verder jammer dat dit rijtje er isquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:39 schreef venomsnake het volgende:
Ik moet wel lachen om de reacties van de Ajacieden op dat shirt. Alsof zo'n anti shirtje iets nieuws is. Dat soort dingen worden al zo lang gemaakt en zie bij vrijwel iedere club wel. Logisch dat de emoties ietwat hoog oplopen na die transfers, maar de haat tegen Ajax is er altijd al geweest, ze doen net of dat nieuw is..15 jaar geleden was Groningen - Ajax ook al een enorm beladen wedstrijd. Niets nieuws.
Maar goed...
Boeit me eigenlijk verder ook niet zoveel.
Hopen dat berg van minuten kan maken tegen ajax, zou fantastisch zijn als hij er bij de playoffs weer gewoon bij is.. Dat moet toch lukken zou je denken?
blijf er ook bij dat het voor ajax nu echt veel makkelijker is om te winnen van jullie dan vorig jaar feyenoord en psvquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:44 schreef venomsnake het volgende:
Tja.. We zouden een VD laak, Holla en Berg nu wel erg goed kunnen gebruiken..
quote:Groningen wil enfant terrible Johnson
FC Groningen wil graag Dulee Johnson aantrekken met het oog op het nieuwe seizoen. De 23-jarige middenvelder van AIK Stockholm, die bekend stond als 'enfant terrible' zou graag naar Nederland komen, al toont ook Birmingham City opnieuw interesse. Dat meldt fotballsexpressen.se, een goed ingelichte Zweedse website. ``Hij heeft zijn levensstijl verbeterd en heeft beloofd nooit meer terug te vallen in zijn oude situatie."
In 2005 werd de 15-voudig Liberiaans international aangeklaagd voor het mishandelen van zijn vrouw alsmede rijden onder invloed van alcohol. In januari 2006 moest hij een taakstraf volbrengen. Daarop werd zijn contract met BK Häcken ontbonden. Zaakwaarnemer Winnie Haatrecht meldt desgevraagd dat Johnson niet meer terug wil kijken op deze periode. ``Hij voetbalt weer goed en nu hij zijn leven weer helemaal op orde heeft, lijkt het me logisch dat andere clubs hem graag willen aantrekken", waarop hij bevestigt dat de belangstelling groot is. ``Naast Groningen kan hij rekenen op meer buitenlandse interesse." In januari leek Johnson al naar Birmingham te verkassen, maar toen konden de clubs het niet eens worden over een transfer. Ook Borussia Dortmund, Schalke 04 en AS Roma zaten toen al achter hem aan.
Johnson heeft nog een verbintenis tot en met december 2009 in Stockholm. Pas volgende week, na het duel tegen Hammarby IF, wil de speler zelf reageren op de mogelijke interesse.
Tja, dat ze er meer kans op maken lijkt me logisch. Lindgen en Nevland weg (Bruno maakt niet zoveel uit), opvolger dit seizoen voor Lindren (Holla) geblesseerd, Berg geblesseerd, ervaring op het middenveld geblesseerd, spelers die op posities spelen waar ze normaal niet spelen, vertrouwen heeft een deuk opgelopen etc... nogal een verschil..quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
blijf er ook bij dat het voor ajax nu echt veel makkelijker is om te winnen van jullie dan vorig jaar feyenoord en psv
ach.. met wat we nu kunnen opstellen hoef je Ajax ook geen open huis te bieden natuurlijk. De defensie is bijvoorbeeld wel gewoon beter dan in de wedstrijden tegen Feyenoord en PSV. Alleen het slot op de deur is wat minder, maar goed.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, dat ze er meer kans op maken lijkt me logisch. Lindgen en Nevland weg (Bruno maakt niet zoveel uit), opvolger dit seizoen voor Lindren (Holla) geblesseerd, Berg geblesseerd, ervaring op het middenveld geblesseerd, spelers die op posities spelen waar ze normaal niet spelen, vertrouwen heeft een deuk opgelopen etc... nogal een verschil..
maar goed, kansloos ben je nooit in het voetbal..
Droeftoeters heb je bij elke club.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:28 schreef StarGazer het volgende:
Jammerlijk, die anti shirts......
Vind hem wel wat hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:28 schreef StarGazer het volgende:
Jammerlijk, die anti shirts......
Don't worry, zijn hart ligt bij Heracles. Hij is niet voor niets lid bij onze trots.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:35 schreef venomsnake het volgende:
Braamhaar fluit FC Groningen - Ajax..
Je weet wel, die scheids die gaat lopen juichen als Ajax scoort..
Inderdaad. Ajax heeft bijvoorbeeld alleen maar droeftoeters (en dan reken ik Van Praag nog niet eens mee)...quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Don't worry, zijn hart ligt bij Heracles. Hij is niet voor niets lid bij onze trots.
Ik wist dat hij een voorkeur heeft voor Heracles, laatst bij de lokale omroep vertelde hij in een interview ook daadwerkelijk lid te zijn bij Heracles. Helaas benadeelt hij onze concurrenten niet zo, Mr. VVV heeft daar wel een handje van.quote:
Hij heeft dus wel eens eerder een gestaakte wedstrijd in Groningen meegemaaktquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:40 schreef Prosac het volgende:
13-12-2002 FC Groningen - Roda JC 3-2 Braamhaar
© fcgstats.nl 2003-2008 | v2.243
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:43 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Inderdaad. Ajax heeft bijvoorbeeld alleen maar droeftoeters (en dan reken ik Van Praag nog niet eens mee)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |