remlof ripoffquote:Op woensdag 9 april 2008 00:33 schreef toma het volgende:
[..]
* toma z'n wangen beginnen spontaan te blozen. Waarna een denkbeeld zn gedachte voorbij schiet waar fraubitch zichzelf begint te aaien, haar vinger glijdt langzaam over haar lippen. Ze trekt haar onderlip langzaam naar beneden totdat haar vinger haar onderlip loslaat. De onderlip springt snel terug tegen haar tanden. Ze gaat met haar vinger verder naar beneden tot haar borsten. Ze streelt haar hard geworden tepels en rijkt met haar andere hand richting de zojuist nat geworden plek tussen haar benen. Waarna ze haar strak gespannen knoopjes van haar blousje open rukt en toma met veel aggressie bespringt. Ze rijkt met haar hand richting zn broek en ......ik laat me gaan.
Dat was al hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:04 schreef fraubitch het volgende:
zet ik je quote erin, word alles roodwtf
alle quotes tussen die van remlof en toma heb ik het overquote:
Oooh wat k*t! En niet eens de eerste keerquote:Op woensdag 9 april 2008 08:31 schreef Lindytje het volgende:
Auto gejat
![]()
![]()
Blijf maar gewoon is West wonen allemaal. Behalve als je geen auto en fiets hebt, dan kun je best in het centrum komen wonen....
Ace1, bisschop zwijsenstraatquote:Op woensdag 9 april 2008 01:33 schreef Tegan het volgende:
Dit oogt volgens mij veel fijner.
[ afbeelding ]
Nu slapen.
Ja, echt zwaar irritant....quote:Op woensdag 9 april 2008 09:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oooh wat k*t! En niet eens de eerste keer.
quote:Op woensdag 9 april 2008 08:31 schreef Lindytje het volgende:
Auto gejat
![]()
![]()
Blijf maar gewoon is West wonen allemaal. Behalve als je geen auto en fiets hebt, dan kun je best in het centrum komen wonen....
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:46 schreef Lindytje het volgende:
Ja, aangiftemapje ligt al mooi op tafel...
'u heeft geluk dat we even tijd hebben, want omdat u geen afspraak had gemaakt, hadden we u ook weer gewoon naar huis kunnen sturen..' WTF!!
Joyrijden? En daarna achtergelaten? Zou kunnenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:34 schreef Messenga het volgende:
Wat enorm zuur dan zeg
Waarom is ie weggesleept dan?
Klopt, je moet hier een afspraak maken alvorens je aangifte kan doen. Echt krom.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:46 schreef Lindytje het volgende:
Ja, aangiftemapje ligt al mooi op tafel...
'u heeft geluk dat we even tijd hebben, want omdat u geen afspraak had gemaakt, hadden we u ook weer gewoon naar huis kunnen sturen..' WTF!!
Dat viel me ook wel op!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:00 schreef Tegan het volgende:
Wat kut Lindytje. Gelukkig is hij iig gevonden.
[ afbeelding ]
Jullie wonen allemaal zo akelig dicht bij elkaar. Wie moet er nog bij?
Weet jij van iedereen hoe ze er ongeveer uitzien dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat viel me ook wel op!
Dat terwijl ik geen een van jullie ooit heb zien lopen of fietsen. Dat terwijl Ace 1 straat verderop woont.
Fotoboekquote:Op woensdag 9 april 2008 16:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Weet jij van iedereen hoe ze er ongeveer uitzien dan?
ik ben vandaag nog langs jouw huis gefietstquote:Op woensdag 9 april 2008 16:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat viel me ook wel op!
Dat terwijl ik geen een van jullie ooit heb zien lopen of fietsen. Dat terwijl Ace 1 straat verderop woont.
Kan wel, zijn hier paar vrienden van een huisgenoot, dus da's goed mogelijk.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:22 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben vandaag nog langs jouw huis gefietst
staat er een groen/blauwe fiets voor de deur?
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:41 schreef Lindytje het volgende:
Auto bekeken, mannetje van de garage gesproken:
Auto total loss... Einde verhaal, jammer, helaas pindakaas, bummer, enzo...![]()
Lindy is bij deze auto-loos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |