben je er niet gebleven dan?
Idd. Allemaal dezelfde grote zonnebril. Jammer dat aan elke mooie italiaanse vrouw zo'n opgeschoten Italiaans jochie met glad haar vastzat.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik was net in Eindhoven. Zat vol met Italianen
Zag er maar 2 eigenlijk. 1 bij de Mac en 1 in de PSV Store.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:55 schreef jmac het volgende:
[..]
Idd. Allemaal dezelfde grote zonnebril. Jammer dat aan elke mooie italiaanse vrouw zo'n opgeschoten Italiaans jochie met glad haar vastzat.
Geen kaartjesquote:Op donderdag 10 april 2008 17:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom ben je er niet gebleven dan?
join the clubquote:
Eerlijk gezegd kan ik me er niet zo druk over maken, ik zit alleen maar met het kampioenschap in het hoofd en hoop dat iedereen heel blijft vanavond.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:29 schreef -SG- het volgende:
Lekker in het stadion. Heb er zin in.
Voel de spanning al een beetje
nog maar afwachten hoe mijn verbinding het doet, vorige week was ie erg slechtquote:
Italiaans onderonsje dusquote:Op donderdag 10 april 2008 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Rajkovic, Simons, Méndez, Culina, Dzsudzsák, Bakkal en Koevermans.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Väyrynen, Lazovic, Alcides, Addo en Zeefuik.
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:43 schreef SCH het volgende:
Gomes laat het weer eens afweten op het beslissende moment
Die bal van Mutu had Roorda makkelijk gehadquote:Op donderdag 10 april 2008 21:43 schreef SCH het volgende:
Vertonghen: Die bal van Mutu had Roorda Stekelenburg makkelijk gehadquote:Op donderdag 10 april 2008 21:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die bal van Mutu had Roorda makkelijk gehad
Haha, dat moment was vorige week, daar heeft PSV verloren, ondanks het 'goede' resultaat..quote:Op donderdag 10 april 2008 21:43 schreef SCH het volgende:
net of het met hem beter wordt..quote:Op donderdag 10 april 2008 21:43 schreef appelsientje het volgende:
Pfff... wat een bagger wedstrijd...
Hopelijk dat Lee volgend seizoen weer terug komt...
Het was inderdaad niet veel. Maar PSV is gewoon Europees erg ver gekomen. Verder dan ik van te voren had verwacht.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:19 schreef Neoktheone het volgende:
Wat een machteloosheid van onze kant. Niets in te brengen. Ik kan er even niet meer naar kijken.
Mutu is erg sterk.
Nu zondag mijn week weer goed maken...
Salcido speelt vandaag voor de verandering een goede wedstrijd, en Rajkovic is ook helemaal niet slecht. Maar dat jij geen verstand hebt van voetbal, dat wisten we al langer.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Zit alleen de 2e helft te kijken, maar moet stuk beter zeg zondag.
Wat is die Lazovic slecht zeg, door hem kwam de 0-2 ook, zo domme passeer actie, en boem 0-2.
Verder speelt die Salcido erg slecht, zoals altijd laatste weken, net als die rakjovic, die ik ook meer zie blunderen dan goede dingen zie doen
Jammer voor jullie
Hoi Sjimz leuk jou hier weer te zienquote:Op donderdag 10 april 2008 22:34 schreef sjimz het volgende:
Goede generale!
Nu deze lijn nog even doorzetten
hun 2 goedquote:Op donderdag 10 april 2008 22:33 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Salcido speelt vandaag voor de verandering een goede wedstrijd, en Rajkovic is ook helemaal niet slecht. Maar dat jij geen verstand hebt van voetbal, dat wisten we al langer.
Dan doet Farfán weer mee en Aissati is zondag fit.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:34 schreef sjimz het volgende:
Goede generale!
Nu deze lijn nog even doorzetten
stelletje ramptoeristenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoi Sjimz leuk jou hier weer te zien
Ik zeg niet dat ze geen fouten maken. Ik heb geen bril. Ze waren helemaal niet zo slecht als jij doet vermoeden.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hun 2 goedze worden gedold bij het leven, en maken ook fouten. doe je bril eens af
Je bent gekquote:Op donderdag 10 april 2008 22:33 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Salcido speelt vandaag voor de verandering een goede wedstrijd, en Rajkovic is ook helemaal niet slecht. Maar dat jij geen verstand hebt van voetbal, dat wisten we al langer.
Zo'n ramp was het toch niet?quote:
Farfan kan hopelijk het schutteren van de defensie niet compenseren.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan doet Farfán weer mee en Aissati is zondag fit.
Ik hoopte wel op wat meer weerwerk dan dit... Als ze zondag winnen, dan ben ik dit weer vergetenquote:
Gewoon Alcides laten spelen in plaats van Jan Kromkamp, Bakkal op het middenveld met Aissati, Simons en Culina en voorin Farfán met Lazovic; dan moet het goed komen.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Farfan kan hopelijk het schutteren van de defensie niet compenseren.
Lazovicquote:Op donderdag 10 april 2008 22:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gewoon Alcides laten spelen in plaats van Jan Kromkamp, Bakkal op het middenveld met Aissati, Simons en Culina en voorin Farfán met Lazovic; dan moet het goed komen.
Hoi.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:47 schreef ganzenherder het volgende:
Ajacieden die PSV uitlachen om Europese prestaties
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gewoon Alcides laten spelen in plaats van Jan Kromkamp, Bakkal op het middenveld met Aissati, Simons en Culina en voorin Farfán met Lazovic; dan moet het goed komen.
mijn mening was logisch hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Sowieso Jorien serieus nemen.
Morgen alle koppen bij elkaar en richten op de volgende nederlaag zondag.
Net zo logisch als de berekeningen van Aad de Mos.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mijn mening was logisch hoor
Ik heb ook niet echt een rotgevoel. Wel even balen, maar we hebben gewoon een goede prestatie neergezet om toch tot en met in April nog actief te zijn in Europa.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef Frey het volgende:
Raar eigenlijk, maar ik zit helemaal niet met een enorm rotgevoel ofzo.
Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik zondag veel belangrijker vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |