Hey, doe eens aardig!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:26 schreef djnospinzone het volgende:
Wie is die mongool die voorstelde om Zenden terug te halen in het vorige topic? Ik stel voor: stenigen.
Jij bent stiekem gewoon 1 van de 5quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey, doe eens aardig!.
133 PSV-ers uit Amsterdam. Moet niet gekker worden!.
Jij was het hè Ray!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey, doe eens aardig!.
133 PSV-ers uit Amsterdam. Moet niet gekker worden!.
Helsinki?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:24 schreef dndiek het volgende:
Leuke cijfers over de SCC-houders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog maar een keertje
Lekker genuanceerd. Dat was ik.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:26 schreef djnospinzone het volgende:
Wie is die mongool die voorstelde om Zenden terug te halen in het vorige topic? Ik stel voor: stenigen.
Dit slaat al helemaal nergens op. Zenden is gewoon al 4jr over z'n top heen, dus 'nog niet goed genoeg'? Dit moet zijn 'niet meer goed genoeg'.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:58 schreef jmac het volgende:
Mwah vind 'm nog lang niet goed genoeg. Wordt 't weer zo'n aissati.
ja daar zat ik ook al naar te kijken.. Zou die gast werkelijk elke wedstrijd bezoeken?quote:
De laatste keer dat jij met enigszins fatsoenlijk taalgebruik in een topic hebt gereageerd, ligt ook al enige tijd achter ons, is het niet?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:26 schreef djnospinzone het volgende:
Prachtig! Het leeft bij de fans, nu nog de spelers. Vol dr' op zeg ik!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:25 schreef jmac het volgende:
http://www.telesport.nl/v(...)omloop__.html?p=13,1
Misschien in het begin van het seizoen een paar maanden op stage geweest in Finlando oid?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:10 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ja daar zat ik ook al naar te kijken.. Zou die gast werkelijk elke wedstrijd bezoeken?
Als je van een wedstrijd van psv komt met de trein stappen er genoeg uit in bredaquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:36 schreef Imperatore het volgende:
Het aantal seizoenskaarthouders in Breda valt me tegen, misschien moet ik er wat aan doen. Je kunt wel merken dat NAC een zeer loyale aanhang heeft. Of zullen hier meer Feyenoord-fans wonen (dan PSV)?![]()
Ik begin je expertise meer en meer verdacht te vinden. Maar dat was hier al eens eerder opgemerkt volgens mij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als je van een wedstrijd van psv komt met de trein stappen er genoeg uit in breda
hehe beetje jammerlijk dat het t-shirt alleen nog zondag te koop is bij het stadion.. Als et een beetje mooi weer ga ik er even eentje halenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:25 schreef jmac het volgende:
http://www.telesport.nl/v(...)omloop__.html?p=13,1
Ik twijfel nog een beetje of ik vanuit Groningen naar Eindhoven zal of niet..quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:48 schreef Muncky het volgende:
Zondag
Reken maar dat ik vanuit Zwolle naar Eindhoven ga!
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:24 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog maar een keertje
tuurlijk, bier drinken in centrumquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:50 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje of ik vanuit Groningen naar Eindhoven zal of niet..
Exacto!quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tuurlijk, bier drinken in centrum
mja tis alleen zo zonde mochten ze het onverhoopt niet worden zondag..quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tuurlijk, bier drinken in centrum
Vayrynen zelfquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:43 schreef ruud.nl het volgende:
Misschien heeft de vader van Vayrynen een kaart gekregen.
vorige jaren was het wel rond die tijd ja of iets later als de platte kar weer vasstond tussen het publiek in de stadquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:59 schreef Muncky het volgende:
[..]
Exacto!
Zijn er al eventuele tijden bekend enzo voor de huldiging? Uurtje of 7?
Ach, we gaan wel de hele middag bier drinken dan..![]()
ja maar stél nou dat.... Het is nog steeds mogelijk dat ze het niet wordenquote:
Door PSV uitgegeven, of kan ik dat ook over andere clubs ergens vinden?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:24 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog maar een keertje
Jullie moeten kampioen worden, mochten wij zondag winnen doen jullie er ons een groot plezier mee.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:14 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ja maar stél nou dat.... Het is nog steeds mogelijk dat ze het niet worden
kheb alleen geen auto, dus moet met het OV komen.. vandaar ook mijn twijfel nog..quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:33 schreef Muncky het volgende:
We pakken gewoon de auto zodra het duidelijk is dat ze kampioen zijn!
Dusja, MOET goedkomen!
Ze hebben zeker weer gewoon getrefbald, maar durven dat niet te zeggenquote:PSV vreest Afellay langer te moeten missen
Het is hoogst onzeker of Ibrhim Afellay donderdag inzetbaar is in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Fiorentina. De watervlugge middenvelder krijgt in de Nederlandse competitie vele aanslagen op zijn enkels te verwerken van verschillende spelers van de tegenstander. Zo ook afgelopen zondag tegen de Heracles. Afellay ontbrak vandaag op de training en heeft een scan laten maken in het ziekenhuis. PSV vreest de spelmaker vanwege een enkelblessure langer te moeten missen. Eerder vroeg de international openlijk al op een betere bescherming van de scheidsrechters.
uit het EDquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:31 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Door PSV uitgegeven, of kan ik dat ook over andere clubs ergens vinden?
en nu is het definitief..quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:54 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ze hebben zeker weer gewoon getrefbald, maar durven dat niet te zeggen
Bronquote:Afellay definitief niet tegen Fiorentina
Ibrahim Afellay moet het beslissende UEFA Cup-duel met Fiorentina aan zich voorbij laten gaan. De middenvelder heeft in de competitiewedstrijd tegen Heracles Almelo een enkelblessure opgelopen en moet verstek laten gaan.
De jonge international, die het komende competitieduel met FC Twente moet missen vanwege een schorsing, wist al snel dat het niet goed zat met zijn enkel na een forse overtreding van Rob Maas. "Hij ging vol op mijn enkel staan. Ik voelde direct dat het niet goed was", zo vertelt hij op de clubsite van PSV.
Sef Vergoossen kan donderdagavond wel weer een beroep doen op Eduardo Alcides en Ismaïl Aissati. Laatstgenoemde is mogelijk de vervanger van Afellay, maar waarschijnlijk is dat Vergoossen kiest voor Otman Bakkal of Balasz Dzsudzsák.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |