Niks tegen Sexy Lips hèquote:Op maandag 21 april 2008 13:38 schreef eentwee het volgende:
Wat is die Stepanek weer taai zeg.. vreselijke kerel
Mijn aanmoediging heeft duidelijk geholpen.quote:Op maandag 21 april 2008 14:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
De bloedkop van een Moya wint de 2e met 6-1.
En hij staat nu 1-2 achter, maar mag wel serveren.. Het is trouwens ook zowat de hele dag live op sport 1.1 als ik het goed heb..quote:Op maandag 21 april 2008 14:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
De bloedkop van een Moya wint de 2e met 6-1.
quote:Op maandag 21 april 2008 14:39 schreef fruityloop het volgende:
heb jij ook die livescore aan op internet pietjepuk??
Zal er vanaf hangen of ze lichtmasten hebben lijkt me, al ga ik daar wel vanuit.quote:Op maandag 21 april 2008 14:36 schreef fruityloop het volgende:
Ze spelen normaliter tot ongeveer 9 uur dacht ik, zal het even vragen vanavond..
Ja, ik keek al op het plaatje vanuit de OP. Daar zie je volgens mij wel lichtmasten.quote:Op maandag 21 april 2008 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal er vanaf hangen of ze lichtmasten hebben lijkt me, al ga ik daar wel vanuit.
Lapentti vs Starace, gravelrukker vs gravelrukkerquote:Op maandag 21 april 2008 15:50 schreef fruityloop het volgende:
Lapenti heeft het ook nog wel zwaar zo te zien, die gaat een 2e tiebreak tegemoet..
Denk dat je beter kunt zeggen dat Starace het zwaar heeft. Die was tenslotte veruit favoriet tegen de uitgerangeerde Lapentti.quote:Op maandag 21 april 2008 15:50 schreef fruityloop het volgende:
Lapenti heeft het ook nog wel zwaar zo te zien, die gaat een 2e tiebreak tegemoet..
quote:Op maandag 21 april 2008 16:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die gasten hebben allebei hun tentje ingegraven zo'n 2 meter achter de baseline en staan elk punt die bal minstens 30 keer naar elkaars forehand te spinnen voor ze er ook maar in de verste verte aan gaan denken om eventueel het punt te gaan maken. Heerlijk
Ik hoop ook dat ze veel 's avonds spelen, vooral de Federer- en de Nadalpartijen.quote:Op maandag 21 april 2008 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal er vanaf hangen of ze lichtmasten hebben lijkt me, al ga ik daar wel vanuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |