quote:Op woensdag 9 april 2008 13:46 schreef Lindytje het volgende:
Ja, aangiftemapje ligt al mooi op tafel...
'u heeft geluk dat we even tijd hebben, want omdat u geen afspraak had gemaakt, hadden we u ook weer gewoon naar huis kunnen sturen..' WTF!!
Joyrijden? En daarna achtergelaten? Zou kunnenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:34 schreef Messenga het volgende:
Wat enorm zuur dan zeg
Waarom is ie weggesleept dan?
Klopt, je moet hier een afspraak maken alvorens je aangifte kan doen. Echt krom.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:46 schreef Lindytje het volgende:
Ja, aangiftemapje ligt al mooi op tafel...
'u heeft geluk dat we even tijd hebben, want omdat u geen afspraak had gemaakt, hadden we u ook weer gewoon naar huis kunnen sturen..' WTF!!
Dat viel me ook wel op!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:00 schreef Tegan het volgende:
Wat kut Lindytje. Gelukkig is hij iig gevonden.
[ afbeelding ]
Jullie wonen allemaal zo akelig dicht bij elkaar. Wie moet er nog bij?
Weet jij van iedereen hoe ze er ongeveer uitzien dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat viel me ook wel op!
Dat terwijl ik geen een van jullie ooit heb zien lopen of fietsen. Dat terwijl Ace 1 straat verderop woont.
Fotoboekquote:Op woensdag 9 april 2008 16:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Weet jij van iedereen hoe ze er ongeveer uitzien dan?
ik ben vandaag nog langs jouw huis gefietstquote:Op woensdag 9 april 2008 16:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat viel me ook wel op!
Dat terwijl ik geen een van jullie ooit heb zien lopen of fietsen. Dat terwijl Ace 1 straat verderop woont.
Kan wel, zijn hier paar vrienden van een huisgenoot, dus da's goed mogelijk.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:22 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben vandaag nog langs jouw huis gefietst
staat er een groen/blauwe fiets voor de deur?
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:41 schreef Lindytje het volgende:
Auto bekeken, mannetje van de garage gesproken:
Auto total loss... Einde verhaal, jammer, helaas pindakaas, bummer, enzo...![]()
Lindy is bij deze auto-loos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |