Je liet me even schrikken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:04 schreef TheGeneral het volgende:
Blijkt een vertaalfout te zijn wat dus vele sites hebben overgenomen.
Hij speelt dus gewoon Monte Carlo.
hahahahahaquote:Op maandag 7 april 2008 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb ook deelnemers gezet ivm Roddick
Juist niet. Hoe warmer het is, hoe hoger de ballen van Nadal opspringen. Als het wat kouder en natter is, is het wel traag, maar de bal blijft lager.quote:Op zondag 20 april 2008 19:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat het mooi weer is in Monte Carlo. Dat zal Federer best helpen. Hoe mooier het weer, hoe gunstiger het voor hem is denk ik.
Weet iemand hoe het gravel in Monte Carlo is in vergelijking met dat in Estoril?
Ja, da's waar.quote:Op zondag 20 april 2008 19:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Juist niet. Hoe warmer het is, hoe hoger de ballen van Nadal opspringen. Als het wat kouder en natter is, is het wel traag, maar de bal blijft lager.
Als het bijvoorbeeld hard waait, lijkt me dat een behoorlijke nivellerende factor. De timing van Federer luistert een stuk nauwer dan die van de mindere goden lijkt mij.quote:Tegen de andere moet het niet echt uitmaken of het koud of warm is.
Wilde hem kiezen, ben dol op Haas, maar gelukkig niet gedaan !quote:Op maandag 21 april 2008 12:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tommy Haas
1-6 tegen die dwerg uit Belgie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |