Haha, dat is een van de betere kontverhalen die ik in DEF heb gelezen.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:36 schreef Andyy het volgende:
bij zo'n opendag hield er zo iemand een "kookdemonstratie" met van die esbit blokjes, en vertelde ook wat voor voedsel er was en dat er speciale officiers rantsoenen was
Klopt, dan ga je na de KMA de ECO in. Maar de meeste KCT-officieren komen als onderofficier met groene baret uit Roosendaal en volgen dan de verkorte opleiding op de KMA.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:57 schreef Pumatje het volgende:
ik ook, ken ook iemand die van KMA naar KCT is gegaan.
Whehe, net zoals dat zondags pakket, met een zakje chips erin en een halve liter bierquote:foto Op maandag 10 november 2008 20:22 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Haha, dat is een van de betere kontverhalen die ik in DEF heb gelezen.
[..]
Klopt, dan ga je na de KMA de ECO in. Maar de meeste KCT-officieren komen als onderofficier met groene baret uit Roosendaal en volgen dan de verkorte opleiding op de KMA.
bij ons op bivak 1 hadden ze n gat gegraven, instructeur dr in, camofleren, doosje dr op en een andere instructeur uitleggen wat de allemaal in dat doosje zatquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Whehe, net zoals dat zondags pakket, met een zakje chips erin en een halve liter bierHad het kader ons wijs gemaakt en dan 100 dozen geven voor het peloton met de mededeling: "er zitten er een paar tussen"
Je had ons moeten zien aasgieren![]()
Je zou als luitenant ook gek zijn om dat soort voorkeursbehandelingen aan te nemen. Ik wil niet weten hoe snel je bij je peloton als rupsje nooitgenoeg of verwend kreng bekend staat...quote:Op maandag 10 november 2008 20:22 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Haha, dat is een van de betere kontverhalen die ik in DEF heb gelezen.
Alweer een rotschop.quote:foto Op maandag 11 januari 2010 13:10 schreef Pro_Shifty het volgende:
ben bijna een keer op mijn gezicht geslagen omdat ik een marinier tijdens het stappen een visstick had genoemd. Wist ik veel dat ze daar een marinier mee bedoelde. Maar vooruit toen ik hem vertelde dat hij dan een broodje pindakaas was vond diet het al een stukje beter.
Dit vent had 5 hersencellen waarvan er maar 2 tegelijk kunnen werken.
Dus KCT is waarschijnlijk beter ja.
Nope, ik wou het er eigenlijk nog onder zetten maar ik had al op invoeren gedrukt. dus bij deze:quote:Op maandag 11 januari 2010 14:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Alweer een rotschop.
En wat denk je, dat die ene Marinier die jij tegen het lijf bent gelopen representatief is voor het hele Korps? Dat al die 3000 man precies hetzelfde zijn..?
Wat is de toegevoegde waarde?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:46 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Nope, ik wou het er eigenlijk nog onder zetten maar ik had al op invoeren gedrukt. dus bij deze:
Niet iedereen in hetzelfde en dit was een moment opname. Als 1 marinier een verneukt voor de rest betekend het niet dat de rest ook slecht is.
Dus als ik het goed begrijp heb je welgeteld 1 negatieve ervaring gehad.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:10 schreef Pro_Shifty het volgende:
ben bijna een keer op mijn gezicht geslagen omdat ik een marinier tijdens het stappen een visstick had genoemd. Wist ik veel dat ze daar een marinier mee bedoelde. Maar vooruit toen ik hem vertelde dat hij dan een broodje pindakaas was vond diet het al een stukje beter.
Dit vent had 5 hersencellen waarvan er maar 2 tegelijk kunnen werken.
Dus KCT is waarschijnlijk beter ja.
Jij pijpt ook wel graag mariniers, of niet?quote:Op zondag 17 januari 2010 06:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp heb je welgeteld 1 negatieve ervaring gehad.
Jij hebt iemand een visstick genoemd, niet wetende dat dat een denigrerende benaming voor mariniers is door lui die tijdens het neuken stiekem fantaseren dat ze door een marinier genomen worden.
Het toeval wil dat dat toevallig een marinier was, nou, wat zijn de kansen...
Vervolgens, tijdens het stappen, stond er dus een scharminkel tegen een marinier te vertellen met enigszins een dubbele tong te vertellen dat hij dan toch maar een broodje pindakaas was.
Waarna de marinier simpelweg besefte dat jij het niet waard was om een klap te krijgen, simpelweg zijn schouders ophaalde, verder ging met zuipen en wijven versieren en als gevolg zeer waarschijnlijk kon neuken terwijl jij de volgende ochtendt nog met je halfzachte piemel deze ontzettende kwaliteitspost fabriceerde om je frustaties te uiten?
In één woord:
Chapeau!
Dus uiteraard zijn de commando's dan automatisch beter aangezien je nog nooit een ervaring hebt gehad met commando's, en het dus -1 - 0 staat ten nadele van de mariniers.
Bak dr een ei op.
En nu wegwezen...
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:07 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Jij pijpt ook wel graag mariniers, of niet?
Uiteraard niet. Ik had niet anders verwacht.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:17 schreef Pumatje het volgende:
[..]
As the matter of fact, Hij is een Marinier.
Waarom nou deze opmerking?
Dat gaat hem niet worden voor jou in Def, want zulke acties worden niet getolereerd, je houding past hier niet.
quote:Op zondag 17 januari 2010 06:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij hebt iemand een visstick genoemd, niet wetende dat dat een denigrerende benaming voor mariniers is door lui die tijdens het neuken stiekem fantaseren dat ze door een marinier genomen worden.
Vervolgens, tijdens het stappen, stond er dus een scharminkel tegen een marinier te vertellen met enigszins een dubbele tong te vertellen dat hij dan toch maar een broodje pindakaas was.
Waarna de marinier simpelweg besefte dat jij het niet waard was om een klap te krijgen, simpelweg zijn schouders ophaalde, verder ging met zuipen en wijven versieren en als gevolg zeer waarschijnlijk kon neuken terwijl jij de volgende ochtendt nog met je halfzachte piemel deze ontzettende kwaliteitspost fabriceerde om je frustaties te uiten?
In één woord:
Chapeau!
Dus uiteraard zijn de commando's dan automatisch beter aangezien je nog nooit een ervaring hebt gehad met commando's, en het dus -1 - 0 staat ten nadele van de mariniers.
Bak dr een ei op.
En nu wegwezen...
of die hij zei visstick tegen een marinierquote:Op zondag 17 januari 2010 06:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In één woord:
Chapeau!
Bak dr een ei op.
En nu wegwezen...
wahahaha die is ook mooiquote:Op maandag 11 januari 2010 13:10 schreef Pro_Shifty het volgende:
Wist ik veel dat ze daar een marinier mee bedoelde.
Nee logisch, ik denk dat betreffende persoon dan ook een lulletje rozewater was met dubbele tong.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:21 schreef sp3c het volgende:
ja allicht maar je gaat niet als jan met de pet op in de bar willekeurige mensen voor snacks uitmaken zonder te weten wie je tegenover je hebt
het is gewoon een vreemd verhaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop