U staat erbijquote:Op woensdag 9 april 2008 21:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee hoor...Je had er niet overheen gelezen...
Eilenbergstraat
Het was net bij HvN.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:01 schreef maril het volgende:
http://www.brabantsdagblad.nl/regios/tilburg/goudensteen/
Huh?quote:Op woensdag 9 april 2008 23:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb 'n negertje, een jongen. Wie komt er met een leuke naam? Pee-Wee is al bezet door een groepslid van me.
Ja, bijna allemaal in Tilburg!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:00 schreef Tegan het volgende:
Jullie wonen allemaal zo akelig dicht bij elkaar.
Mooi hèquote:Op woensdag 9 april 2008 16:12 schreef toma het volgende:
Net lekker gemountainbiked op mn nieuwe fiets. Wilde eigelijk naar mn opa en oma gaan in de blaak maar die bleken dus niet thuis te zijn. Ik denk slim te zijn door een weggetje binnendoor te nemen totdat ik de weg kwijt was
Heb nog nooit zoveel van de blaak gezien.
Tyronequote:Op woensdag 9 april 2008 23:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb 'n negertje, een jongen. Wie komt er met een leuke naam? Pee-Wee is al bezet door een groepslid van me.
Jatto!quote:Op woensdag 9 april 2008 23:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Extase, Little Devil, ierse pub...quote:Op donderdag 10 april 2008 02:42 schreef remlof het volgende:
Ik ben volgende week vrijdag- en zaterdagavond in Tilburg, een vriendin van me gaat naar het Roadburnfestival in 013 maar ik heb deze keer geen kaartje. Waar moet ik heen 's avonds om een goeie tijd te hebben?
zitten hier op fok alleen maar alternatieve figuren ofzoquote:Op donderdag 10 april 2008 07:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Extase, Little Devil, ierse pub...
Neuj, maar als je roadburn noemt ben je vast niet op zoek naar een kroeg als Miller of Brandpunt ofzo....quote:Op donderdag 10 april 2008 09:43 schreef toma het volgende:
[..]
zitten hier op fok alleen maar alternatieve figuren ofzo
Ik luister Britney Spears!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:43 schreef toma het volgende:
[..]
zitten hier op fok alleen maar alternatieve figuren ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |