remlof ripoffquote:Op woensdag 9 april 2008 00:33 schreef toma het volgende:
[..]
* toma z'n wangen beginnen spontaan te blozen. Waarna een denkbeeld zn gedachte voorbij schiet waar fraubitch zichzelf begint te aaien, haar vinger glijdt langzaam over haar lippen. Ze trekt haar onderlip langzaam naar beneden totdat haar vinger haar onderlip loslaat. De onderlip springt snel terug tegen haar tanden. Ze gaat met haar vinger verder naar beneden tot haar borsten. Ze streelt haar hard geworden tepels en rijkt met haar andere hand richting de zojuist nat geworden plek tussen haar benen. Waarna ze haar strak gespannen knoopjes van haar blousje open rukt en toma met veel aggressie bespringt. Ze rijkt met haar hand richting zn broek en ......ik laat me gaan.
Dat was al hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:04 schreef fraubitch het volgende:
zet ik je quote erin, word alles roodwtf
alle quotes tussen die van remlof en toma heb ik het overquote:
Oooh wat k*t! En niet eens de eerste keerquote:Op woensdag 9 april 2008 08:31 schreef Lindytje het volgende:
Auto gejat
![]()
![]()
Blijf maar gewoon is West wonen allemaal. Behalve als je geen auto en fiets hebt, dan kun je best in het centrum komen wonen....
Ace1, bisschop zwijsenstraatquote:Op woensdag 9 april 2008 01:33 schreef Tegan het volgende:
Dit oogt volgens mij veel fijner.
[ afbeelding ]
Nu slapen.
Ja, echt zwaar irritant....quote:Op woensdag 9 april 2008 09:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oooh wat k*t! En niet eens de eerste keer.
quote:Op woensdag 9 april 2008 08:31 schreef Lindytje het volgende:
Auto gejat
![]()
![]()
Blijf maar gewoon is West wonen allemaal. Behalve als je geen auto en fiets hebt, dan kun je best in het centrum komen wonen....
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:46 schreef Lindytje het volgende:
Ja, aangiftemapje ligt al mooi op tafel...
'u heeft geluk dat we even tijd hebben, want omdat u geen afspraak had gemaakt, hadden we u ook weer gewoon naar huis kunnen sturen..' WTF!!
Joyrijden? En daarna achtergelaten? Zou kunnenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:34 schreef Messenga het volgende:
Wat enorm zuur dan zeg
Waarom is ie weggesleept dan?
Klopt, je moet hier een afspraak maken alvorens je aangifte kan doen. Echt krom.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:46 schreef Lindytje het volgende:
Ja, aangiftemapje ligt al mooi op tafel...
'u heeft geluk dat we even tijd hebben, want omdat u geen afspraak had gemaakt, hadden we u ook weer gewoon naar huis kunnen sturen..' WTF!!
Dat viel me ook wel op!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:00 schreef Tegan het volgende:
Wat kut Lindytje. Gelukkig is hij iig gevonden.
[ afbeelding ]
Jullie wonen allemaal zo akelig dicht bij elkaar. Wie moet er nog bij?
Weet jij van iedereen hoe ze er ongeveer uitzien dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat viel me ook wel op!
Dat terwijl ik geen een van jullie ooit heb zien lopen of fietsen. Dat terwijl Ace 1 straat verderop woont.
Fotoboekquote:Op woensdag 9 april 2008 16:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Weet jij van iedereen hoe ze er ongeveer uitzien dan?
ik ben vandaag nog langs jouw huis gefietstquote:Op woensdag 9 april 2008 16:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat viel me ook wel op!
Dat terwijl ik geen een van jullie ooit heb zien lopen of fietsen. Dat terwijl Ace 1 straat verderop woont.
Kan wel, zijn hier paar vrienden van een huisgenoot, dus da's goed mogelijk.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:22 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben vandaag nog langs jouw huis gefietst
staat er een groen/blauwe fiets voor de deur?
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:41 schreef Lindytje het volgende:
Auto bekeken, mannetje van de garage gesproken:
Auto total loss... Einde verhaal, jammer, helaas pindakaas, bummer, enzo...![]()
Lindy is bij deze auto-loos...
Ik woon bij de pijl in de buurt lijn Existenz tussen ringbaanwest en boven de spoorlaan .quote:Op woensdag 9 april 2008 16:00 schreef Tegan het volgende:
Wat kut Lindytje. Gelukkig is hij iig gevonden.Jullie wonen allemaal zo akelig dicht bij elkaar
. Wie moet er nog bij?
Metalhead of niet?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:44 schreef theKiD het volgende:
Trust me.. Als je me ooit gezien zou hebben.. vergeet je me nooit meer![]()
Ik heb nogal opvallende kenmerken
* vamperotica moet er nog bij!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:00 schreef Tegan het volgende:
Wat kut Lindytje. Gelukkig is hij iig gevonden.
[ afbeelding ]
Jullie wonen allemaal zo akelig dicht bij elkaar. Wie moet er nog bij?
Waar woon je dan? Ik heb toch niet over je heen gelezen hequote:
Als het goed is ga ik volgend jaar naar de UvT en dan is het zeer waarschijnlijk dat ik het inwonersaantal van Tilburg kom ophogenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Tegan wanneer kom je dichterbij wonen?
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik heb toch niet over je heen gelezen he.
[..]
Als het goed is ga ik volgend jaar naar de UvT en dan is het zeer waarschijnlijk dat ik het inwonersaantal van Tilburg kom ophogen.
U staat erbijquote:Op woensdag 9 april 2008 21:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee hoor...Je had er niet overheen gelezen...
Eilenbergstraat
Het was net bij HvN.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:01 schreef maril het volgende:
http://www.brabantsdagblad.nl/regios/tilburg/goudensteen/
Huh?quote:Op woensdag 9 april 2008 23:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb 'n negertje, een jongen. Wie komt er met een leuke naam? Pee-Wee is al bezet door een groepslid van me.
Ja, bijna allemaal in Tilburg!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:00 schreef Tegan het volgende:
Jullie wonen allemaal zo akelig dicht bij elkaar.
Mooi hèquote:Op woensdag 9 april 2008 16:12 schreef toma het volgende:
Net lekker gemountainbiked op mn nieuwe fiets. Wilde eigelijk naar mn opa en oma gaan in de blaak maar die bleken dus niet thuis te zijn. Ik denk slim te zijn door een weggetje binnendoor te nemen totdat ik de weg kwijt was
Heb nog nooit zoveel van de blaak gezien.
Tyronequote:Op woensdag 9 april 2008 23:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb 'n negertje, een jongen. Wie komt er met een leuke naam? Pee-Wee is al bezet door een groepslid van me.
Jatto!quote:Op woensdag 9 april 2008 23:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Extase, Little Devil, ierse pub...quote:Op donderdag 10 april 2008 02:42 schreef remlof het volgende:
Ik ben volgende week vrijdag- en zaterdagavond in Tilburg, een vriendin van me gaat naar het Roadburnfestival in 013 maar ik heb deze keer geen kaartje. Waar moet ik heen 's avonds om een goeie tijd te hebben?
zitten hier op fok alleen maar alternatieve figuren ofzoquote:Op donderdag 10 april 2008 07:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Extase, Little Devil, ierse pub...
Neuj, maar als je roadburn noemt ben je vast niet op zoek naar een kroeg als Miller of Brandpunt ofzo....quote:Op donderdag 10 april 2008 09:43 schreef toma het volgende:
[..]
zitten hier op fok alleen maar alternatieve figuren ofzo
Ik luister Britney Spears!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:43 schreef toma het volgende:
[..]
Psychologie. Vak ontwikkelingsleer.. splinternieuwe methode. Bij aanschaf van het boek kreeg je ook een toegangscode tot het medialab.. Kun je op internet heel veel oefenvragen maken, pretests, posttest, exams en interactieve pagina's. Kortom je hoeft het boek bijna niet meer te lezen, filmpjes ftw!quote:Op donderdag 10 april 2008 01:30 schreef toma het volgende:
[..]
Jatto!
onze zwarte parel
Wat voor vreemde studie doe je trouwens?
naar mijquote:Op donderdag 10 april 2008 02:42 schreef remlof het volgende:
Ik ben volgende week vrijdag- en zaterdagavond in Tilburg, een vriendin van me gaat naar het Roadburnfestival in 013 maar ik heb deze keer geen kaartje. Waar moet ik heen 's avonds om een goeie tijd te hebben?
ik ga meteen ff in jouw fobo kijken, misschien herken ik je ook welquote:Op woensdag 9 april 2008 07:26 schreef Crazy-M het volgende:
Morge,
deze tilburger verlaat dadelijk tilburg west weer om naar eindhoven te rijden
Tosca voor op de kaart: Selderhof
En FB: op de fotos lijk je echt veel op diegene waarbij ik 2 jaar terug elke dag mee in de bus en trein zat
maar was wel iemand anders hoor ;p
hehe sorryquote:
nopequote:Op donderdag 10 april 2008 09:43 schreef toma het volgende:
[..]
ach.. ik hou ook best van rock muziek. Ik ga alleen niet naar tenten als de Little Devil.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope
100%nl \o/
skihut muziek.
Die zooi is meer voor mijhet feest muziek
same here eigenlijk. Auto draai ik alles doorelkaar, thuis heb ik 100%NL of skiradio aan.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef toma het volgende:
[..]
ach.. ik hou ook best van rock muziek. Ik ga alleen niet naar tenten als de Little Devil.
ik altijd FooFighters of Arctic Monkeys. Maar top40 muziek kan ik ook wel waarderenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here eigenlijk. Auto draai ik alles doorelkaar, thuis heb ik 100%NL of skiradio aan.
Proefpersoonuurtje???quote:Op donderdag 10 april 2008 10:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Psychologie. Vak ontwikkelingsleer.. splinternieuwe methode. Bij aanschaf van het boek kreeg je ook een toegangscode tot het medialab.. Kun je op internet heel veel oefenvragen maken, pretests, posttest, exams en interactieve pagina's. Kortom je hoeft het boek bijna niet meer te lezen, filmpjes ftw!
Maargoed daarnaast moeten we dus een virtueel kind opvoeden, en daar een presentatie over houden. Je hebt vier opvoedstijlen en de kinderen hebben verschillende rassen en dus verschillende temperamenten. Twee van ons hebben Oost-Europeaans gekozen, en twee van ons (waaronder ik) Afrikaans.
Nou, van elk 'ras' gaat één persoon het kind verwaarlozen, en de ander zo goed mogelijk opvoeden. En dat gaan we vergelijken in de presentatie (heeft ras oftewel temperament een verschillende invloed op hoe het kind uiteindelijk wordt? Heeft de opvoedstijl invloed op hoe snel of hoe goed het kind zich ontwikkelt?)
Oh beetje lang verhaal. Niet lezen als je geen zin in hebt!
Dan nog maar een nuttige mededeling: ik heb weeeeeekend sinds gister. Moet ik dadelijk nog naar de uni voor één proefpersoonuurtje en vrijdag 3 uurtjes werken
. Maar toch: weekend!
wat heb jij maffe werktijdenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:23 schreef theKiD het volgende:
* theKiD is weer wakker![]()
Over uur weer op me werkIk heb er geen zin in *ochtendhumeur*
Nee ik moest een beetje een passende naam hebben en een meisje kwam met Mo of Noah en toen vroeg ik 's rond en meeste mensen zeiden dat Mo wel ok was. Dus gewoon Mo.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:55 schreef Crazy-M het volgende:
haha cool
en naam stamt nog af van iets ofniet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |