Goed . Los daarvan lijkt 1 mln voor Fled me een droomdeal (ter compensatie....). Ajax een kutspeler erbij en de FC er eindelijk vanaf.quote:Op maandag 7 april 2008 17:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik onderga geen vernedering voor 1 miljoen.
FC Grunn!
nee was een actie van de lokale C1000.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:32 schreef jorienvdherik het volgende:
geen 500 ?
wel bizar eigenlijk, normaal staan er een stuk of 100 man te kijken naar zo'n potje.. gratis. Nu moest je een paar euro's dokken en komen er 5000 man kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
nee was een actie van de lokale C1000.
Matavz komt er misschien wel ja, maar zoals ik hem nu zie moet hij nog veel leren.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:10 schreef Thomas87 het volgende:
Ben gisteren nog wel naar Jong fc geweest (kon gratis kaarten krijgen), maar vond het een vermakelijke pot. Prima doelpunt van Matavz. Matavz oogde (en was) vrij nonchalant maar je ziet wel dat hij het spelletje goed door heeft. Heb nog altijd veel vertrouwen in hem.
quote:'Anti-Ajax shirts' populair bij fans FC Groningen
08 april 2008
Een gedeelte van het stadion van FC Groningen zal komende zondag tijdens het duel met Ajax zwart kleuren. Veel fanatieke supporters van de club uit de Martinistad zullen een zwart shirt dragen met daarop de weinig vleiende tekst 'Fuck Ajax, 110 procent anti-Amsterdam'. De afgelopen week zijn er 1200 exemplaren verkocht en ligt er een bestelling voor 500 nieuwe shirts.
Veel fans van FC Groningen zijn niet te spreken over het transferbeleid van Ajax, dat dit seizoen liefst drie spelers wegplukte uit de Euroborg. Afgelopen zomer vertrok Luis Suárez, in de winterstop volgden Bruno Silva en Rasmus Lindgren. Het duel tussen FC Groningen en Ajax heeft extra aandacht van de politie.
Als iemand zo'n shirt aan wil trekken moet hij dat lekker doen, maar dat het extreem triest is natuurlijk wel een feit.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:37 schreef Prosac het volgende:
Die shirts verkopen als een tierelier, ze laten inmiddels een 3e druk uitvoeren omdat het shirtje ook buiten Groningen populair blijkt.
Zelf zou ik het shirt niet aantrekken, maar iedereen heeft zijn eigen beleving. Vind de reacties bij verschillende sites op het artikel wel triest.
"stadionverbod voor iedereen die dat shirt aantrekt" die strekking.
ach.. zoals ik zeg, iedereen zijn eigen beleving en mening. Ik ga dat niet veroordelen, zolang er niet op elkaar ingeramd wordt of het onnodig kwetsend is (Hamas, Hamas.. Bommen op Rotterdam spandoekjes etc etc)quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als iemand zo'n shirt aan wil trekken moet hij dat lekker doen, maar dat het extreem triest is natuurlijk wel een feit.
Mijn vriendin heeft er één gekocht voor een neef van mij die voor Feyenoord is en die hem ook wilde hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:37 schreef Prosac het volgende:
Die shirts verkopen als een tierelier, ze laten inmiddels een 3e druk uitvoeren omdat het shirtje ook buiten Groningen populair blijkt.
verder jammer dat dit rijtje er isquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:39 schreef venomsnake het volgende:
Ik moet wel lachen om de reacties van de Ajacieden op dat shirt. Alsof zo'n anti shirtje iets nieuws is. Dat soort dingen worden al zo lang gemaakt en zie bij vrijwel iedere club wel. Logisch dat de emoties ietwat hoog oplopen na die transfers, maar de haat tegen Ajax is er altijd al geweest, ze doen net of dat nieuw is..15 jaar geleden was Groningen - Ajax ook al een enorm beladen wedstrijd. Niets nieuws.
Maar goed...
Boeit me eigenlijk verder ook niet zoveel.
Hopen dat berg van minuten kan maken tegen ajax, zou fantastisch zijn als hij er bij de playoffs weer gewoon bij is.. Dat moet toch lukken zou je denken?
blijf er ook bij dat het voor ajax nu echt veel makkelijker is om te winnen van jullie dan vorig jaar feyenoord en psvquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:44 schreef venomsnake het volgende:
Tja.. We zouden een VD laak, Holla en Berg nu wel erg goed kunnen gebruiken..
quote:Groningen wil enfant terrible Johnson
FC Groningen wil graag Dulee Johnson aantrekken met het oog op het nieuwe seizoen. De 23-jarige middenvelder van AIK Stockholm, die bekend stond als 'enfant terrible' zou graag naar Nederland komen, al toont ook Birmingham City opnieuw interesse. Dat meldt fotballsexpressen.se, een goed ingelichte Zweedse website. ``Hij heeft zijn levensstijl verbeterd en heeft beloofd nooit meer terug te vallen in zijn oude situatie."
In 2005 werd de 15-voudig Liberiaans international aangeklaagd voor het mishandelen van zijn vrouw alsmede rijden onder invloed van alcohol. In januari 2006 moest hij een taakstraf volbrengen. Daarop werd zijn contract met BK Häcken ontbonden. Zaakwaarnemer Winnie Haatrecht meldt desgevraagd dat Johnson niet meer terug wil kijken op deze periode. ``Hij voetbalt weer goed en nu hij zijn leven weer helemaal op orde heeft, lijkt het me logisch dat andere clubs hem graag willen aantrekken", waarop hij bevestigt dat de belangstelling groot is. ``Naast Groningen kan hij rekenen op meer buitenlandse interesse." In januari leek Johnson al naar Birmingham te verkassen, maar toen konden de clubs het niet eens worden over een transfer. Ook Borussia Dortmund, Schalke 04 en AS Roma zaten toen al achter hem aan.
Johnson heeft nog een verbintenis tot en met december 2009 in Stockholm. Pas volgende week, na het duel tegen Hammarby IF, wil de speler zelf reageren op de mogelijke interesse.
Tja, dat ze er meer kans op maken lijkt me logisch. Lindgen en Nevland weg (Bruno maakt niet zoveel uit), opvolger dit seizoen voor Lindren (Holla) geblesseerd, Berg geblesseerd, ervaring op het middenveld geblesseerd, spelers die op posities spelen waar ze normaal niet spelen, vertrouwen heeft een deuk opgelopen etc... nogal een verschil..quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
blijf er ook bij dat het voor ajax nu echt veel makkelijker is om te winnen van jullie dan vorig jaar feyenoord en psv
ach.. met wat we nu kunnen opstellen hoef je Ajax ook geen open huis te bieden natuurlijk. De defensie is bijvoorbeeld wel gewoon beter dan in de wedstrijden tegen Feyenoord en PSV. Alleen het slot op de deur is wat minder, maar goed.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, dat ze er meer kans op maken lijkt me logisch. Lindgen en Nevland weg (Bruno maakt niet zoveel uit), opvolger dit seizoen voor Lindren (Holla) geblesseerd, Berg geblesseerd, ervaring op het middenveld geblesseerd, spelers die op posities spelen waar ze normaal niet spelen, vertrouwen heeft een deuk opgelopen etc... nogal een verschil..
maar goed, kansloos ben je nooit in het voetbal..
Droeftoeters heb je bij elke club.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:28 schreef StarGazer het volgende:
Jammerlijk, die anti shirts......
Vind hem wel wat hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:28 schreef StarGazer het volgende:
Jammerlijk, die anti shirts......
Don't worry, zijn hart ligt bij Heracles. Hij is niet voor niets lid bij onze trots.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:35 schreef venomsnake het volgende:
Braamhaar fluit FC Groningen - Ajax..
Je weet wel, die scheids die gaat lopen juichen als Ajax scoort..
Inderdaad. Ajax heeft bijvoorbeeld alleen maar droeftoeters (en dan reken ik Van Praag nog niet eens mee)...quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Don't worry, zijn hart ligt bij Heracles. Hij is niet voor niets lid bij onze trots.
Ik wist dat hij een voorkeur heeft voor Heracles, laatst bij de lokale omroep vertelde hij in een interview ook daadwerkelijk lid te zijn bij Heracles. Helaas benadeelt hij onze concurrenten niet zo, Mr. VVV heeft daar wel een handje van.quote:
Hij heeft dus wel eens eerder een gestaakte wedstrijd in Groningen meegemaaktquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:40 schreef Prosac het volgende:
13-12-2002 FC Groningen - Roda JC 3-2 Braamhaar
© fcgstats.nl 2003-2008 | v2.243
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:43 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Inderdaad. Ajax heeft bijvoorbeeld alleen maar droeftoeters (en dan reken ik Van Praag nog niet eens mee)...
echt bizar dat zo vol isquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:46 schreef venomsnake het volgende:
Samenvatting van Jong FC groningen - Jong PSV
Laatst voelde ik me aangesproken toen er anti friesland liedjes werden gezongen, 13 april ben ik weer aan de beurtquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
13 April gaat het gezellig worden in stad.
BAAHHH, die Marijn wat een sjap.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:46 schreef The_Verve het volgende:
Nog een stukje op 3FM over de shirts: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ma?start=1:10:11.505
quote:GRONINGEN - De begroting van FC Groningen groeit het komend seizoen met twee miljoen euro. Hiermee komt het totaalbedrag op zeventien miljoen euro.
Volgens directeur Nijland van de FC is de stijging onder meer te danken aan extra reclame-inkomsten en aan de uitbreiding van stadion de Euroborg met tweeduizend plaatsen
quote:FC Groningen stuurt huurling Jansen terug
FC Groningen maakt na dit seizoen niet langer gebruik van Anco Jansen. De middenvelder kwam in de winterstop op huurbasis van FC Zwolle naar de nummer zeven van de Eredivisie.
Jansen maakte niet genoeg indruk te maken bij de noordelijke club, meldt RTV Noord. Het contract van Jansen loopt bij FC Zwolle nog door tot medio 2009. FC Groningen neemt ook afscheid van Graham Ramalho, Koert Thalen en Rogier Krohne.
rtvnoord
Niet slecht, tot voor een paar jaar geleden had niemand dat gedacht.quote:
Dan vraag ik mij af hoe veel meer het zal groeien in de komende jaren. Maar mooi omte zien dat het gewoon goed gaat met de FC en te bedenken dat ze een aantal jaren geleden op de rand van de afgrond waren.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:26 schreef Prosac het volgende:
Nijland noemt dit overigens "gestage" groei.
quote:Heel de Euroborg krijgt de single van Piet
Piet van Dijken, de man die altijd in één adem met FC Groningen wordt genoemd, heeft voor aanstaande zondag een ruim gebaar gepland, aldus het Dagblad van het Noorden. De bescheiden verslaggever van RTV Noord trakteert alle bezoekers van de wedstrijd FC Groningen - Ajax op een cd. Zijn eigen cd welteverstaan: 'Grode Stad', een hommage aan Groningen.
Piet van Dijken is de beroerdste niet. Maar een cadeautje voor alle bezoekers van de Euroborg betekent 20.000 cd's á vijf euro. Het mag gezegd: het is een joyeus gebaar. En dat voor een eenvoudig presentator die het geld niet op de rug heeft groeien. "Ik heb dertien sponsors gevonden", verklaart hij desgevraagd. "Twee voor vijfhonderd en elf voor duizend euro. Bijna iedereen die ik belde wilde wel meedoen. Toen heb ik 20.000 cd's besteld, in Oostenrijk. Donderdag worden ze bezorgd bij de Euroborg."
Wat Big Ben is voor Londen, is Big City voor Piet. Van Dijken is hartstochtelijk fan van wijlen Tol Hansse's hit, sinds hij er dertig jaar geleden als dj een Spaanse discotheek mee op de kop zette. Enkele maanden geleden dook hij de studio in om 'Grode Stad', een door rapper Olaf Vos vertaalde Groninger variant op te nemen. Het idee broeide. Zou het geen stunt zijn om de single in de Euroborg uit te delen? "Ik dacht: Dan is er maar één datum waarop dat moet. Op 13 april. Ten eerste spelen we dan tegen Ajax, maar het mooiste is, dat het dan precies dertig jaar geleden is dat Tol Hansse Big City opnam! Toeval bestaat niet."
In eerste instantie wilde Van Dijken de cd's op de stadionstoeltjes klaarleggen. "Maar dat kon niet. Stel dat ze ze het veld op smijten. Proppen papier dat gaat nog, maar cd's? Daar kun je iemand mee vermoorden." Daarom worden de cd's na afloop uitgedeeld. "Maar nou hoop ik niet dat ze die cd's daarna allemaal weggooien. Dat die trap dan bezaaid is met al die hoesjes. Ze moeten hem meenemen, thuis een keer draaien en dan in de kast zetten als collectors item." Ook Ajax-fans krijgen de single. "Dan weten ze tenminste welke stad echt groot is. En dan zou het geweldig zijn als we dan ook nog wonnen."
onmogelijk, het is alleen wat meer werk voor de mensen die de opvangbak onder het uitvak moeten leegmaken.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mensen onder het uitvak kunnen dus cd's koppen
Eigenlijk is het uitdelen van dergelijke muziek gewoon onnodig grievend en natrappen richting de (Ajax)fans. Je kan nog beter 90 minuten lang Hamas, Hamas alle *** scanderen.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 20:33 schreef Prosac het volgende:
Bij de collega's uit het Ajax topic maken ze zich drukker om het t-shirt.
Ik zeg halenquote:Vormer: 'Van mij hoeft het nu niet meer zo'
09/04/2008 17:05
EXCLUSIEF - Ruud Vormer dreigt AZ te verlaten. De negentienjarige middenvelder is niet te spreken over de wijze waarop de Alkmaarders hem behandelen. Het contract van de belofte loopt aan het einde van het seizoen af.
'AZ heeft in mijn contract een eenzijdige optie tot verlengen, die echter voor 1 april gelicht moest worden', legt Vormer uit aan VI.nl. 'Ik heb Marcel Brands er voor die tijd nog op aangesproken. Pas een week na het verstrijken van de afgesproken datum kreeg ik alsnog een brief van de club in de brievenbus.'
Vormer kwam dit seizoen veel aan spelen toe. Coach Louis van Gaal liet hem in de Eredivisie veertien keer in de basis beginnen. Vormer viel bovendien twee keer in. De verwachting was daarom dat AZ de optie snel zou lichten.
'Ik vind het een beetje raar, want voor mijn gevoel heb ik dit seizoen toch m'n ding gedaan en wat laten zien. Nu hoeft het voor mij niet meer zo, maar ik heb van mijn zaakwaarnemer Martin van Ophuizen nog niets over concrete interesse gehoord.'
quote:Ondrej Svejdik: "Hier praten de mensen tenminste met je''
Twee jaar geleden verruilde Ondrej Svejdik (25) de grote stad Praag met de Nederlandse provinciestad Groningen. De Tsjechische voetballer van FC Groningen, die het vertrek van Gijs Luirink naar AZ destijds moest compenseren, viel van de ene verbazing in de andere. In Praag was hij in de mensenmassa de anonimiteit gewend. In Groningen trof hij vriendelijkheid en een bijzonder sociaal leven aan. "Ik was gewend om in Praag anoniem te leven. In Groningen zijn de mensen veel vriendelijker", vergelijkt hij de mentaliteit van de mensen in de Tsjechische hoofdstad met die van Groningen. "Hier gaan de mensen voor honderd procent met je praten. Ik moest er in het begin wel aan wennen. Nu vind ik het prachtig en bovendien is het voetbal hier ook nog eens veel beter."
In zijn eerste jaar bij FC Groningen liep het allemaal voorspoedig met de sympathieke verdediger. Hij speelde regelmatig in de basis en bleek in allerlei opzichten een verrijking in de selectie van trainer Ron Jans te zijn. Dit seizoen sloeg het noodlot echter spoedig toe. In de herfst van het vorig jaar brak Svejdik tijdens de training een onderarm. Hij moest geopereerd worden en keek daarna maandenlang tandenknarsend toe hoe zijn ploeggenoten het er vanaf brachten. Na het herstel sloeg het noodlot andermaal toe. Deze keer kreeg hij tijdens de training problemen met een heupgewricht. Sinds kort is de sympathieke Tsjech, die de Nederlandse taal inmiddels redelijk goed machtig is, terug van weggeweest. Tegen PSV zat hij onlangs op de reservebank en tegen De Graafschap mocht hij voor de eerste keer invallen. Het werd echter geen succes, want mede door een zwakke ingreep van Svejdik ging FC Groningen met 2-1 de boot in. "Ik nam heel slecht aan", haalt Svejdik de ongelukkige actie weer voor de geest. "Voor de ploeg was het vervelend, maar voor mij natuurlijk ook. De groep heeft het me echter niets kwalijk genomen en trainer Jans ook niet. De sociale aard van de groep heeft daar ook mee te maken."
De ongelukkige actie van de Tsjech had ongetwijfeld met het gebrek aan wedstrijdritme te maken. Door een waslijst van blessures was Jans echter gedwongen om ook in dit duel een beroep te doen op Svejdik. Momenteel doet hij vooral in het belofteteam de nodige ritme op. "Ik zat afgelopen week tegen NAC ook op de bank, maar ik ben niet ingevallen. Ik vond het trouwens wel logisch dat Ron Jans kwaad was, want we speelden de eerste helft heel slecht. NAC speelde wel heel goed. Het zelfvertrouwen straalde van die ploeg af. Ik heb de laatste twee wedstrijden met de beloftes meegedaan. Vooral in de wedstrijd tegen PSV van afgelopen maandag kon ik merken dat ik vooruit ga. Eindelijk voelde ik dat het voetballen en de conditie bij me beter worden."
Svejdik hoopt er komende zondag in het thuisduel tegen Ajax weer helemaal bij te zijn. Alleen door de naam Ajax wordt hij al enthousiast. Toch hoeft FC Groningen niet persé te winnen van de machtige ploeg uit Amstyerdam en het kan in feite ook zonder gevolgen de laatste competitiewedstrijd uit tegen FC Utrecht verliezen. FC Groningen is immers nu al verzekerd van het spelen van nacompetitie voor een plaats om één UEFA-plaats ticket tussen de nummers zes tot en met negen. "Dat is misschien wel zo, maar die wedstrijden zijn voor ons wel degelijk van belang", waarschuwt Svejdik. "Voor ons is het belangrijk dat we de concentratie houden tot aan de nacompetitie. Goede resultaten in de laatste twee wedstridjen kunnen alleen maar positief werken voor ons zelfvertrouwen. Ik zie ons ook beslist niet kansloos om te winnen in de nacompetitie."
In zijn geboorteplaats Opavo begon de carrière van de jonge Ondrej Svejdik bij de plaatselijke profclub SVC Opavo in de hoogste divisie van Tsjechië. Na dertig wedstrijden in de basis gestaan te hebben meldde Biohemians Praag zich voor de talentvolle verdediger. Daar werd het wegens geldproblemen en slechte resultaten echter geen succes. Svejdik hervond de vreugde van het voetballen daarna terug bij Mlada Bolovlav. Ron Jans zag de verdediger daar spelen en haalde hem naar Groningen. Svejdik speelde in zijn jeugdjaren in feite altijd in de nationale ploeg. Het grote Tsjechië is echter nog steeds een utopie voor hem. "Ik heb helaas geen kans gehad. Natuurlijk had ik ook gehoopt op het komende EK. Het zou mooi voor mijn ontwikkeling geweest zijn. Helaas zit het er nog niet in, maar ik blijf natuurlijk hopen. Er is immers niks mooiers om voor je land te mogen voetballen."
Voorlopig concentreert Svejdik zich volledig op FC Groningen. Zijn contract loopt door tot 2009 met een optie van nog een jaar. "Wat er daarna komt zie ik dan wel weer", zegt hij. "Ik kan nu ook niet zeggen of ik terug naar Tsjechië ga. Misschien blijf ik nog wel een jaar of tien in Nederland. Ik heb geen zin om te plannen. Ik leef op het moment. Dat is zeker bij voetbal belangrijk."
Toch is Svejdik samen met zijn vriendin tijdens de zomermaanden altijd in Tsjechië. Na de competitie gaan ze naar hun roots terug. "Want we vinden het natuurlijk ook mooi om onze familie te zien. Dan kunnen we ook weer twee keer per dag warm eten, want dat doen ze bij jullie in Nederland niet", lacht hij. "In Tsjechië vertellen we veel over FC Groningen. Ze luisteren dan aandachtig als ik van de belevenissen van FC Groningen in de UEFA-Cup en van het grote feest op De Grote Markt vertel. Eerst konden ze dat haast niet geloven, maar ze hebben inmiddels ook filmpjes op internet gezien. Dus weten ze wat we allemaal in Nederland beleven. Maar na de zomer vinden we het ook weer prima om terug te keren naar Groningen. Want dan kunnen we ook weer genieten van de Nederlandse vriendelijkheid."(Bron: Amateurgras.nl)
altijd geluk diie gastenquote:Berg moet ook tegen Ajax passen
Geschreven op donderdag, 10 april om 18:42
De kans dat Marcus Berg zondag tegen Ajax zijn rentree bij FC Groningen maakt is klein. Ron Jans wil niet teveel risico's nemen met het oog op de naderende play-offs. De aanvaller maakt wel progressie op de training, zo meldt de coach tegenover RTV Noord.
Berg kwam op 24 februari tegen VVV-Venlo (2-5 winst) voor het laatst in actie. Hij verbleef vorige maand in zijn vaderland om zich te laten behandelen. Daar werd onder meer een MRI-scan gemaakt. "En die wees geen vervelende dingen uit", liet Jans eerder al weten.
De 21-jarige Scandinaviër is bezig aan een sterk debuutseizoen in Groningen. In 26 duels scoorde hij vijftien keer. Hij maakte onder meer twee doelpunten tijdens het bezoek aan VVV.
15 uit 26quote:Op donderdag 10 april 2008 19:12 schreef andre347 het volgende:
[..]
Jammer. Toch wel de beste speler van het seizoen
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:32 schreef The_Verve het volgende:
Blijft een held, Piet van Dijken.
[ afbeelding ]
Piet: "Mevrouw, mag ik u wat vrag'n?"
Vrouw: "Nee, ga alstublieft weg."
Piet: ""
Vrouw: "Ik doe altijd de radio uit als ik u hoor!"
Piet: Mooi! Daar doe'k het voor!!!
Interview Jans.quote:Marcus Berg nog niet fit genoeg
GRONINGEN - De kans dat FC Groningen topscorer Marcus Berg zondag tegen Ajax zijn rentree maakt is klein. Ron Jans wil niet teveel risico's nemen met het oog op de naderende playoffs.
Jans denkt dat Berg bij het begin van die playoffs wel weer helemaal speelklaar kan zijn. Fredrik Stenman wordt zondag waarschijnlijk gepasseerd ten gunste van Mathias Cahais. Arnold Kruiswijk verschuift dan naar de linksachterpositie.
De vermoedelijke opstelling: Van Loo; De Roover, Sankoh, Cahais en Kruiswijk; Hiariej, Levchenko, Lovre en Fledderus; Powel en Kolder.
rtvnoord
En twee keer de betere ploeg!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:59 schreef venomsnake het volgende:
Dat deden wij beter tegen Fiorentina..![]()
Sleepten er tenminste nog pingels uit.
Nu weet ik het 100% zeker. Fledder staat in de etalage...quote:Op donderdag 10 april 2008 23:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Interview Jans.
Ja Jans... Passeer Stenman en laat Fledderus lekker staan..
Ja jammer van berg, zie jullie helaas niet winnen zondagquote:Op donderdag 10 april 2008 23:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Interview Jans.
Ja Jans... Passeer Stenman en laat Fledderus lekker staan..
quote:Marcus Berg mogelijk toch in selectie tegen Ajax
GRONINGEN - Marcus Berg maakt zondag mogelijk toch deel uit van de selectie van FC Groningen tegen Ajax.
Zaterdag gaat de technische staf bekijken of hij fit genoeg is om in de selectie te worden opgenomen. Fredrik Stenman kampt met liesklachten en hoopt zaterdag weer aan te sluiten bij de groep. Matthijs, Meerdink, Van de Laak, Holla en Van der Laan ontbreken sowieso tegen Ajax vanwege blessures.
Evgeniy Levchenko staat zondag vermoedelijk na lange tijd weer in de basis. Levchenko was lang geblesseerd. Zijn laatste basisplaats was 16 december vorig jaar, thuis tegen Willem II. Vorige week maakte Levchenko tegen NAC weer zijn rentree met een invalbeurt.
RTVNOORD
Interview met Levchenko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |